dc.contributor.advisor |
Αντωνίου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Πριονιστή, Ελένη Δ.
|
el |
dc.contributor.author |
Prionisti, Eleni D.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-03-22T09:10:48Z |
|
dc.date.available |
2011-03-22T09:10:48Z |
|
dc.date.copyright |
2011-03-04 |
|
dc.date.issued |
2011-03-22T09:10:48Z |
|
dc.date.submitted |
2011-03-04 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3853 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6261 |
|
dc.description |
261 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Συνθήκες έκτακτης ανάγκης, συχνά αναγκάζουν τους κατοίκους ή εργαζόμενους μιας περιοχής να καταφύγουν στην εκκένωσή της προκειμένου να διαφυλάξουν την ασφάλειά τους. Στην ενέργεια αυτή, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η συμπεριφορά των οδηγών κατά την κίνηση στο δίκτυο της επικίνδυνης περιοχής. Η παρατήρηση και ανάλυση της οδηγικής συμπεριφοράς είναι δύσκολη σε πραγματικές συνθήκες και για το λόγο αυτό επιλέγεται η χρήση κυκλοφοριακής προσομοίωσης για την περιγραφή της. Μέσω της μικροσκοπικής προσομοίωσης και της χρήσης επιλεγμένων μοντέλων οδηγικής συμπεριφοράς, επιχειρείται η διερεύνηση της επίδρασης της επιθετικότητας των οδηγών σε κυκλοφοριακά μεγέθη που σχετίζονται άμεσα με την εκκένωση μιας περιοχής όπως ο χρόνος διαδρομής μέχρι την έξοδο από την επικίνδυνη ζώνη. Η διερεύνηση επιτυγχάνεται με ανάλυση ευαισθησίας των μοντέλων συμπεριφοράς των οδηγών, η οποία εξετάζει την επίδραση κάθε μοντέλου στο δίκτυο μελέτης ξεχωριστά αλλά και ένα συνδυασμό των μοντέλων με τη μεγαλύτερη επίδραση, ώστε να ερμηνευτεί με μεγαλύτερη επιτυχία η επίδραση της επιθετικότητας των οδηγών στην έκβαση της εκκένωσης μιας περιοχής. |
el |
dc.description.abstract |
Under emergency situations, citizens are often forced to evacuate an inhabited area for their own safety. During this process, drivers' behavior becomes a very important factor determining vehicle movements in the emergency zone network. Real time observation and analysis of drivers' behavior is a difficult task, therefore, traffic simulation is the most appropriate method for analysis. The attempt to examine the impact of driver aggressiveness on traffic flow properties related to evacuation, such as travel time to the network exit, is accomplished through microscopic simulation and the use of particular driver behavior models. This research is achieved primarily through a sensitivity analysis examining the impact of each model on the network individually and then through a combination of the most influential models, so as to interpret more successfully the effect of driver's aggressiveness on the outcome of area-wide evacuation. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ελένη Δ. Πριονιστή |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
|
dc.subject |
Συμπεριφορά οδηγών |
el |
dc.subject |
Έκτακτη ανάγκη |
el |
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Εκκένωση |
el |
dc.subject |
Μοντέλα συμπεριφοράς |
el |
dc.subject |
Driver behavior |
en |
dc.subject |
Emergency |
en |
dc.subject |
Simulation |
en |
dc.subject |
Evacuation |
en |
dc.subject |
Behavior models |
en |
dc.title |
Διερεύνηση συμπεριφοράς οδηγών υπό καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης με τη χρήση προσομοίωσης |
el |
dc.title.alternative |
Simulation-based investigation of driver behavior under emergency conditions |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-03-03 |
|
dc.date.modified |
2011-03-04 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Αντωνίου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-03-22 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-03-22 |
|