HEAL DSpace

Μελέτη και κατασκευή αντιστροφέα για τον έλεγχο κινητήρα μονίμων μαγνητών ηλεκτροκίνητου οχήματος με ενσωματωμένο σύστημα τηλεμετρίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.author Παπαμανώλης, Παντελεήμων Μ. el
dc.contributor.author Papamanolis, Panteleimon M. en
dc.date.accessioned 2014-07-21T08:08:49Z
dc.date.available 2014-07-21T08:08:49Z
dc.date.copyright 2014-03-31 -
dc.date.issued 2014-07-21
dc.date.submitted 2014-03-31 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38801
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8117
dc.description 150 σ. el
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στη σχεδίαση, κατασκευή καθώς και μέτρηση ενός ηλεκτρονικού μετατροπέα ισχύος, με σκοπό την οδήγηση Σύγχρονου Κινητήρα Μονίμων Μαγνητών. Ο κινητήρας αυτός, σε συνεργασία με τον παρόντα μετατροπέα, θα αποτελέσουν το κινητήριο σύστημα ενός πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου οχήματος, το οποίο και θα συμμετάσχει στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό εξοικονόμησης ενέργειας Shell Eco Marathon. Αρχικά αναφέρονται επιγραμματικά τα επιμέρους στοιχεία του μετατροπέα καθώς και ενδεικτικά οι βασικές λειτουργίες τους. Αφού αποκτηθεί μια γενική ιδέα του περιεχομένου της διπλωματικής εργασίας, θα ξεκινήσουμε από τη βάση και θα παρουσιάσουμε τις προδιαγραφές της κατασκευής αυτής. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στις ανάγκες του οχήματος, στις ανάγκες του διαγωνισμού καθώς και στους λόγους για τους οποίους κληθήκαμε να κατασκευάσουμε καινούριο αντιστροφέα. Κατόπιν, θα παρουσιαστεί η μοντελοποίηση των επιμέρους κυκλωμάτων του μετατροπέα καθώς και τα πορίσματα τα οποία προέκυψαν και στη συνέχεια θα περάσουμε στο πιο σημαντικό κομμάτι της εργασίας που είναι η σχεδίαση καθώς και η κατασκευή του αντιστροφέα. Κλείνοντας θα γίνει παρουσίαση των μετρήσεων του κατασκευασμένου πλέον αντιστροφέως, καθώς και σύγκριση αυτών με τις προσομοιοτικές μετρήσεις. Επίσης θα αναφερθούν οι δυνατότητες που ανοίγονται στην ομάδα με χρήση του αντιστροφέα αυτού καθώς και πως θα μπορούσε πάνω στην ίδια πλακέτα να γίνει περαιτέρω έρευνα και ανάπτυξη. el
dc.description.abstract This Diploma Thesis analyzes the design, construction and measurement of an electric power converter, in order to drive a permanent magnet synchronous motor. This machine in collaboration with the power converter, form the driving system of an electric prototype vehicle, which is going to participate in the European energy - saving competition Shell Eco Marathon. In the beginning of the paper, there is a brief reference to the converter’s components as well as its basic functions. Once a general idea of the paper’s content is acquired, a thorough presentation concerning the specifications of the construction will follow. More specifically, there will be reference to the needs of the vehicle, the needs of the competition, as well as the reasons why the manufacture of a new inverter was necessary. Moreover, the modeling of the individual circuits of the inverter are going to be presented and so are the conclusions which emerged. Subsequently, emphasis will be given to the main part of this paper, which is the design and construction of the inverter. Finally, the measurements of the fabricated inverter are going to be presented and compared to the measurements taken by the simulation system. Also, there is going to be a reference of the potentials given to the team using this inverter as well as some ideas considering further research and development in this specific board. en
dc.description.statementofresponsibility Παντελεήμων Μ. Παπαμανώλης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Συστήματα ηλεκτρικής κίνησης el
dc.subject Ηλεκτρικά οχήματα el
dc.subject Σύγχρονη μηχανή μονίμων μαγνητών el
dc.subject Ημιτονοειδής διαμόρφωση εύρους παλμών el
dc.subject Εποπτεία συστημάτων el
dc.subject Προστασίες συστημάτων el
dc.subject Τηλεμετρία el
dc.subject Πρωτόκολλο SPI el
dc.subject Τριφασικός αντιστροφέα el
dc.subject Ευρωπαϊκός διαγωνισμός Shell Εco-Marathon el
dc.subject Electric drive systems en
dc.subject Electrical vehicles en
dc.subject Three phase inverter en
dc.subject Synchronous permanent magnet machine en
dc.subject Permanent magnet synchronous machine control en
dc.subject SPWM Sinusoidal pulse width modulation en
dc.subject Electrical System’s supervision en
dc.subject Electrical System’s protections en
dc.subject Telemetry en
dc.subject European contest Shell Eco Marathon en
dc.title Μελέτη και κατασκευή αντιστροφέα για τον έλεγχο κινητήρα μονίμων μαγνητών ηλεκτροκίνητου οχήματος με ενσωματωμένο σύστημα τηλεμετρίας el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2013-10-29 -
dc.date.modified 2014-03-31 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.committeemember Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.committeemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-07-21 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-07-21 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής