dc.contributor.advisor |
Τσούβαλης, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.author |
Κουτσούρης, Σπυρίδων Π.
|
el |
dc.contributor.author |
Koutsouris, Spyridon P.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-03-30T06:55:13Z |
|
dc.date.available |
2011-03-30T06:55:13Z |
|
dc.date.copyright |
2011-03-11 |
|
dc.date.issued |
2011-03-30T06:55:13Z |
|
dc.date.submitted |
2011-03-11 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3884 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6404 |
|
dc.description |
140 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός λοιπόν της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη μέσω πειραματικών δοκιμών της συμπεριφοράς σε κόπωση ρωγματωμένης χαλύβδινης πλάκας ενισχυμένης με σύνθετο επίθεμα και η επίδραση σε αυτήν του θαλάσσιου περιβάλλοντος, το οποίο προσομοιώθηκε σε θάλαμο αλατονέφωσης. Επίσης, μελετάται η αξιοπιστία της μοντελοποίησης των πειραματικών δοκιμών με τη Μέθοδο Πεπερασμένων Στοιχείων, μέσω των αποτελεσμάτων που δίνουν σε σχέση με τα αντίστοιχα πειραματικά αποτελέσματα, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τη χρήση της για την πρόβλεψη της συμπεριφοράς σε κόπωση αντίστοιχων διατάξεων. |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of this final thesis is to study through experimental tests the fatigue behaviour of cracked steel plates reinforced with composite patches and to investigate the effect of the marine environment, which was simulated by a salt- fog chamber. Furthermore, the reliability of the numerical modeling using the Finite Elements Method is considered, by comparing the results given respectively to the experimental ones, in order to draw conclusions about its use for predicting the behaviour of similar tests. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Σπυρίδων Π. Κουτσούρης |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Χάλυβας |
el |
dc.subject |
Χαλύβδινη πλάκα |
el |
dc.subject |
Ρωγμή |
el |
dc.subject |
Θάλαμος αλατονέφωσης |
el |
dc.subject |
Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων |
el |
dc.subject |
Θαλάσσιο περιβάλλον |
el |
dc.subject |
Ταχύτητα διάδοσης ρωγμής |
el |
dc.subject |
Κόπωση |
el |
dc.subject |
Σύνθετα υλικά |
el |
dc.subject |
Ίνες άνθρακα |
el |
dc.subject |
Fatigue |
en |
dc.subject |
Finite element method |
en |
dc.subject |
Carbon fiber reinforced plastic |
en |
dc.subject |
Vacuum |
en |
dc.subject |
Hand lay up |
en |
dc.subject |
Salt fog chamber |
en |
dc.subject |
Steel plates |
en |
dc.subject |
Composite patch |
en |
dc.subject |
Cracked steel plates |
en |
dc.subject |
Numerical modeling |
en |
dc.title |
Πειραματική μελέτη και αριθμητική μοντελοποίηση της συμπεριφοράς σε κόπωση ρωγματωμένων χαλύβδινων πλακών ενισχυμένων με επιθέματα από σύνθετα υλικά υπό την επίδραση του θαλάσσιου περιβάλλοντος |
el |
dc.title.alternative |
Experimental study and numerical modeling of the fatigue behaviour of cracked steel plates reinforced with composite patch, under the effect of the marine environment |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2010-10-29 |
|
dc.date.modified |
2011-03-11 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Παπάζογλου, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.committeemember |
Τσούβαλης, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Παπάζογλου, Βασίλειος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-03-30 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-03-30 |
|