HEAL DSpace

Ανάλυση ευαισθησίας πολυζωνικού μοντέλου καύσης κινητήρων ντήζελ άμεσης έγχυσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.author Μασέλης, Αλβέρτος Σ. el
dc.contributor.author Maselis, Alvertos S. en
dc.date.accessioned 2014-03-28T09:03:37Z
dc.date.available 2014-03-28T09:03:37Z
dc.date.copyright 2013-12-16 -
dc.date.issued 2014-03-28
dc.date.submitted 2013-12-16 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38263
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16861
dc.description 137 σ. el
dc.description.abstract Εκτέλεση εκτεταμένης ανάλυσης ευαισθησίας για τον προσδιορισμό των παραμέτρων που επηρεάζουν την προβλεπτική ικανότητα του πολυζωνικού μοντέλου.Συγκεκριμένα εξετάζεται η επίδραση παραμέτρων και σταθερών του μοντέλου στις προβλεπόμενες τιμές που αφορούν στη λειτουργική συμπεριφορά και τις εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα Diesel άμεσης έγχυσης. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκαν πειραματικά δεδομένα από μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στα εργαστήρια της εταιρείας AVL List GmbH στην Αυστρία. Τα στοιχεία αυτά διατέθηκαν στο εργαστήριο του ΕΜΠ κατά τη διάρκεια της συνεργασίας στα πλαίσια ενός ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος. el
dc.description.abstract Εxecution of extensive sensitivity analysis to determine the parameters, which affect the predictive ability of multizone model. More specifically it examines the influence of parameters and constants in the model predicted values ​​related to functional behavior and emissions of a direct injection Diesel engine. For this purpose, experimental data were used from measurements made in the laboratories of the company AVL List GmbH, in Austria. These data are available in the laboratory of NTUA during cooperation within a European research project. en
dc.description.statementofresponsibility Αλβέρτης Σ. Μασέλης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κινητήρας el
dc.subject Καύση el
dc.subject Μοντέλο el
dc.subject Πολυζωνικό el
dc.subject Ρύποι el
dc.subject Engine en
dc.subject Diesel en
dc.subject Combustion en
dc.subject Model en
dc.subject Multizone en
dc.subject Emission en
dc.title Ανάλυση ευαισθησίας πολυζωνικού μοντέλου καύσης κινητήρων ντήζελ άμεσης έγχυσης el
dc.title.alternative Sensitivity analysis of multizone model of combustion of diesel engines direct injection en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-09-09 -
dc.date.modified 2013-12-16 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-03-28 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-03-28 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής