dc.contributor.advisor |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Γραμματικάκη, Αικατερίνη Ι.
|
el |
dc.contributor.author |
Grammatikaki, Aikaterini I.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-05-06T08:37:13Z |
|
dc.date.available |
2014-05-06T08:37:13Z |
|
dc.date.copyright |
2014-01-14 |
- |
dc.date.issued |
2014-05-06 |
|
dc.date.submitted |
2014-01-14 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38415 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7215 |
|
dc.description |
σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη των δύο πιο επικίνδυνων ατυχημάτων που συνδέονται με τις υπεράκτιες κατασκευές. Πιο συγκεκριμένα, μελετώνται τα ατυχήματα blowout και σύγκρουσης πλατφορμών με πλοία (collision) με τη βοήθεια της μεθόδου της μετα-ανάλυσης και των δικτύων πίστεως (Bayesian Networks). Στόχος είναι η εκτίμηση της πιθανότητας εμφάνισης των προαναφερόμενων ατυχημάτων υπό δεδομένες συνθήκες και η εύρεση των κυριότερων αιτιών που έχουν συμβάλλει σε αυτά, με βάση προηγούμενα ατυχήματα (σενάρια), ούτως ώστε να χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη και αποφυγή παρόμοιων σεναρίων. |
el |
dc.description.abstract |
The study of the two most dangerous accidents connected to offshore structures is the aim of the present thesis. Specifically, the vessel-platform collision and blowout accidents are analysed with the assistance of the Meta-analysis method and the Bayesian Networks. The target is firstly to estimate the possibility of their occurrence under predetermined conditions, and secondly to establish the most important causes that have led to them, developed on prior accidents (scenarios) with the intention of their being used for the prevention and avoidance of similar cases. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Αικατερίνη Ι. Γραμματικάκη |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDRestricted-policy.xml |
en |
dc.subject |
Πλατφόρμες |
el |
dc.subject |
Πλοία |
el |
dc.subject |
Ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Μετα-ανάλυση |
el |
dc.subject |
Συγκρούσεις |
el |
dc.subject |
Εκρήξεις |
el |
dc.subject |
Δίκτυα πίστεως |
el |
dc.subject |
Υπεράκτια πλατφόρμα |
el |
dc.subject |
Ανθρώπινος παράγοντας |
el |
dc.subject |
Platforms |
en |
dc.subject |
Ships |
en |
dc.subject |
Accidents |
en |
dc.subject |
Meta-analysis |
en |
dc.subject |
Collisions |
en |
dc.subject |
Blowouts |
en |
dc.subject |
Bayesian Networks |
en |
dc.subject |
Offshore platforms |
en |
dc.subject |
Human factor |
en |
dc.title |
Μελέτη ατυχημάτων σύγκρουσης υπεράκτιων πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου και φυσικού αερίου με πλοία και ατυχημάτων blowout με χρήση μετα-ανάλυσης και δικτύων πίστεως |
el |
dc.title.alternative |
Study of vessel-offshore platforms collision and blowout accidents with the assistance of the Meta-analysis method and the Bayesian Networks |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-12-20 |
- |
dc.date.modified |
2014-01-14 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μαυράκος, Σπυρίδων |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαυράκος, Σπυρίδων |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-05-06 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-05-06 |
- |