dc.contributor.advisor |
Βάγιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.author |
Γιαννάτος, Σπυρίδων Γ.
|
el |
dc.contributor.author |
Giannatos, Spyridon G.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-05-15T08:50:54Z |
|
dc.date.available |
2014-05-15T08:50:54Z |
|
dc.date.copyright |
2014-01-27 |
- |
dc.date.issued |
2014-05-15 |
|
dc.date.submitted |
2014-01-27 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38511 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4163 |
|
dc.description |
99 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Το θέμα με το οποίο ασχολείται αυτή η διπλωματική εργασία είναι η ανάλυση σύμμικτων γεφυρών σε Κόπωση.
Γίνεται μια παρουσίαση, θεωρητικώς (κανόνες και νόμοι), του φαινομένου της κόπωσης των υλικών, και ειδικότερα των μετάλλων. Επιπροσθέτως, παρουσιάζεται η δοκιμή της κόπωσης και τρεις περιπτώσεις φαινομένων κατάρρευσης φορέων λόγω κόπωσης μετάλλων, καθώς και μια σύντομη αναφορά στις σιδηροδρομικές γέφυρες που επηρεάζονται ιδιαίτερα από το φαινόμενο.
Η διπλωματική εκπονήθηκε σε δυο στάδια ανάλυσης. Στην πρώτη φάση παρουσιάζεται σε μορφή κώδικα Visual Basic (στο Microsoft Excel) η μέθοδος της δεξαμενής, η πιο διαδεδομένη μέθοδος ανάλυσης των τυχουσών ανακυκλιζόμενων τάσεων –που κατά κόρον προκαλούν τις ρωγμές λόγω κόπωσης. Στο δεύτερο στάδιο, κάνοντας χρήση λογισμικού Nemetschek SCIA Engineer, αναλύθηκε και ελέγχθηκε, με δυο μεθόδους (Ευρωκώδικα και γενικότερη μέθοδος φορτηγών), έναντι κόπωσης σύμμικτη γέφυρα τεσσάρων ανοιγμάτων μεταλλικού κύριου φορέα, συγκολλητής διατομής, με ενδιαφέροντα αποτελέσματα στη σύγκριση των μεθόδων. |
el |
dc.description.abstract |
The issue addressed by this diploma thesis is the analysis of composite bridges to Fatigue.
Initially, I present, theoretically (rules and laws governing the mechanism), the phenomenon of fatigue of materials, especially metals. In addition, I present the fatigue test and three cases of structures collapsing due to fatigue of metal bodies. Furthermore, a brief reference to railway bridges, particularly affected by this phenomenon, is added.
The thesis is developed in two stages of analysis. The first has to do with the most common methodology for arbitrary cyclic stress -that routinely cause cracks due to fatigue-ie the reservoir method, shown in form of a code of Visual Basic (in Microsoft Excel).
In the second stage, using Nemetschek SCIA Engineer software a composite bridge with four openings and steel main body, with welded section, is analyzed and checked against fatigue, with two methods (Eurocode method and general method of trucks), leading to interesting results about their comparison. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Σπυρίδων Γ. Γιαννάτος |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Γέφυρα |
el |
dc.subject |
Σύμμικτη γέφυρα |
el |
dc.subject |
Κόπωση |
el |
dc.subject |
Μέθοδος δεξαμενής |
el |
dc.subject |
Συγκολλητή διατομή |
el |
dc.subject |
Έλεγχος σε κόπωση |
el |
dc.subject |
Δοκιμή κόπωσης |
el |
dc.subject |
Bridge |
en |
dc.subject |
Composite bridge |
en |
dc.subject |
Fatigue |
en |
dc.subject |
Reservoir method |
en |
dc.subject |
Welded section |
en |
dc.subject |
Check against fatigue |
en |
dc.subject |
Fatigue test |
en |
dc.title |
Ανάλυση σύμμικτων γεφυρών σε κόπωση |
el |
dc.title.alternative |
Analysis of composite bridges to fatigue |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2013-03-19 |
- |
dc.date.modified |
2014-01-27 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ιωαννίδης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βάγιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ιωαννίδης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικών. Εργαστήριο Μεταλλικών κατασκευών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-05-15 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-05-15 |
- |