HEAL DSpace

Προσομοιώση ζημιάς λόγω κρούσης σύνθετων υλικών σε αεροναυπηγικές εφαρμογές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σιδερίδης, Αιμίλιος el
dc.contributor.author Πρέντζιας, Βασίλειος Κ. el
dc.contributor.author Prentzias, Vasilios K. en
dc.date.accessioned 2014-07-23T09:22:33Z
dc.date.available 2014-07-23T09:22:33Z
dc.date.copyright 2014-01-23 -
dc.date.issued 2014-07-23
dc.date.submitted 2014-01-23 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38815
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3768
dc.description 150 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” el
dc.description.abstract Η εφαρμογή των συνθέτων υλικών με πολυμερική μήτρα και ενίσχυση ινών άνθρακα στην αεροναυπηγική βιομηχανία έχει αυξηθεί σημαντικά τις τελευταίες δεκαετίες. Ο κύριος λόγος αυτού του γεγονότος είναι οι καλές ειδικές μηχανικές ιδιότητες, η αυξημένη ευελιξία σχεδιασμού και τελικά τα οφέλη σε κόστος και στην επίδραση στο περιβάλλον. Όταν τα σύνθετα υλικά πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως δομικά τμήματα, γίνεται έναρξη ενός αναπτυξιακού προγράμματος σχεδιασμού, όπου συνδυάζονται τεχνικές δοκιμής και ανάλυσης. Η ανάπτυξη αξιόπιστων αναλυτικών εργαλείων που επιτρέπουν την κατανόηση της μηχανικής συμπεριφοράς δομών, όπως επίσης και η δυνατότητα αντικατάστασης αρκετών πειραματικών δοκιμών, είναι αναμφισβήτητα υψίστης σημασίας. Επιπλέον, η έλλειψη γνώσης σε βάθος των επιδράσεων ζημιάς λόγω κρούσης σε δομές στον τομέα της αεροναυπηγικής περιορίζει, σε κάποιες περιπτώσεις, τη χρήση των συνθέτων υλικών. Όμως, η ανάπτυξη μοντέλων εικονικής μηχανικής δοκιμής για ανάλυση της αντίστασης σε ζημιά λόγω κρούσης μιας κατασκευής και επιπλέον η εναπομένουσα αντοχή μετά την κρούση, είναι μεγάλου ενδιαφέροντος. Ως αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη τις παραπάνω παρατηρήσεις, τα θέματα που καλύπτονται στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αφορούν τα ακόλουθα: • αναλυτική περιγραφή της κρούσης σε πλάκα από σύνθετο υλικό, • περιγραφή τυποποιημένων δοκιμών κρούσης και θλίψης μετά την κρούση, • σχηματισμός και εφαρμογή καταστατικών μοντέλων για περιγραφή της ζημιάς για σύνθετα υλικά υπό κρουστική φόρτιση (αποκόλληση στρώσεων και ζημιά μήτρας / ινών), • χαμηλής ταχύτητας και μεγάλης μάζας κρούση σε μονολιθική, τετραγωνική πλάκα από σύνθετο υλικό. el
dc.description.abstract The application of polymer – based composites reinforced by carbon fibers (FRP: Fiber Reinforced Plastics) in aerospace industry has been significantly increased over the last decades. The main reason of this fact is their good specific mechanical properties, their increased flexibility of design and finally their cost and environmental benefits. When composites are intended to be used in structural components, a design development program is initiated, where a combination of testing and analysis techniques is typically performed. The development of reliable analysis tools that enable to understand the structure mechanical behavior, as well as to replace most, but not all, the real experimental tests, is of clear interest. Moreover, lack of in depth knowledge of impact damage effects on structures in the aerospace field deteriorates, in some cases, the use of composite materials. Therefore, the development of virtual mechanical testing models to analyze the impact damage resistance of a structure and additionally the prediction of post – impact residual strength is of great interest. As a result, bearing in mind the above mentioned important remarks, the topics which are covered in this master thesis are the following: • analytical description of impact on a composite plate, • description of impact and compression after impact standard tests, • formulation and implementation of constitutive models for the description of damage for composite material under impact load (delamination and matrix / fiber damage), • low – velocity and large mass impact event on a monolithic, flat, rectangular, polymer – based laminated composite plate. en
dc.description.statementofresponsibility Βασίλειος Κ. Πρέντζιας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDRestricted-policy.xml en
dc.subject Κρούση σύνθετων υλικών el
dc.subject Αποκόλληση στρώσεων el
dc.subject Προσομοίωση ζημιάς el
dc.subject Θραύση μήτρας el
dc.subject Σπάσιμο ινών el
dc.subject Impact composites en
dc.subject Delamination en
dc.subject Damage simulation en
dc.subject Matrix cracking en
dc.subject Fiber breakage en
dc.title Προσομοιώση ζημιάς λόγω κρούσης σύνθετων υλικών σε αεροναυπηγικές εφαρμογές el
dc.title.alternative Simulation of damage due to impact in composite materials for aerospace applications en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-01-09 -
dc.date.modified 2014-01-23 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Θεοτόκογλου, Ευστάθιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Κοντού-Δρόυγκα, Ευγγελία el
dc.contributor.committeemember Σιδερίδης, Ευστάθιος el
dc.contributor.committeemember Θεοτόκογλου, Ευστάθιος el
dc.contributor.committeemember Κοντού-Δρόυγκα, Ευγγελία el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-07-23 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-07-23 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής