HEAL DSpace

Σύγκριση εναλλακτικών τοπολογιών κινητήρα επαγωγής για εφαρμογή σε σύστημα ελιγμών πλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.author Νικολάου, Κωνσταντίνα Ι. el
dc.contributor.author Nikolaou, Konstantina I. en
dc.date.accessioned 2014-07-29T08:05:03Z
dc.date.available 2014-07-29T08:05:03Z
dc.date.copyright 2014-04-24 -
dc.date.issued 2014-07-29
dc.date.submitted 2014-04-24 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38857
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8157
dc.description 176 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται λεπτομερής σχεδίαση και ανάλυση της συμπεριφοράς κινητήρα επαγωγής ισχύος 112 kW, ο οποίος προορίζεται για εφαρμογές συστημάτων ελιγμών πλοίων. H μέθοδος σχεδιασμού που αναπτύχθηκε περιλαμβάνει τα ακόλουθα τρία στάδια: Σε ένα πρώτο στάδιο προκαταρκτικής σχεδίασης προσδιορίζονται τα κύρια γεωμετρικά χαρακτηριστικά του διακένου, του δρομέα και του στάτη της μηχανής χρησιμοποιώντας αναλυτικές σχέσεις με βάση τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά επίδοσης. Σε ένα δεύτερο στάδιο πραγματοποιείται η οριστική σχεδίαση της γεωμετρίας του κινητήρα χρησιμοποιώντας αριθμητική ανάλυση του μαγνητικού πεδίου του ενεργού μέρους με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων σε συνδυασμό με την τεχνική ανάλυσης ευαισθησίας των γεωμετρικών παραμέτρων του κινητήρα. Τέλος σε ένα τρίτο στάδιο αποτιμάται η συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες φόρτισης, χρησιμοποιώντας υπολογισμούς με βάση τις παραμέτρους του ανά φάση ισοδυνάμου κυκλώματος που προέκυψαν από την πεδιακή ανάλυση. Προκειμένου να επιλεγεί η καταλληλότερη γεωμετρία κινητήρα για την συγκεκριμένη εφαρμογή συγκρίθηκαν τα αποτελέσματα της προαναφερόμενης μεθοδολογίας για τρείς περιπτώσεις κινητήρων κατασκευαστικής κλάσης B, C και D κατά NEMA, αντίστοιχα, και προέκυψε συνολικό μικρό προβάδισμα του κινητήρα κλάσεως D έναντι των υπολοίπων. el
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνα Ι. Νικολάου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κινητήρες επαγωγής el
dc.subject Δρομέας κλωβού el
dc.subject Προκαταρκτική σχεδίαση el
dc.subject Βελτιστοποίηση γεωμετρίας el
dc.subject Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων el
dc.subject Τεχνική ανάλυσης ευαισθησίας παραμέτρων el
dc.subject Ισοδύναμο κύκλωμα κινητήρα el
dc.subject Induction motor en
dc.subject Cage rotor en
dc.subject Preliminary design en
dc.subject Geometry optimization en
dc.subject Finite element method en
dc.subject Sensitivity analysis technique en
dc.subject Motor equivalent circuit en
dc.title Σύγκριση εναλλακτικών τοπολογιών κινητήρα επαγωγής για εφαρμογή σε σύστημα ελιγμών πλοίου el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-04-14 -
dc.date.modified 2014-04-24 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.committeemember Κλαδάς, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Μανιάς, Στέφανος el
dc.contributor.committeemember Παπαθανασίου, Σταύρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-07-29 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-07-29 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής