HEAL DSpace

Μελέτη δυναμικής 2-χ, 5-κύλινδρου κινητήρα Diesel (ροή δυνάμεων, καταπόνηση εδράνων, ζυγοστάθμιση, ταλαντώσεις)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιακουμής, Ευάγγελος el
dc.contributor.author Αρφαριώτης, Ανδρέας Γ. el
dc.contributor.author Arfariotis, Andrew G. en
dc.date.accessioned 2014-05-06T10:17:17Z
dc.date.available 2014-05-06T10:17:17Z
dc.date.copyright 2014-01-14 -
dc.date.issued 2014-05-06
dc.date.submitted 2014-01-14 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38425
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7209
dc.description 109 σ. el
dc.description.abstract Το θέμα της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας, αφορά τη μελέτη δυναμικής ενός δίχρονου, πεντακύλινδρου ναυτικού κινητήρα Diesel μοντέλου MAN B&W 5S60MC (MK6), o οποίος αποτελεί τον κύριο κινητήρα ενός πραγματικού πλοίου bulk carrier τύπου panamax. Η μελέτη γίνεται για τη μόνιμη λειτουργία του κινητήρα σε φορτία 50%, 75% και 100%. Προκειμένου να έχουμε τρία ψηφιοποιημένα δυναμοδεικτικά διαγράμματα (ένα για το κάθε φορτίο) για να ξεκινήσουν οι υπολογισμοί, έγινε προσομοίωση με πραγματικές συνθήκες σε μοντέλο κινητήρα με χρήση του υπολογιστικού πακέτου GT-POWER, άδεια χρήσης του οποίου είναι διαθέσιμη εδώ και μερικά χρόνια στο εργαστήριο Μ.Ε.Κ. του Ε.Μ.Π.. Τα αποτελέσματα της δυναμικής που παρουσιάζονται προέκυψαν με χρήση υπολογιστικών κωδίκων που γράφηκαν σε γλώσσα FORTRAN καθώς και υπολογιστικού κώδικα που γράφηκε σε MATLAB. Έγινε επίσης η ζυγοστάθμιση του κινητήρα καθώς και μελέτη ταλαντώσεων. el
dc.description.abstract The subject of this diploma thesis deals with the study of dynamics of a two stroke, five cylinder, MAN B&W 5S60MC (MK6) marine Diesel engine which is the main engine of an existing bulk carrier panamax vessel. The study is about the permanent operation of the main engine in 50%, 75% and 100% loads. I had to run a simulation in actual condition, in order to have three digitized diagrams (one for each load) of the gas forces of the cylinder, to start the calculations. The simulation was created through the computational package named ''GT POWER'', the license of which is available at the laboratory of Internal Combustion Engines at the National Technical University of Athens. The results of the study came of the use of Fortran 77, Fortran 90 and Matlab computational codes that I created. Finally, I studied the balancing of the main engine and also the torsional vibrations. en
dc.description.statementofresponsibility Ανδρέας Γ. Αρφαριώτης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ναυτικός κινητήρας el
dc.subject Δυναμική el
dc.subject Μηχανή εσωτερικής καύσης el
dc.subject Ζυγοστάθμιση el
dc.subject Ταλαντώσεις el
dc.subject Στρεπτική ροπή el
dc.subject Marine en
dc.subject Diesel engine en
dc.subject Dynamics en
dc.subject Torsional Vibrations en
dc.subject Balancing en
dc.subject Internal en
dc.subject Combustion en
dc.subject Ice en
dc.title Μελέτη δυναμικής 2-χ, 5-κύλινδρου κινητήρα Diesel (ροή δυνάμεων, καταπόνηση εδράνων, ζυγοστάθμιση, ταλαντώσεις) el
dc.title.alternative Study of dynamics of a 2-stroke, 5-cylinder Diesel engine (forces, bearing loadings, balancing, torsional vibrations) en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-01-09 -
dc.date.modified 2014-01-14 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Γιακουμής ,Ευάγγελος el
dc.contributor.committeemember Χουντάλας, Δημήτριος el
dc.contributor.committeemember Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ενέργειας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-05-06 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-05-06 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής