HEAL DSpace

Μελέτη ατυχημάτων σύγκρουσης υπεράκτιων πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου με πλοία και ατυχημάτων blowout με χρήση μετα-ανάλυσης και δικτύων πίστεως

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.author Γραμματικάκη, Αικατερίνη Ι. el
dc.contributor.author Grammatikaki, Aikaterini I. en
dc.date.accessioned 2014-05-06T08:37:13Z
dc.date.available 2014-05-06T08:37:13Z
dc.date.copyright 2014-01-14 -
dc.date.issued 2014-05-06
dc.date.submitted 2014-01-14 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38415
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7215
dc.description σ. el
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη των δύο πιο επικίνδυνων ατυχημάτων που συνδέονται με τις υπεράκτιες κατασκευές. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται τα ατυχήματα blowout και σύγκρουσης πλατφορμών με πλοία (collision) με τη βοήθεια της μεθόδου της μετα-ανάλυσης και των δικτύων πίστεως (Bayesian Networks). Στόχος είναι η εκτίμηση της πιθανότητας εμφάνισης των προαναφερόμενων ατυχημάτων υπό δεδομένες συνθήκες και η εύρεση των κυριότερων αιτιών που έχουν συμβάλλει σε αυτά, με βάση προηγούμενα ατυχήματα (σενάρια), ούτως ώστε να χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη και αποφυγή παρόμοιων σεναρίων. el
dc.description.abstract The study of the two most dangerous accidents connected to offshore structures is the aim of the present thesis. Specifically, the vessel-platform collision and blowout accidents are analysed with the assistance of the Meta-analysis method and the Bayesian Networks. The target is firstly to estimate the possibility of their occurrence under predetermined conditions, and secondly to establish the most important causes that have led to them, developed on prior accidents (scenarios) with the intention of their being used for the prevention and avoidance of similar cases. en
dc.description.statementofresponsibility Αικατερίνη Ι. Γραμματικάκη el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Πλατφόρμες el
dc.subject Πλοία el
dc.subject Ατυχήματα el
dc.subject Μετα-ανάλυση el
dc.subject Συγκρούσεις el
dc.subject Εκρήξεις el
dc.subject Δίκτυα πίστεως el
dc.subject Υπεράκτια πλατφόρμα el
dc.subject Ανθρώπινος παράγοντας el
dc.subject Platforms en
dc.subject Ships en
dc.subject Accidents en
dc.subject Meta-analysis en
dc.subject Collisions en
dc.subject Blowouts en
dc.subject Bayesian Networks en
dc.subject Offshore platforms en
dc.subject Human factor en
dc.title Μελέτη ατυχημάτων σύγκρουσης υπεράκτιων πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου με πλοία και ατυχημάτων blowout με χρήση μετα-ανάλυσης και δικτύων πίστεως el
dc.title.alternative Study of vessel-offshore platforms collision and blowout accidents with the assistance of the Meta-analysis method and the Bayesian Networks en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-12-20 -
dc.date.modified 2014-01-14 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Μαυράκος, Σπυρίδων el
dc.contributor.advisorcommitteemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Βεντίκος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Μαυράκος, Σπυρίδων el
dc.contributor.committeemember Λυρίδης, Δημήτριος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Θαλασσίων Μεταφορών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-05-06 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-05-06 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής