HEAL DSpace

On the reduction of fuel consumption of bulk carriers

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.author Τσουκάτος, Φοίβος Μ. el
dc.contributor.author Tsoukatos, Foivos M. en
dc.date.accessioned 2014-05-05T06:39:37Z
dc.date.available 2014-05-05T06:39:37Z
dc.date.copyright 2014-01-07 -
dc.date.issued 2014-05-05
dc.date.submitted 2014-01-07 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38382
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7139
dc.description 149 σ. el
dc.description.abstract Αυτή η διπλωματική εργασία ασχολείται με την αξιολόγηση των πραγματικών μετρήσεων για καταναλώσεις τριών capesize bulk carriers σε διάφορα ταξίδια και συνθήκες φόρτωσης . Μετά τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με την κατανάλωση των τριών πλοίων, ένα από αυτά λήφθηκε ως πρότυπο ώστε ελαχιστοποιώντας την αντίσταση κυματισμού του να μειωθούν οι καταναλώσεις του. Με χρήση προγραμμάτων υπολογιστικής υδροδυναμικής και διάφορες δοκιμές για διάφορες διαγωγές, ταχύτητες αλλά ακόμα και της μορφής του βολβού , έγινε μια προσπάθεια να μειωθεί η συνολική αντίσταση του με την ελαχιστοποίηση της αντίστασης κυματισμού του. Σε αυτούς τους τύπους των πλοίων , και σε τόσο χαμηλούς αριθμούς Froude, συμπεραίνουμε ότι λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν με τις προαναφερθείσες αλλαγές , επειδή η αντίσταση κύματισμου αυτών των τύπων πλοίων παίζει ελάχιστο ρόλο στον υπολογισμό της συνολικής αντίστασή τους . Έτσι, στην προσπάθεια ελαχιστοποίησης της κατανάλωσης τέτοιων πλοίων, καταλήγουμε ότι χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης μπορεί να ληφθούν με την προσπάθεια μειώσης της βρεχόμενη επιφάνειας τους , και ως εκ τούτου αντίσταση τριβής τους, η οποία είναι πέρα αμφιβολία , ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει την συνολική αντίσταση τους. Επιπλέον καταλήγουμε ότι θετικά αποτελέσματα μπορεί ακόμα να προκύψουν με την εγκατάσταση διαφόρων εξαρτημάτων, τα οποία στοχεύουν στην αύξηση της απόδοσης της έλικας και γενικότερα στξν καλύτερη αξιοποίηση της απόδοσης της κύριας μηχανής. el
dc.description.abstract This diploma thesis is concerned with the evaluation of the real time consumption information gathered from three similar cape size bulk carriers in different voyages and loading conditions. After gathering information on the consumption of the three similar bulk carriers, one of them was taken as a template and analyzed in order to try to reduce its fuel oil consumption by minimizing the total resistance it produces. Using computational fluid dynamics programs and through experimenting and altering operational aspects of the ship, such as optimizing trim and even hull form designs (different bulb types), an attempt was made to lower its total resistance by minimizing the wave resistance it produces. In such types of ships, and in Froude numbers as low as the ones these ships are operating on, we have come to understand that little can be made with the aforementioned changes, because the wave resistance of these types of ships plays a minor role when calculating their total resistance. Thus, in the effort of minimizing fuel oil consumption of a cape size bulk carrier, it was concluded that lower consumption levels may be obtained by optimization, based on the attempt to reduce the vessels wetted surface, and therefore their frictional resistance, which is beyond doubt, the prime factor affecting these kinds of vessels’ total resistance. Adding to the above, positive outcomes are also achieved by the installation of different components, which aim to increase the propeller efficiency and generally utilize better the main engine power. en
dc.description.statementofresponsibility Φοίβος Μ. Τσουκάτος el
dc.language.iso en en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Καταναλώσεις el
dc.subject Αντίσταση Κυματισμού el
dc.subject Τριβή el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Καταστάσεις Φόρτωσης el
dc.subject Υπολογιστικής Υδροδυναμικής el
dc.subject Πετρέλαιο el
dc.subject Βολβός el
dc.subject Διαγωγή el
dc.subject Shipflow en
dc.subject Holtrop en
dc.subject Consumption en
dc.subject Wave resistance en
dc.subject Speed en
dc.subject Real time en
dc.subject Fuel en
dc.subject Eedi en
dc.subject Trim en
dc.subject Bulb en
dc.title On the reduction of fuel consumption of bulk carriers en
dc.title.alternative Μείωση καταναλώσεων σε bulk carriers el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-12-23 -
dc.date.modified 2014-01-07 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Τζαμπίρας, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-05-05 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-05-05 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής