HEAL DSpace

Πειραματική μελέτη και αριθμητική μοντελοποίηση της συμπεριφοράς σε κόπωση ρωγματωμένων χαλύβδινων πλακών ενισχυμένων με επιθέματα από σύνθετα υλικά υπό την επίδραση του θαλάσσιου περιβάλλοντος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσούβαλης, Νικόλαος el
dc.contributor.author Κουτσούρης, Σπυρίδων Π. el
dc.contributor.author Koutsouris, Spyridon P. en
dc.date.accessioned 2011-03-30T06:55:13Z
dc.date.available 2011-03-30T06:55:13Z
dc.date.copyright 2011-03-11
dc.date.issued 2011-03-30T06:55:13Z
dc.date.submitted 2011-03-11
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3884
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6404
dc.description 140 σ. el
dc.description.abstract Σκοπός λοιπόν της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη μέσω πειραματικών δοκιμών της συμπεριφοράς σε κόπωση ρωγματωμένης χαλύβδινης πλάκας ενισχυμένης με σύνθετο επίθεμα και η επίδραση σε αυτήν του θαλάσσιου περιβάλλοντος, το οποίο προσομοιώθηκε σε θάλαμο αλατονέφωσης. Επίσης, μελετάται η αξιοπιστία της μοντελοποίησης των πειραματικών δοκιμών με τη Μέθοδο Πεπερασμένων Στοιχείων, μέσω των αποτελεσμάτων που δίνουν σε σχέση με τα αντίστοιχα πειραματικά αποτελέσματα, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τη χρήση της για την πρόβλεψη της συμπεριφοράς σε κόπωση αντίστοιχων διατάξεων. el
dc.description.abstract The purpose of this final thesis is to study through experimental tests the fatigue behaviour of cracked steel plates reinforced with composite patches and to investigate the effect of the marine environment, which was simulated by a salt- fog chamber. Furthermore, the reliability of the numerical modeling using the Finite Elements Method is considered, by comparing the results given respectively to the experimental ones, in order to draw conclusions about its use for predicting the behaviour of similar tests. en
dc.description.statementofresponsibility Σπυρίδων Π. Κουτσούρης el
dc.format.extent 175 bytes
dc.format.mimetype text/xml
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Χάλυβας el
dc.subject Χαλύβδινη πλάκα el
dc.subject Ρωγμή el
dc.subject Θάλαμος αλατονέφωσης el
dc.subject Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων el
dc.subject Θαλάσσιο περιβάλλον el
dc.subject Ταχύτητα διάδοσης ρωγμής el
dc.subject Κόπωση el
dc.subject Σύνθετα υλικά el
dc.subject Ίνες άνθρακα el
dc.subject Fatigue en
dc.subject Finite element method en
dc.subject Carbon fiber reinforced plastic en
dc.subject Vacuum en
dc.subject Hand lay up en
dc.subject Salt fog chamber en
dc.subject Steel plates en
dc.subject Composite patch en
dc.subject Cracked steel plates en
dc.subject Numerical modeling en
dc.title Πειραματική μελέτη και αριθμητική μοντελοποίηση της συμπεριφοράς σε κόπωση ρωγματωμένων χαλύβδινων πλακών ενισχυμένων με επιθέματα από σύνθετα υλικά υπό την επίδραση του θαλάσσιου περιβάλλοντος el
dc.title.alternative Experimental study and numerical modeling of the fatigue behaviour of cracked steel plates reinforced with composite patch, under the effect of the marine environment en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2010-10-29
dc.date.modified 2011-03-11
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπάζογλου, Βασίλειος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.committeemember Τσούβαλης, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Παπάζογλου, Βασίλειος el
dc.contributor.committeemember Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλασσίων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2011-03-30
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2011-03-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής