HEAL DSpace

Ανάλυση σύμμικτων γεφυρών σε κόπωση

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Βάγιας, Ιωάννης el
dc.contributor.author Γιαννάτος, Σπυρίδων Γ. el
dc.contributor.author Giannatos, Spyridon G. en
dc.date.accessioned 2014-05-15T08:50:54Z
dc.date.available 2014-05-15T08:50:54Z
dc.date.copyright 2014-01-27 -
dc.date.issued 2014-05-15
dc.date.submitted 2014-01-27 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38511
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4163
dc.description 99 σ. el
dc.description.abstract Το θέμα με το οποίο ασχολείται αυτή η διπλωματική εργασία είναι η ανάλυση σύμμικτων γεφυρών σε Κόπωση. Γίνεται μια παρουσίαση, θεωρητικώς (κανόνες και νόμοι), του φαινομένου της κόπωσης των υλικών, και ειδικότερα των μετάλλων. Επιπροσθέτως, παρουσιάζεται η δοκιμή της κόπωσης και τρεις περιπτώσεις φαινομένων κατάρρευσης φορέων λόγω κόπωσης μετάλλων, καθώς και μια σύντομη αναφορά στις σιδηροδρομικές γέφυρες που επηρεάζονται ιδιαίτερα από το φαινόμενο. Η διπλωματική εκπονήθηκε σε δυο στάδια ανάλυσης. Στην πρώτη φάση παρουσιάζεται σε μορφή κώδικα Visual Basic (στο Microsoft Excel) η μέθοδος της δεξαμενής, η πιο διαδεδομένη μέθοδος ανάλυσης των τυχουσών ανακυκλιζόμενων τάσεων –που κατά κόρον προκαλούν τις ρωγμές λόγω κόπωσης. Στο δεύτερο στάδιο, κάνοντας χρήση λογισμικού Nemetschek SCIA Engineer, αναλύθηκε και ελέγχθηκε, με δυο μεθόδους (Ευρωκώδικα και γενικότερη μέθοδος φορτηγών), έναντι κόπωσης σύμμικτη γέφυρα τεσσάρων ανοιγμάτων μεταλλικού κύριου φορέα, συγκολλητής διατομής, με ενδιαφέροντα αποτελέσματα στη σύγκριση των μεθόδων. el
dc.description.abstract The issue addressed by this diploma thesis is the analysis of composite bridges to Fatigue. Initially, I present, theoretically (rules and laws governing the mechanism), the phenomenon of fatigue of materials, especially metals. In addition, I present the fatigue test and three cases of structures collapsing due to fatigue of metal bodies. Furthermore, a brief reference to railway bridges, particularly affected by this phenomenon, is added. The thesis is developed in two stages of analysis. The first has to do with the most common methodology for arbitrary cyclic stress -that routinely cause cracks due to fatigue-ie the reservoir method, shown in form of a code of Visual Basic (in Microsoft Excel). In the second stage, using Nemetschek SCIA Engineer software a composite bridge with four openings and steel main body, with welded section, is analyzed and checked against fatigue, with two methods (Eurocode method and general method of trucks), leading to interesting results about their comparison. en
dc.description.statementofresponsibility Σπυρίδων Γ. Γιαννάτος el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Γέφυρα el
dc.subject Σύμμικτη γέφυρα el
dc.subject Κόπωση el
dc.subject Μέθοδος δεξαμενής el
dc.subject Συγκολλητή διατομή el
dc.subject Έλεγχος σε κόπωση el
dc.subject Δοκιμή κόπωσης el
dc.subject Bridge en
dc.subject Composite bridge en
dc.subject Fatigue en
dc.subject Reservoir method en
dc.subject Welded section en
dc.subject Check against fatigue en
dc.subject Fatigue test en
dc.title Ανάλυση σύμμικτων γεφυρών σε κόπωση el
dc.title.alternative Analysis of composite bridges to fatigue en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-03-19 -
dc.date.modified 2014-01-27 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Ιωαννίδης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Βάγιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Ιωαννίδης, Γεώργιος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικών. Εργαστήριο Μεταλλικών κατασκευών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-05-15 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-05-15 -


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record