dc.contributor.advisor |
Μωραϊτης, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.author |
Βερδούκα, Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Verdouka, Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-09-24T08:29:37Z |
|
dc.date.available |
2014-09-24T08:29:37Z |
|
dc.date.issued |
2014-09-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39058 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.171 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κινηματογράφος |
el |
dc.subject |
Cinema |
en |
dc.subject |
Χώρος |
el |
dc.subject |
Space |
en |
dc.subject |
Εικόνα |
el |
dc.subject |
Image |
en |
dc.title |
Ο κινηματογραφικός κόσμος του Wes Anderson: η κατασκευή του φιλμικού χώρου |
el |
dc.title |
The cinematic world of Wes Anderson: the construction of filmic space |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.type |
learningMaterial |
|
heal.classification |
Architecture in motion pictures |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-07 |
|
heal.abstract |
Η εργασία μελετά το πώς μεταφέρεται ο πραγματικός κόσμος στον κινηματογράφο, μέσω της εικονιστικής συμβολικής απεικόνισής του, και την λειτουργία του κινηματογράφου όχι μόνο ως εργαλείο απλής μεταφοράς και αναπαράστασης του πραγματικού, αλλά και ως εργαλείο κατανόησης και κατασκευής της πραγματικότητας.
Σημαντικό στοιχείο στην έρευνα αποτελεί η χρήση του συμβολισμού και η διερεύνηση της συμβολικής συμπαραδηλωτικής τάξης της γλώσσας του κινηματογράφου, με ειδικότερο παράδειγμα εφαρμογής η δουλειά του Wes Anderson. Μελετά τον εικονικό κόσμο που παράγει μέσω του κινηματογράφου και ο τρόπος με τον οποίον αυτή η απεικόνιση λειτουργεί ως εργαλείο αντίληψης και αποσαφήνισης του πραγματικού κόσμου.
Η εργασία εστιάζει στην δημιουργική γλώσσα που κατασκευάζει ο Anderson, η οποία επικεντρώνεται σε τεχνικές που λειτουργούν σε τρία επίπεδα:
- της μυθοπλασίας και της αφήγησης,
- της μεταφοράς από το δισδιάστατο στο τρισδιάστατο και της δημιουργίας του χώρου
- και τους ειδικούς τρόπους απεικόνιστικής παράστασης της κινηματογράφησης, που συνδέονται άμεσα με αυτά. |
el |
heal.abstract |
This paper explores the process of transference of real space into cinematic space, through the use of systems of symbolic representation, and the function of cinema in this process, not only as a simple metaphor and representation of reality, but as a tool for understanding and creation of «reality».
Central to the research is the function of symbolism and the exploration of symbolic connotative nature of filmic language, using the example of Wes Anderson’s body of work.
The research focuses on Anderson’s use of artifice and the iconic world that he creates within is cinematic works, the specific language that he creates through the use of representational systems and how these function as tools that assist in the understanding, perception and clarification of the real world.
The paper focuses on Anderson’s representational cinematic language which focuses on techniques and codes that operate on 3 levels:
- myth and narrative
- the transference from 2dimensions to 3D and the creation of space through this process
- and the specific cinematic representational systems and techniques that pertain to this transference. |
en |
heal.advisorName |
Τουρνικιώτης, Παναγιώτης |
el |
heal.committeeMemberName |
|
|
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
96 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|