dc.contributor.author |
Ανδρουτσοπούλου, Αλεξάνδρα
|
el |
dc.contributor.author |
Androutsopoulou, Alexandra
|
en |
dc.contributor.author |
Γιαννικόπουλος, Αλέξανδρος
|
el |
dc.contributor.author |
Giannikopoulos, Alexandros
|
en |
dc.contributor.author |
Στάθη, Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Stathi, Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-10-09T13:24:49Z |
|
dc.date.available |
2014-10-09T13:24:49Z |
|
dc.date.issued |
2014-10-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39198 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.347 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αυτισμός |
el |
dc.subject |
Autism |
en |
dc.subject |
Διαδικτυακή εφαρμογή |
el |
dc.subject |
Internet application |
en |
dc.subject |
Cern |
en |
dc.title |
Διεπιστημονική και ερευνητική συνεργασία ΕΜΠ – CERN:
πιλοτικό εργαστήριο καινοτομίας 2013-14 |
el |
dc.title |
Interdisciplinary and research collaboration NTUA - CERN:
pilot innovation course 2013-14 |
en |
dc.type |
Διάλεξη |
|
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Συνθέσεων Τεχνολογικής Αιχμής |
el |
heal.type |
learningMaterial |
|
heal.classification |
Autism in children--Treatment |
en |
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2009116383 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-07 |
|
heal.abstract |
Η διάλεξη είχε θέμα την παρουσίαση της συμμετοχής τριών φοιτητών της Αρχιτεκτονικής Σχολής στο Πιλοτικό Εργαστήριο Καινοτομίας στο CERN. Τον Οκτώβριο του 2013 συγκροτήθηκαν δύο ομάδες σπουδαστών από το Aalto University της Φινλανδίας, το UNIMORE της Ιταλίας και το ΕΜΠ της Αθήνας, με τα ονόματα Edusafe και Talent. Η Edusafe ομάδα είχε αντικείμενο μελέτης τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και το σχεδιασμό εργαλείων για τη βελτίωση των γνωσιακών και σχεσιακών ικανοτήτων των αυτιστικών ατόμων. Η Talent ομάδα ασχολήθηκε με το σχεδιασμό μελλοντικών και καινοτόμων ερgαλείων εκμάθησης με τη χρήση των Talent τεχνολογιών του CERN, για τη διευκόλυνση της γνωσιακής εμπειρίας. Μετά από τέσσερις επισκέψεις στο CERN, έρευνες συλλογής στοιχείων, συχνές διαδικτυακές παρουσιάσεις και συζητήσεις, και ανταλλαγή διαφόρων απόψεων και ιδεών υπό την καθοδήγηση ερευνητών και καθηγητών από τα Πανεπιστήμια και το CERN, καθώς και πειραματικές εφαρμογές και κατασκευές πρωτοτύπων, τον Μάρτιο του 2014 οι δύο ομάδες παρουσίασαν στο CERN τα τελικά αποτελέσματα των εργασιών τους. Η πρώτη ομάδα κατέληξε στην κατασκευή μίας πλατφόρμας με το όνομα ‘Edumind’ για αυτιστικά παιδιά, ώστε να αποκτήσουν κοινωνικές δεξιότητες στο σχολείο. Την πλατφόρμα συγκροτούσε ένα τραπέζι με μία διαδραστική επιφάνεια και δύο έξυπνα μπλοκ που παρέχουν ηχητικό, οπτικό και απτικό feedback στις επιλογές του χρήστη. Η δεύτερη ομάδα κατέληξε στο σχεδιασμό μίας διαδικτυακής εφαρμογής, το CMPRSSD. Πρόκειται, για ένα μέσο αυτόματης καταγραφής και ταξινόμησης της πληροφορίας που αναπαράγεται στις συνεδριάσεις των ερευνητών, με σκοπό την περαιτέρω διευκόλυνση της εργασίας εξ αποστάσεως μεταξύ διεθνών ομάδων και οργανισμών. |
el |
heal.abstract |
He lecture presented the participation of three students of the School of Architecture, in the Pilot Challenge Based Innovation Course at CERN. In October 2013 were set up two student groups from the Aalto University in Finland, the UNIMORE in Italy and the NTUA in Athens. The Edusafe team had study the Pervasive Developmental Disorders and to designed tools to improve the cognitive and the relational skills of autistic people. The Talent team worked on the design of future and innovative leaning tools, using the Talent technologies of CERN, in order to improve the learning experience. After four visits at CERN, data collection surveys, online presentations and discussions and exchange of different views and ideas, under the guidance of professors and researchers from CERN and the Universities and also experimental applications and rapid prototyping, in March 2014, the two teams presented their final prototypes at CERN. The first team came up with a platform, named ‘Eumind’ for the autistic children in order to acquire social skills at school. The platform included a table with an interactive surface and two ‘clever blocks’ which provide audio, visual and haptic feedback to the user. The second team designed an application, named CMPRSSD. Its main functionality was the automatic recording and classifying the information that was being generated through the researchers’ meetings, in order to further facilitate those working remotely in international groups and organizations. |
en |
heal.advisorName |
Εφεσίου, Ειρήνη |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
82 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|