dc.contributor.advisor |
Παρμενίδης, Γεώργιος |
el |
dc.contributor.advisor |
Parmenidis, Georgios |
en |
dc.contributor.author |
Καραβασίλη, Αδαμαντία
|
el |
dc.contributor.author |
Karavasili, Adamantia
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-09-12T07:33:17Z |
|
dc.date.available |
2014-09-12T07:33:17Z |
|
dc.date.issued |
2014-09-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39005 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1091 |
|
dc.description |
134 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διάλεξης αποτελεί η έρευνα των προϋποθέσεων, του σκεπτικού σχεδιασμού και των σχεδιαστικών αρχών που πρέπει να διέπουν ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, έτσι ώστε αυτό να προσφέρει ευελιξία στις επιλογές χωροθέτησης των λειτουργιών. Στόχο αποτελεί η ικανοποίηση των αναγκών των χρηστών που διαμένουν σε αυτό στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Στο ξεκίνημα της έρευνας τεκμηριώνεται η ανάγκη που επιβάλλει τη μελέτη αυτή και προσδιορίζονται οι ομάδες ατόμων τις οποίες θα ικανοποιεί ένας τέτοιος σχεδιασμός.
Στη συνέχεια, παραθέτονται δύο έργα - το Final Wooden House του Sou Fujimoto και το Phantasy Landscape του Verner Panton - των οποίων η σύλληψη και η δημιουργία κινούνται στα πλαίσια της ευελιξίας και ανταποκρίνονται στις χωρικές ποιότητες που αναζητούμε. Από την ανάλυση τους προκύπτουν οι βασικές αρχές που διέπουν το σχεδιασμό τους και μπορούν να αποτελέσουν γνώμονα για τη συνέχεια της σπουδής πάνω στο δικο μας θέμα. Από αυτές τις αρχές, εντοπίζονται οι δύο σημαντικότερες, οι οποίες και αναλύονται περαιτέρω. Προκύπτουν έτσι, συμπεράσματα και προγραμματικές διατυπώσεις και κατευθύνσεις που αφορούν την οργάνωση του χώρου και ορίζουν εντέλει τους βασικούς άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η σύλληψη και ο σχεδιασμός ενός ευέλικτου δωματίου ξενοδοχείου. |
el |
dc.language.iso |
el |
en_US |
dc.subject |
Ξενοδοχεία |
el |
dc.subject |
Hotels |
en_US |
dc.subject |
Ευελιξία |
el |
dc.subject |
Flexibility |
en_US |
dc.subject |
Στάση |
el |
dc.subject |
Posture |
en_US |
dc.subject |
Κίνηση |
el |
dc.subject |
Motion |
en_US |
dc.subject |
Πολυπολιτισμικότητα |
el |
dc.subject |
Multiculturalism |
en_US |
dc.subject |
Σώμα |
el |
dc.subject |
Body |
en_US |
dc.subject |
Όρια |
el |
dc.subject |
Boundaries |
en_US |
dc.subject |
Phantasy Landscape |
en_US |
dc.subject |
Sou Fujimoto |
en_US |
dc.subject |
Verner Panton |
en_US |
dc.title |
Δωμάτια (ξενο;) δοχείων: χωρικές ποιότητες και κατευθύνσεις σχεδιασμού |
el |
dc.title.alternative |
Hotel rooms: spatial qualities and design guidelines |
en_US |
dc.type |
Lecture |
en_US |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
dc.accessRights |
The subject of this thesis is the research on the preconditions and the design reasoning and principles that should define a hotel room, in order for it to offer flexibility in visitors' choices in locating functions. The goal is visitors' satisfaction to the maximum possible extent. In the beginning of the research, the reason for this study is documented and the groups of people that are about to be satisfied by this new hotel room are introduced to the reader.
Then, there are two paradigm spaces listed - Sou Fujimoto's Final Wooden House and Verner Panton's Phantasy Landscape - whose conception and creation move within the flexibility and satisfy the spatial qualities we are looking for. From their analysis, we can see the basic ideas that define their design and can be the basic axis on the follow up on our topic. Over these principles, we spot the two most important ones, which are analyzed further. Therefore, we come up with conclusions and guidelines that are related with the room's spatial organization and define the basic axis on which the conception and the design of a flexible hotel room are about to move. |
en |