dc.contributor.advisor |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Αντωνίου, Ευάγγελος Χ.
|
el |
dc.contributor.author |
Antoniou, Evangelos Ch.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-04-10T09:40:17Z |
|
dc.date.available |
2014-04-10T09:40:17Z |
|
dc.date.copyright |
2013-12-30 |
- |
dc.date.issued |
2014-04-10 |
|
dc.date.submitted |
2013-12-30 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38355 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.16927 |
|
dc.description |
180 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Ο βασικός στόχος της διπλωματικής εργασίας εντοπίζεται στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος Διαδικτυακής Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της εργασίας μελετήθηκε το θεωρητικό υπόβαθρο όσον αφορά την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας από διαδικτυακές εφαρμογές. Ακόμη, εντοπίστηκαν και αξιολογήθηκαν τα διαθέσιμα Συστήματα Διαχείρισης Εκπαίδευσης (Learning Management System – LMS) και επιλέχθηκε το καταλληλότερο λογισμικό. Επίσης, με την χρήση του λογισμικού ILIAS LMS διαμορφώθηκε ένα πιλοτικό περιβάλλον Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης χρησιμοποιώντας ως μελέτη περίπτωσης την υποστήριξη του μαθήματος της Οργάνωσης Παράγωγης & Διοίκησης Επιχειρήσεων ΙΙ. Τέλος, Δημιουργήθηκαν τέσσερα εγχειρίδια (εγκατάσταση πλατφόρμας, διαχειριστή, εκπαιδευτή, εκπαιδευόμενου), έτσι ώστε η χρήση της πλατφόρμας από εκπαιδευτές και εκπαιδευομένους να είναι εύκολη και ο διαχειριστής της να κατανοήσει τις λειτουργίες – εφαρμογές του συστήματος για την καλύτερη δυνατή διαχείριση του συστήματος. |
el |
dc.description.abstract |
The main objective of this diploma thesis lies in developing an online E-Learning environment. In the work context, the theoretical background was studied in support of the educational process of web applications. Furthermore, the available Learning Management Systems (LMS) were identified and evaluated and the most appropriate software was selected. Moreover, using the software ILIAS LMS, a pilot E-Learning environment was created as a case study in support the course of Production Management & Business Administration II. Finally, four manuals (installation, administrator, trainer, trainee) were created, so the use of the platform by trainers and trainees to be easy and the administrator to understand the functions – system applications for the best possible management of the system. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ευάγγελος Χ. Αντωνίου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Ηλεκτρονική Εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Συστήματα Διαχείρησης Μάθησης |
el |
dc.subject |
Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρονική Μάθηση |
el |
dc.subject |
Τηλεεκπαίδευση |
el |
dc.subject |
E-Learning |
en |
dc.subject |
Learning Management Systems |
en |
dc.subject |
LMS |
en |
dc.subject |
ILIAS |
en |
dc.subject |
E-Learning Platform |
en |
dc.title |
Διαμόρφωση Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης (E-Learning) με Χρήση του Λογισμικού ILIAS |
el |
dc.title.alternative |
Developing E-Learning Platform Using the Software ILIAS |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-12-18 |
- |
dc.date.modified |
2013-12-30 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πόνης, Σταύρος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Τατσιόπουλος, Ηλίας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πόνης, Σταύρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τατσιόπουλος, Ηλίας |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκισης & Επιχειρησιακής Έρευνας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-04-10 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-04-10 |
- |