HEAL DSpace

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ VANET

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΩΠΟΥΛΟΣ el
dc.contributor.author ΧΟΥΘΗ - ΦΛΩΡΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ - ΜΑΡΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ el
dc.contributor.author CHOYTHI - ΦΛΩΡΟΥ, VASILIKI - MARIA ATHANASIOS-GEORGIOS en
dc.date.accessioned 2014-07-14T10:11:31Z
dc.date.available 2014-07-14T10:11:31Z
dc.date.copyright 2014-03-05 -
dc.date.issued 2014-07-14
dc.date.submitted 2014-03-05 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38728
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7317
dc.description el
dc.description.abstract Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η υλοποίηση και η μελέτη μιας κατηγορίας αδόμητων δικτύων και συγκεκριμένα των κινητών ad-hoc δικτύων (VANETs). Αρχικά, γίνεται μια επισκόπηση για τη λειτουργία τους, τις εφαρμογές τους καθώς και για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που παρουσιάζουν. Τα Vehicular ad hoc Networks (VANETs) , είναι ένα είδος ασύρματου δικτύου που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ οχημάτων. Οι κόμβοι του δικτύου είναι τώρα τα οχήματα και η τοπολογία του δικτύου αλλάζει διαρκώς με μεγάλες ταχύτητες. Επομένως, η κατασκευή τέτοιων δικτύων είναι μία πρόκληση, αφού δεν μπορούν να ισχύουν τα ίδια πρωτόκολλα και αρχές με τα απλά ad hoc wireless δίκτυα. Η αρχική ιδέα για ένα τέτοιο δίκτυο οχημάτων, που αποτελεί βασικό μέρος των έξυπνων συστημάτων μεταφοράς (Intelligent Transportation Systems) ανήκει σε μια ομάδα μηχανικών της Delphi Delco Electronics Systems και IBM corporation, εν έτει 1998. Στην παρούσα διπλωματική εργασία ασχολούμαστε με τεχνικές που είναι απαραίτητες σε όλες τις αρχιτεκτονικές VANETs. Το 1 κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή στα VANET και στις εφαρμογές τους. Αναφέρεται αρχικά η τεχνολογία στην οποία βασίζεται η σχεδίαση τους. Στο 2 κεφάλαιο εξετάζουμε τις βασικές αρχιτεκτονικές των VANETs και ασχολούμαστε με τα πρωτόκολλα στα οποία στηρίζεται η τεχνολογία των VANET, όπως είναι το WAVE και το IEEE 802.11. Στο 3 κεφάλαιο παρουσιάζεται μία προσομοίωση, στην προσπάθεια να γίνει ανάλυση στο θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης (πρόβλημα που εμφανίζεται συχνά στα VANET). Στο 4 κεφάλαιο παρουσιάζεται το Cloud Model και γίνεται περαιτέρω ανάλυση στους κινδύνους και τις προκλήσεις ασφάλειας. Τέλος, στο 5 o κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δίκτυα ανοχής καθυστέρησης, όπως επίσης και τα δίκτυα οχημάτων με ανοχή στις καθυστερήσεις. el
dc.description.abstract Aim of this diplomatic essay is to analyze and study of a category of ad hoc networks and more specifically the vehicular ad-hoc networks (VANETs). Initially, becomes a review for their operation, their applications, as well as for the advantages and disadvantages that they present. Vehicular ad hoc Networks (VANETs), is a type of wireless network that allows the communication between vehicles. The nodes of network are now the vehicles and the topology of network change constantly with big speeds. Consequently, the manufacture of such networks is a challenge, after they cannot be in effect the same protocols and beginnings with the simple ad hoc wireless networks. The initial idea for such network of vehicles that constitutes basic part of intelligent systems of transport (Intelligent Transportation Systems), belongs in a team of engineers of Delphi Delco Electronics Systems and IBM corporation, 1998. In the present diplomatic work we dealt with techniques that are essential in all architectural VANETs. In chapter 1 is presented an import in the VANET and in their applications. Initially is reported the technology on which were based the scientists for their designing. In the chapter 2 we examine the basic architectures of VANETs and we dealt with the protocols which are used in VANET technology, as are the WAVE and IEEE 802.11 protocols . In chapter 3 is presented a simulation for reducing traffic jams via Vanets. In the 4 chapter is presented the Cloud Model and becomes further analysis in the dangers and the challenges of security. Finally, in chapter 5 are presented the networks of tolerance of delay, as also and the networks of vehicles with tolerance in the delays. en
dc.description.statementofresponsibility ΧΟΥΘΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ - ΦΛΩΡΟΥ ΜΑΡΙΑ el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Ad hoc δικτυα el
dc.subject κινητοι κομβοι el
dc.subject μοντελα κινητικοτητας el
dc.subject ταχυτητα κομβου el
dc.subject αιρθμός κομβων el
dc.subject Ad hoc networks en
dc.subject mobile nodes en
dc.subject mobility models en
dc.subject Random Waypoint Mobility Model en
dc.subject Random Direction Mobility Model en
dc.subject path loss attenuation en
dc.subject shadowing en
dc.subject area borders en
dc.subject node‘s speed en
dc.subject number of nodes en
dc.title ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ VANET el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-12-23 -
dc.date.modified 2014-03-05 -
dc.contributor.advisorcommitteemember ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ el
dc.contributor.advisorcommitteemember ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ el
dc.contributor.advisorcommitteemember ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΝΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ el
dc.contributor.committeemember ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ el
dc.contributor.committeemember ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ el
dc.contributor.committeemember ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΝΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-07-14 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-07-14 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής