HEAL DSpace

Incident occurrence and response on urban freeways

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.author Χριστοφόρου, Ζωή Δ. el
dc.contributor.author Christoforou, Zoi D. en
dc.date.accessioned 2011-03-08T09:40:19Z
dc.date.available 2011-03-08T09:40:19Z
dc.date.copyright 2011-03-08
dc.date.issued 2011-03-08T09:40:19Z
dc.date.submitted 2011-03-08
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3806
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.120
dc.description 177 σ. el
dc.description.abstract Research on road safety has been of great interest to engineers and planners for decades. Regardless of modeling techniques, a serious factor of inaccuracy - in most past studies - has been data aggregation. Nowadays, most freeways are equipped with continuous surveillance systems making disaggregate traffic data readily available; these have been used in few studies. In this context, the main objective of this dissertation is to capitalize highway traffic data collected on a real-time basis at the moment of accident occurrence in order to expand previous road safety work and to highlight potential further applications. To this end, we first examine the effects of various traffic parameters on type of road crash as well as on the injury level sustained by vehicle occupants involved in accidents, while controlling for environmental and geometric factors. Probit models are specified on 4-years of data from the A4-A86 highway section in the Ile-de-France region, France. Empirical findings indicate that crash type can almost exclusively be defined by the prevailing traffic conditions shortly before its occurrence. Increased traffic volume is found to have a consistently positive effect on severity, while speed has a differential effect on severity depending on flow conditions. We then establish a conceptual framework for incident management applications using real-time traffic data on urban freeways. We use dissertation previous findings to explore potential implications towards incident propensity detection and enhanced management. en
dc.description.abstract Η Οδική Ασφάλεια αποτελεί πεδίο ερευνητικού ενδιαφέροντος για μηχανικούς κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Ανεξάρτητα από τις εφαρμοζόμενες μεθόδους προτυποποίησης, σημαντικός παράγοντας ανακρίβειας πρότερων διερευνήσεων είναι η ομαδοποίηση δεδομένων. Ωστόσο, οι περισσότεροι αυτοκινητόδρομοι είναι πλέον εξοπλισμένοι με συστήματα παρακολούθησης, τα οποία καθιστούν διαθέσιμα μη ομαδοποιημένα κυκλοφοριακά δεδομένα. Η διαθεσιμότητα των δεδομένων αυτών δεν έχει επαρκώς αξιοποιηθεί ερευνητικά. Στόχος της διατριβής είναι η αξιοποίηση των κυκλοφοριακών δεδομένων αυτοκινητόδρομων που συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο κατά τη στιγμή εκδήλωσης ατυχήματος. Για το σκοπό αυτό, μελετήθηκε η επίδραση διάφορων κυκλοφοριακών παραμέτρων στον τύπο οδικού ατυχήματος, αλλά και στο επίπεδο σοβαρότητας τραυματισμού των επιβαινόντων. Παράλληλα, ελήφθησαν υπόψιν παράγοντες σχετιζόμενοι με το περιβάλλον και τη γεωμετρία. Εφαρμόστηκαν μοντέλα probit σε τετραετή δεδομένα συμβάντων από το κοινό τμήμα των αυτοκινητόδρομων Α4-Α86 στην περιοχή Ile-de-France της Γαλλίας. Τα εμπειρικά αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι ο τύπος ατυχήματος μπορεί –σχεδόν αποκλειστικά- να εκτιμηθεί από τις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες. η αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου φαίνεται να ασκεί σταθερή επίδραση στη σοβαρότητα των ατυχημάτων, ενώ η επίδραση της ταχύτητας διαφοροποιείται ανάλογα με το επίπεδο του κυκλοφοριακού φόρτου. Στη συνέχεια, αναπτύσσεται πλαίσιο για την ένταξη κυκλοφοριακών δεδομένων πραγματικού χρόνου στη διαχείριση συμβάντων. Τέλος, τα πορίσματα της διατριβής χρησιμοποιούνται στη διερεύνηση εφαρμογών με απώτερο στόχο τον περιορισμό της προδιάθεσης πρόκλησης συμβάντων και τη βελτιωμένη διαχείρισή τους. el
dc.description.statementofresponsibility Ζωή Δ. Χριστοφόρου el
dc.format.extent 395 bytes
dc.format.extent 1830544 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso en en
dc.rights ETDLocked-policy.xml en
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Τύπος ατυχήματος el
dc.subject Σοβαρότητα el
dc.subject Διαχείριση συμβάντος el
dc.subject Κυκλοφοριακά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο el
dc.subject Probit en
dc.subject Road safety en
dc.subject Crash type en
dc.subject Severity en
dc.subject Incident management en
dc.subject Real-time traffic data en
dc.subject Probit model en
dc.title Incident occurrence and response on urban freeways en
dc.title.alternative Ανάπτυξη προτύπου προσομοίωσης για την πρόβλεψη και τη διαχείριση έκτακτων συμβάντων σε δίκτυα αυτοκινητόδρομων el
dc.type doctoralThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-12-01
dc.date.modified 2011-03-08
dc.contributor.advisorcommitteemember Cohen, Simon en
dc.contributor.advisorcommitteemember Orfeuil, Jean-Pierre en
dc.contributor.committeemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.committeemember Cohen, Simon en
dc.contributor.committeemember Orfeuil, Jean-Pierre en
dc.contributor.committeemember Gaudry, Marc en
dc.contributor.committeemember Μίντσης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Σταθόπουλος, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Σιδηροδρομικής και Μεταφορών el
dc.contributor.department Ecoles des Ponts-ParisTech el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-03-08
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-03-08


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής