HEAL DSpace

Περίπτερα Ποδηλάτου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Δημήτρης Παπαλεξόπουλος el
dc.contributor.author Μιχαλοπούλου, Αγγελική Σταύρος el
dc.contributor.author Michalopoulou, Angeliki Stavros en
dc.date.accessioned 2014-03-20T09:28:17Z
dc.date.available 2014-03-20T09:28:17Z
dc.date.copyright 2014-02-24 -
dc.date.issued 2014-03-20
dc.date.submitted 2014-02-24 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38181
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14040
dc.description el
dc.description.abstract Τα Περίπτερα Ποδηλάτου αποτελούν, ουσιαστικά, αστικό εξοπλισμό με σκοπό την εξυπηρέτηση των χρηστών ποδηλάτου της Αθήνας και την προώθηση του ποδηλάτου. Η κατασκευή αφορά πρωτίστως την επισκευή και συντήρηση ποδηλάτων και δευτερευόντως την προβολή του ποδηλάτου ως ιδανικού μέσου μετακίνησης στην πόλη, μέσω σχετικών δράσεων που θα μπορεί να φιλοξενεί. Πρόκειται για μια ημιυπαίθρια, συναρμολογούμενη μονάδα από μεταλλικές διατομές με την ιδιότητα να προσαρμόζεται, να επεκτείνεται, να διαφοροποιείται ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν στο σημείο τοποθέτησής της. Προτείνεται μια τυπολογία περιπτέρων, ενώ ενδεικτικά τοποθετούνται δύο εξ’αυτών σε δύο σημεία της πόλης, στο Θησείο και στην οδό Ιλισού, παράλληλα στην όχθη του ποταμού. el
dc.description.abstract This thesis suggests a network of city units dedicated to bicycle- repairing and promotion of bike-riding in the city of Athens, Greece. Primarily, the pavilions are bike- repairing stations, situated on public spaces, in relation with metro stations. Secondary, they intend to promote the bicycle as an ideal vehicle to move around the city. The citizens of Athens are not familiar with the appearance of bicycle on the streets and need to know about it, in order to accept it or use it. The pavilions are metallic structures, able to be assembled on site. The unit can be transformed on demand of the particular needs of the users in each area, by adding or removing elements from the basic frame. All units have a minimum of components, while the type to be selected for each place is related to the characteristics of the available space. Two proposals are placed at Thisio and Ilisos street, on the bank of Ilisos river. en
dc.description.statementofresponsibility Αγγελική Μιχαλοπούλου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Περίπτερα ποδηλάτου el
dc.subject συνεργεία ποδηλάτου el
dc.subject σταθμοί ποδηλάτου el
dc.subject επισκευή ποδηλάτου el
dc.subject ποδήλατο el
dc.subject Bike pavilions en
dc.subject bike stations en
dc.subject bike fixing station en
dc.subject bike en
dc.subject bicycle en
dc.title Περίπτερα Ποδηλάτου el
dc.title.alternative Περίπτερα Ποδηλάτου el
dc.title.alternative Bike Pavilions en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-02-05 -
dc.date.modified 2014-02-24 -
dc.contributor.advisorcommitteemember . el
dc.contributor.advisorcommitteemember . el
dc.contributor.advisorcommitteemember . el
dc.contributor.committeemember . el
dc.contributor.committeemember . el
dc.contributor.committeemember . el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Συνθέσεων Τεχνολογικής Αιχμής. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-03-20 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-03-20 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής