HEAL DSpace

Η Μαθηματική Απόδειξη στο σχολείο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπαϊωάννου, Άγγελος el
dc.contributor.author Παπαδημητρίου, Αργυρώ-Αλίσια Π. el
dc.contributor.author Papadimitriou, Argyro-Alicia P. en
dc.date.accessioned 2014-04-08T08:53:48Z
dc.date.available 2014-04-08T08:53:48Z
dc.date.copyright 2013-12-19 -
dc.date.issued 2014-04-08
dc.date.submitted 2013-12-19 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38323
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16892
dc.description 112 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο της εργασίας αυτής, είναι να μελετήσει το βαθμό ανάπτυξης της μαθηματικής σκέψης και αποδεικτικής ικανότητας που έχουν αναπτύξει μαθητές της Α'Λυκείου, να εντοπίσει τις πιθανές αδυναμίες των μαθητών στη διαδικασία αυτή, προσπαθώντας ταυτόχρονα να βρεί τα βαθύτερα αίτιά τους και αντιπαραθέτοντας τα αποτελέσματα αυτά με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθει το 2005 πάνω στο ίδιο αντικείμενο. Η έρευνα έλαβε χώρα σε 10 τάξεις (187 μαθητές), από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία από διάφορες περιοχές της Αττικής καθώς και από σχολείο της νοτίου Ελλάδας. el
dc.description.abstract The object of this work is to study the degree of development of mathematical thinking and evidence of competency develop students ALykeiou , identify potential weaknesses of students in this process , while trying to find the root causes and contrasting these results the results of the survey conducted in 2005 on the same subject . The research took place in 10 classes ( 187 students ) , public and private schools from different regions of Attica and from school in southern Greece . en
dc.description.statementofresponsibility Αργυρώ-Αλίσια Π. Παπαδημητρίου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Μαθηματική απόδειξη el
dc.subject Συστηματοποίηση διδασκαλίας el
dc.subject Μέση Εκπαίδευση el
dc.subject Εννοιολογική κατανόηση el
dc.subject Analytical solution en
dc.subject Function of proof en
dc.subject Secondary Education en
dc.title Η Μαθηματική Απόδειξη στο σχολείο el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2008-07-16 -
dc.date.modified 2013-12-19 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κολέτσος, Γεώργιος ek
dc.contributor.advisorcommitteemember Πάλλα, Νίκη el
dc.contributor.committeemember Παπαϊωάννου, Άγγελος el
dc.contributor.committeemember Κολέτσος, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Πάλλα, Νίκη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-04-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-04-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής