dc.contributor.advisor |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Παπαγιάννης, Σπυρίδων Ν.
|
el |
dc.contributor.author |
Papagiannis, Spyridon N.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-07-17T09:24:05Z |
|
dc.date.available |
2014-07-17T09:24:05Z |
|
dc.date.copyright |
2014-04-14 |
- |
dc.date.issued |
2014-07-17 |
|
dc.date.submitted |
2014-04-14 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38765 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7704 |
|
dc.description |
140 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Ο ρόλος του Μηχανολόγου Μηχανικού δεν περιορίζεται μόνο στην εκμάθηση βασικών επιστημονικών γνώσεων και μεθοδολογιών σύνθεσης. Έμφαση πρέπει να δίνεται και στην κοινωνική διάσταση του επαγγέλματος, στη διοίκηση ανθρώπων, στη λήψη αποφάσεων και στην επίλυση προβλημάτων Η παρούσα διπλωματική εργασία, κάνοντας χρήση του Μάρκετινγκ και των εργαλείων που αυτό παρέχει, ασχολείται με το πρόβλημα της πολύ χαμηλής αποδοχής από την ελληνική κοινωνία του αντισυλληπτικού χαπιού το οποίο οδηγεί σε ανεπαρκή οικογενειακό προγραμματισμό. Ένα κοινωνικό πρόβλημα περίπλοκο, με πολλές μεταβλητές και παραμέτρους καθώς και ιδιαιτερότητες,.
Μελετάται και αναλύεται το Αντισυλληπτικό Χάπι ως Προϊόν με τη χρήση εργαλείων Μάρκετινγκ όπως SWOT Analysis και των Τεσσάρων P. Περιγράφονται οι πολιτικοί-νομικοί παράγοντες της ελληνικής αγοράς καθώς επίσης και οι οικονομικοί, οι τεχνολογικοί και οι κοινωνικοί, στα πλαίσια της ανάλυσης περιβάλλοντος PEST (Political-legal, Economic, Social, Technological). Στη συνέχεια αναφέρονται στατιστικά στοιχεία για τις συνήθειες και τις αντιλήψεις των μελών της ελληνικής κοινωνίας που αποτελούν την ομάδα-στόχο της έρευνας και γίνεται σύγκριση με τις αγορές εκτός Ελλάδας. Επιπλέον, παρουσιάζεται η εκστρατεία ευαισθητοποίησης της ελληνικής κοινωνίας πάνω στην αντισύλληψη με το όνομα «Διάλεξε Στάση: Αντισύλληψη ή Ανασφάλεια» και γίνεται ανάλυση της κεντρικής ιδέας της εκστρατείας και περιγραφή των μηχανισμών που χρησιμοποιούνται για να διαδοθεί στο κοινό.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στο ρόλο των επαγγελματιών υγείας καθώς αποτελούν πολύ σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα της αντισύλληψης και της ενημέρωσης του κοινού. Το σημαντικότερο όχημα για να διερευνηθεί ο ρόλος τους είναι το ερωτηματολόγιο που σχεδιάστηκε, δημιουργήθηκε και μοιράστηκε σε ιατρούς γυναικολόγους-μαιευτήρες. Ακολούθησε καταγραφή και στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων που οδήγησαν σε χρήσιμα συμπεράσματα που μπορούν να αξιοποιηθούν για την αύξηση της αποδοχής του αντισυλληπτικού χαπιού από την ελληνική κοινωνία. Στα πλαίσια της εργασίας προτείνονται αλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν ώστε το προϊόν να καταστεί ελκυστικότερο προς τους επαγγελματίες υγείας και αναφέρονται τρόποι με τους οποίους μπορεί να αυξηθεί η ενημέρωση του κοινού πάνω στο θέμα της αντισύλληψης. |
el |
dc.description.abstract |
The role of a Mechanical Engineer is not limited to scientific knowledge and composition methodology absorption. Increasing emphasis should be placed on the social dimension of the profession, on people management, on decision making and on problem solving. This thesis, using marketing tools and techniques, deals with the very low acceptance rate of the Contraception Pill by the Greek society, a problem that leads to inadequate family planning. It is a complex social problem, with many different variables and peculiarities.
The product “Contraception Pill” is studied and analyzed using the 4Ps and the 4Cs of Marketing as well as the SWOT Analysis. Market analysis follows. It is conducted on the basis of political, legal, economic, social and technological factors (PEST Analysis). Afterwards, statistical data are stated about the views, the perspective and the habits of the members of Greek society on the subject of Contraception and the Contraception Pill especially. These data are compared to those of other, non-Greek, Markets, leading to useful conclusions. Subsequently is presented the contraception awareness campaign under the name of “Choose your position: Contraception or Insecurity”. Also, the main idea of the campaign as well as the digital and the traditional means of communications used to raise awareness most effectively are analyzed.
Particular emphasis is given to the role of healthcare professionals as they constitute a very important link of the contraception chain and decidedly influence the public awareness about this subject. The most important vehicle to investigate their role is the questionnaire which was designed, created and distributed to obstetricians and gynecologists doctors. Presentation and statistical analysis of the results follows, which led to useful conclusions that can be used to increase the acceptance rate of the Contraceptive Pill by the Greek society. In addition, in this thesis, proposals are being made about changes that can be applied to the product in question, so as to make it more attractive to healthcare professionals. Also, proposals are listed that will increase public awareness on the issue of contraception. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Σπυρίδων Ν. Παπαγιάννης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDLocked-policy.xml |
en |
dc.subject |
Έρευνα αγοράς |
el |
dc.subject |
Αντισύλληψη |
el |
dc.subject |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Χάπι |
el |
dc.subject |
Εκστρατεία ευαισθητοποίησης |
el |
dc.subject |
Market research |
en |
dc.subject |
Contraception |
en |
dc.subject |
Marketing |
en |
dc.subject |
The Pill |
en |
dc.subject |
Awareness campain |
en |
dc.title |
Διεξεγωγή Έρευνας Αγοράς για τη Διερεύνηση του Ρόλου των Ιατρών στην Προώθηση του Αντισυλληπτικού Χαπιού στην Ελλάδα |
el |
dc.title.alternative |
Market Research Analysis on the Role of Doctors in Promoting the Contraceptive Pill in Greece |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-04-08 |
- |
dc.date.modified |
2014-04-14 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Μαρμαράς, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Πόνης, Σταύρος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Μαρμαράς, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πόνης, Σταύρος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-07-17 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-07-17 |
- |