HEAL DSpace

Ο κινηματογραφικός κόσμος του Wes Anderson: η κατασκευή του φιλμικού χώρου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μωραϊτης, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Βερδούκα, Μαρία el
dc.contributor.author Verdouka, Maria en
dc.date.accessioned 2014-09-24T08:29:37Z
dc.date.available 2014-09-24T08:29:37Z
dc.date.issued 2014-09-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39058
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.171
dc.rights Default License
dc.subject Κινηματογράφος el
dc.subject Cinema en
dc.subject Χώρος el
dc.subject Space en
dc.subject Εικόνα el
dc.subject Image en
dc.title Ο κινηματογραφικός κόσμος του Wes Anderson: η κατασκευή του φιλμικού χώρου el
dc.title The cinematic world of Wes Anderson: the construction of filmic space en
dc.type Διάλεξη
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.type learningMaterial
heal.classification Architecture in motion pictures en
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-07
heal.abstract Η εργασία μελετά το πώς μεταφέρεται ο πραγματικός κόσμος στον κινηματογράφο, μέσω της εικονιστικής συμβολικής απεικόνισής του, και την λειτουργία του κινηματογράφου όχι μόνο ως εργαλείο απλής μεταφοράς και αναπαράστασης του πραγματικού, αλλά και ως εργαλείο κατανόησης και κατασκευής της πραγματικότητας. Σημαντικό στοιχείο στην έρευνα αποτελεί η χρήση του συμβολισμού και η διερεύνηση της συμβολικής συμπαραδηλωτικής τάξης της γλώσσας του κινηματογράφου, με ειδικότερο παράδειγμα εφαρμογής η δουλειά του Wes Anderson. Μελετά τον εικονικό κόσμο που παράγει μέσω του κινηματογράφου και ο τρόπος με τον οποίον αυτή η απεικόνιση λειτουργεί ως εργαλείο αντίληψης και αποσαφήνισης του πραγματικού κόσμου. Η εργασία εστιάζει στην δημιουργική γλώσσα που κατασκευάζει ο Anderson, η οποία επικεντρώνεται σε τεχνικές που λειτουργούν σε τρία επίπεδα: - της μυθοπλασίας και της αφήγησης, - της μεταφοράς από το δισδιάστατο στο τρισδιάστατο και της δημιουργίας του χώρου - και τους ειδικούς τρόπους απεικόνιστικής παράστασης της κινηματογράφησης, που συνδέονται άμεσα με αυτά. el
heal.abstract This paper explores the process of transference of real space into cinematic space, through the use of systems of symbolic representation, and the function of cinema in this process, not only as a simple metaphor and representation of reality, but as a tool for understanding and creation of «reality». Central to the research is the function of symbolism and the exploration of symbolic connotative nature of filmic language, using the example of Wes Anderson’s body of work. The research focuses on Anderson’s use of artifice and the iconic world that he creates within is cinematic works, the specific language that he creates through the use of representational systems and how these function as tools that assist in the understanding, perception and clarification of the real world. The paper focuses on Anderson’s representational cinematic language which focuses on techniques and codes that operate on 3 levels: - myth and narrative - the transference from 2dimensions to 3D and the creation of space through this process - and the specific cinematic representational systems and techniques that pertain to this transference. en
heal.advisorName Τουρνικιώτης, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName
heal.academicPublisher Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 96 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής