dc.contributor.advisor |
Σπύρου, Κώστας |
el |
dc.contributor.author |
Νιώτης, Αθανάσιος Θ.
|
el |
dc.contributor.author |
Niotis, Athanasios T.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-05-06T10:29:01Z |
|
dc.date.available |
2014-05-06T10:29:01Z |
|
dc.date.copyright |
2014-01-14 |
- |
dc.date.issued |
2014-05-06 |
|
dc.date.submitted |
2014-01-14 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38428 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7236 |
|
dc.description |
180 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της προοδευτικής κατάκλυσης πλοίου κρουαζιέρας με τη προσομοίωση του φαινομένου στο πεδίου το χρόνου. Το ημιστατικό πλαίσιο προσέγγισης του προβλήματος αποτελεί βασική παραδοχή. Το πρακτικό μοντέλο προσομοίωσης αναπτύχθηκε σε περιβάλλον Visual Basic for Applications. Η γεωμετρική αναπαράσταση του υπο μελέτη πλοίου πραγματοποιήθηκε στο λογισμικό MAXSURF και οι υρδοστατικοί υπολογισμοί στο λογισμικό HYDROMAX. Η αυτοματοποίηση του μοντέλου εξασφαλίστηκε μέσω του προτύπου C.O.M. (Component Object Model). |
el |
dc.description.abstract |
Purpose of this study is to investigate the time domain simulation of progressive flooding of damaged cruise ship. Βasic assumption is the quasi-stationary approach . The mathematical model is developed on Visual Basic for Applications. The geometric representation of the vessel held in MAXSURF. The automation of the model was ensured through the standard COM (Component Object Model). |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Αθανάσιος Θ. Νιώτης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Κατάκλυση |
el |
dc.subject |
Βλάβη |
el |
dc.subject |
Ευστάθεια |
el |
dc.subject |
Πλοίο |
el |
dc.subject |
Κρουαζιέρα |
el |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Πλοίο Κρουαζιέρας |
el |
dc.subject |
Flooding |
en |
dc.subject |
Damage |
en |
dc.subject |
Ship |
en |
dc.subject |
Cruise ship |
en |
dc.subject |
Progressive Flooding |
en |
dc.subject |
Damage stability |
en |
dc.subject |
Time Domain |
en |
dc.subject |
Simulation |
en |
dc.subject |
MAXSURF |
en |
dc.subject |
HYDROMAX |
en |
dc.title |
Μελέτη και Προσομοίωση της Προοδευτικής Κατάκλυσης Εναντι Βλάβης Πλοίου Κρουαζιέρας |
el |
dc.title.alternative |
Simulation of Progressive Flooding of a Damaged Cruise Ship |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-12-19 |
- |
dc.date.modified |
2014-01-14 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σπύρου, Κώστας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-05-06 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-05-06 |
- |