dc.contributor.advisor |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.author |
Τσολάκη, Αθηνά Ε.
|
el |
dc.contributor.author |
Tsolaki, Athina E.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-06-04T11:00:20Z |
|
dc.date.available |
2014-06-04T11:00:20Z |
|
dc.date.copyright |
2014-03-06 |
- |
dc.date.issued |
2014-06-04 |
|
dc.date.submitted |
2014-03-06 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38687 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6762 |
|
dc.description |
134 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση των χαρακτηριστικών που επηρεάζουν την επιλογή ενός συστήματος ενοικίασης ποδηλάτου για τις μετακινήσεις εντός του Δήμου Αθηναίων. Για τη συλλογή στοιχείων, διεξήχθη διαδικτυακή έρευνα σε επαρκές δείγμα των μετακινούμενων εντός του Δήμου Αθηναίων και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος δεδηλωμένης προτίμησης για διάφορα υποθετικά σενάρια κόστους, χρόνου και άνεσης ταξιδιού. Αναπτύχθηκε μαθηματικό μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης για την αποτύπωση της συμπεριφοράς των μετακινούμενων συναρτήσει των χαρακτηριστικών τόσο των ιδίων όσο και του ταξιδιού, ενώ εφαρμόστηκαν τόσο πολυωνυμικά όσο και μικτά λογιστικά πρότυπα. Από την ανάλυση προέκυψε ότι η πιθανότητα του ποδηλάτου να επιλεγεί εξαρτάται από τον χρόνο μετακίνησης, το κόστος του μεταφορικού μέσου και το επίπεδο άνεσής του, καθώς και από την ηλικία και το φύλο του μετακινούμενου. |
el |
dc.description.abstract |
The objective of this diploma thesis is the analysis of the characteristics influencing the use of a bicycle sharing system in Athens. The necessary data were collected through an on-line survey to a sufficient sample of commuters and residents of the Municipality of Athens and the stated preference method was used for various scenarios of cost, time and comfort. A logistic regression mathematical model was developed describing travellers' behaviour based on the characteristics of the travellers and their journeys. Both multinomial and mixed logit models were developed. From this analysis it was derived that the probability for a traveller using bicycle instead of passenger car or public transport depends on travel time, cost and comfort level, along with the age and the gender of the traveller. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Τσολάκη Αθηνά |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Συστήματα ενοικίασης ποδηλάτων |
el |
dc.subject |
Έρευνα δεδηλωμένης προτίμησης |
el |
dc.subject |
Πολυωνυμικό λογιστικό μοντέλο |
el |
dc.subject |
Μικτό λογιστικό μοντέλο |
el |
dc.subject |
Μοντέλο λογιστικής παλινδρόμησης |
el |
dc.subject |
Bicycle sharing systems |
en |
dc.subject |
Stated preference survey |
en |
dc.subject |
Multinomial logit model |
en |
dc.subject |
Mixed logit model |
en |
dc.subject |
Logistic regression model |
en |
dc.title |
Ανάλυση προτιμήσεων για τη χρήση συστήματος ενοικιαζόμενων ποδηλάτων στον Δήμο Αθηναίων |
el |
dc.title.alternative |
Analaysis of preferences for the use of bicycle sharing system in Athens |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-01-31 |
- |
dc.date.modified |
2014-03-06 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-06-04 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-06-04 |
- |