HEAL DSpace

Ανάλυση προτιμήσεων για τη χρήση συστήματος ενοικιαζόμενων ποδηλάτων στον Δήμο Αθηναίων

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.author Τσολάκη, Αθηνά Ε. el
dc.contributor.author Tsolaki, Athina E. en
dc.date.accessioned 2014-06-04T11:00:20Z
dc.date.available 2014-06-04T11:00:20Z
dc.date.copyright 2014-03-06 -
dc.date.issued 2014-06-04
dc.date.submitted 2014-03-06 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38687
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6762
dc.description 134 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση των χαρακτηριστικών που επηρεάζουν την επιλογή ενός συστήματος ενοικίασης ποδηλάτου για τις μετακινήσεις εντός του Δήμου Αθηναίων. Για τη συλλογή στοιχείων, διεξήχθη διαδικτυακή έρευνα σε επαρκές δείγμα των μετακινούμενων εντός του Δήμου Αθηναίων και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος δεδηλωμένης προτίμησης για διάφορα υποθετικά σενάρια κόστους, χρόνου και άνεσης ταξιδιού. Αναπτύχθηκε μαθηματικό μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης για την αποτύπωση της συμπεριφοράς των μετακινούμενων συναρτήσει των χαρακτηριστικών τόσο των ιδίων όσο και του ταξιδιού, ενώ εφαρμόστηκαν τόσο πολυωνυμικά όσο και μικτά λογιστικά πρότυπα. Από την ανάλυση προέκυψε ότι η πιθανότητα του ποδηλάτου να επιλεγεί εξαρτάται από τον χρόνο μετακίνησης, το κόστος του μεταφορικού μέσου και το επίπεδο άνεσής του, καθώς και από την ηλικία και το φύλο του μετακινούμενου. el
dc.description.abstract The objective of this diploma thesis is the analysis of the characteristics influencing the use of a bicycle sharing system in Athens. The necessary data were collected through an on-line survey to a sufficient sample of commuters and residents of the Municipality of Athens and the stated preference method was used for various scenarios of cost, time and comfort. A logistic regression mathematical model was developed describing travellers' behaviour based on the characteristics of the travellers and their journeys. Both multinomial and mixed logit models were developed. From this analysis it was derived that the probability for a traveller using bicycle instead of passenger car or public transport depends on travel time, cost and comfort level, along with the age and the gender of the traveller. en
dc.description.statementofresponsibility Τσολάκη Αθηνά el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Συστήματα ενοικίασης ποδηλάτων el
dc.subject Έρευνα δεδηλωμένης προτίμησης el
dc.subject Πολυωνυμικό λογιστικό μοντέλο el
dc.subject Μικτό λογιστικό μοντέλο el
dc.subject Μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης el
dc.subject Bicycle sharing systems en
dc.subject Stated preference survey en
dc.subject Multinomial logit model en
dc.subject Mixed logit model en
dc.subject Logistic regression model en
dc.title Ανάλυση προτιμήσεων για τη χρήση συστήματος ενοικιαζόμενων ποδηλάτων στον Δήμο Αθηναίων el
dc.title.alternative Analaysis of preferences for the use of bicycle sharing system in Athens en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-01-31 -
dc.date.modified 2014-03-06 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννής, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-06-04 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-06-04 -


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record