HEAL DSpace

Παράγοντες επιρροής αποκρουστικών δυνάμεων σε ροές πεζών κατά τη διαδικασία της προσπέρασης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.author Γιαννής, Φώτιος Π. el
dc.contributor.author Giannis, Fotios P. en
dc.date.accessioned 2014-09-10T09:05:12Z
dc.date.available 2014-09-10T09:05:12Z
dc.date.copyright 2014-05-08 -
dc.date.issued 2014-09-10
dc.date.submitted 2014-05-08 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/38994
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8585
dc.description 86 σ. el
dc.description.abstract Η ασφάλεια και η άνεση κατά την κίνηση ενός πεζού που επιδιώκει να προσεγγίσει τον προορισμό του προϋποθέτει τις λιγότερες εμπλοκές μεταξύ των πεζών. Ένας πεζός θα προσπεράσει τον προπορευόμενο από αυτόν πεζό μόλις εισέλθει στην περιοχή επιρροής του. Ως περιοχή επιρροής νοείται η έλλειψη που δημιουργείται γύρω από τον πεζό ο οποίος προσπερνιέται και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες όπως η διαφορά των ταχυτήτων των δύο πεζών, το φύλο, την κατεύθυνση, το αν ο πεζός κινείται μόνος ή σε ομάδα κίνησης κλπ. Η έλλειψη αυτή δεν είναι συμμετρική, δηλαδή ο εξεταζόμενος πεζός εισέρχεται σε τροχιά προσπέρασης με διαφορετικό χωρικό διαχωρισμό από αυτό με τον οποίο εξέρχεται και συνεχίζει την κανονική του πορεία. Η βάση δεδομένων της έρευνας δημιουργείται από παρατηρήσεις που προέρχονται από βιντεοσκόπηση πραγματικών προσπεράσεων. Τα δεδομένα που συλλέγονται εξετάζονται με την χρήση του στατιστικού εργαλείου SEM MIMIC Model στο οποίο σαν δείκτες λειτουργούν οι δύο ασύμμετροι ημιάξονες της ελλειπτικής περιοχής επιρροής. Τα αποτελέσματα του μοντέλου δίνουν μια πολύ καλή αποτύπωση του φαινομένου της προσπέρασης. Η ελλειπτική περιοχή παρουσιάζει μεγαλύτερο ημιάξονα κατά την αρχή της προσπέρασης και μικρότερο κατά το πέρας της και επηρεάζεται πρωτίστως από την κατεύθυνση των δύο εμπλεκόμενων πεζών, έπειτα από την διαφορά ταχυτήτων τους, από τα υπάρχοντα εμπόδια εκατέρωθεν τους και από το αν κινούνται μόνοι ή σε ομάδες κίνησης. Το φύλο επηρεάζει σε λιγότερο βαθμό την περιοχή επιρροής. el
dc.description.abstract The safety and the comfort on a pedestrian’s movement who seeks to reach his destination requires fewer entanglements between pedestrians. The pedestrian will overtake just entered the affected area of another pedestrian. We consider as affected area the ellipse which is created around pedestrians who are overtaken and is influenced by many factors such as the speed difference between the two pedestrians, the gender, the direction, whether the pedestrian moves alone or in a group, etc. This ellipse is not symmetric, ie the examinee pedestrian enters the overtaking trajectory with a spatial separation which is different from the spatial separation that he leaves this trajectory. The research database is created by real observations using advanced video analysis techniques. The data collected are examined using the statistical tool SEM MIMIC model. The indicators of the model are the two different semi-axons of the elliptical affected area. The results of the model provide a good fitting of the phenomenon examined. The semi-axon at the beginning of the overtaking is bigger than the semi-axon at the end of the overtaking trajectory. The elliptical affected area is primarily influenced by the direction of the movement and then by the speed difference, the existence of obstacles left or right the pedestrian and weather the pedestrian moves alone or in a group. The influence of the gender is less significant in the elliptical affected area en
dc.description.statementofresponsibility Φώτιος Π. Γιαννής el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Προσπέραση el
dc.subject Ροές el
dc.subject Πεζοί el
dc.subject Αποκρουστικές δυνάμεις el
dc.subject Ασύμμετρη περιοχή el
dc.subject Μοντέλα δομικών εξισώσεων el
dc.subject Overtaking en
dc.subject Pedestrian flow en
dc.subject Repulsive forces en
dc.subject Asymmetric en
dc.subject Elliptical en
dc.subject Influence en
dc.subject Structural en
dc.subject Equation en
dc.title Παράγοντες επιρροής αποκρουστικών δυνάμεων σε ροές πεζών κατά τη διαδικασία της προσπέρασης el
dc.title.alternative Factors influencing repulsive forces on pedestrian flows in the process of overtaking en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-05-06 -
dc.date.modified 2014-05-08 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής.Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-09-10 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-09-10 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής