dc.contributor.advisor |
Παπαϊωάννου, Άγγελος |
el |
dc.contributor.author |
Παπαδημητρίου, Αργυρώ-Αλίσια Π.
|
el |
dc.contributor.author |
Papadimitriou, Argyro-Alicia P.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-04-08T08:53:48Z |
|
dc.date.available |
2014-04-08T08:53:48Z |
|
dc.date.copyright |
2013-12-19 |
- |
dc.date.issued |
2014-04-08 |
|
dc.date.submitted |
2013-12-19 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38323 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16892 |
|
dc.description |
112 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της εργασίας αυτής, είναι να μελετήσει το βαθμό ανάπτυξης της μαθηματικής σκέψης και αποδεικτικής ικανότητας που έχουν αναπτύξει μαθητές της Α'Λυκείου, να εντοπίσει τις πιθανές αδυναμίες των μαθητών στη διαδικασία αυτή, προσπαθώντας ταυτόχρονα να βρεί τα βαθύτερα αίτιά τους και αντιπαραθέτοντας τα αποτελέσματα αυτά με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθει το 2005 πάνω στο ίδιο αντικείμενο. Η έρευνα έλαβε χώρα σε 10 τάξεις (187 μαθητές), από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία από διάφορες περιοχές της Αττικής καθώς και από σχολείο της νοτίου Ελλάδας. |
el |
dc.description.abstract |
The object of this work is to study the degree of development of mathematical thinking and evidence of competency develop students ALykeiou , identify potential weaknesses of students in this process , while trying to find the root causes and contrasting these results the results of the survey conducted in 2005 on the same subject . The research took place in 10 classes ( 187 students ) , public and private schools from different regions of Attica and from school in southern Greece . |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Αργυρώ-Αλίσια Π. Παπαδημητρίου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μαθηματική απόδειξη |
el |
dc.subject |
Συστηματοποίηση διδασκαλίας |
el |
dc.subject |
Μέση Εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Εννοιολογική κατανόηση |
el |
dc.subject |
Analytical solution |
en |
dc.subject |
Function of proof |
en |
dc.subject |
Secondary Education |
en |
dc.title |
Η Μαθηματική Απόδειξη στο σχολείο |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2008-07-16 |
- |
dc.date.modified |
2013-12-19 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κολέτσος, Γεώργιος |
ek |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πάλλα, Νίκη |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπαϊωάννου, Άγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κολέτσος, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πάλλα, Νίκη |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-04-08 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-04-08 |
- |