HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίδρασης του μοντέλου του υλικού στην προσομοίωση της μη γραμμικής απόκρισης ναυπηγικών κατασκευών σε ακραία φορτία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σαμουηλίδης, Μανώλης el
dc.contributor.author Δήμα, Ασημίνα Ν. el
dc.contributor.author Dima, Asimina N. en
dc.date.accessioned 2014-10-16T10:44:52Z
dc.date.available 2014-10-16T10:44:52Z
dc.date.copyright 2014-03-28 -
dc.date.issued 2014-10-16
dc.date.submitted 2014-03-28 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39217
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3381
dc.description 160 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.description.abstract Η χρήση της μεθόδου των Πεπερασμένων Στοιχείων έχει επεκταθεί και στην ανάλυση των ναυπηγικών κατασκευών στη μη-γραμμική περιοχή. Στόχος της διπλωματικής είναι η διερεύνηση της επίδρασης του μοντέλου του επιλεχθέντος υλικού σε αποτελέσματα προσομοιώσεων αλλά και η διερεύνηση της ευαισθησίας των αποτελεσμάτων αυτών σε παραμέτρους, που αφορούν τη διακριτοποίηση της κατασκευής, το είδος και το μέγεθος των στοιχείων καθώς και το μοντέλο του υλικού. Στο πλαίσιο της διπλωματικής, εξετάσθηκαν εναλλακτικές μεθοδολογίες προσδιορισμού της πραγματικής καμπύλης τάσεων – παραμορφώσεων του υλικού (true stress-strain curve), η οποία εισάγεται ως παράμετρος μοντελοποίησης του υλικού σε μη-γραμμικούς κώδικες πεπερασμένων στοιχείων, προερχόμενες από πειραματικές μετρήσεις ως επί το πλείστον μονοαξονικού εφελκυσμού. Η καταλληλότητα της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε στην προσομοίωση εξετάστηκε συγκρίνοντας τα αποτελέσματα από τις προσομοιώσες με πειραματικά αποτελέσματα • μονοαξονικού εφελκυσμού, • καταπόνησης ενισχυμένης λεπτότοιχης κατασκευής, που προσομοιάζει πλευρική κατασκευή δεξαμενοπλοίου διπλού τοιχώματος (double-hull tanker), που υπόκειται σε κρουστικά και ψευδοστατικά φορτία. Για το σκοπό της διπλωματικής χρησιμοποιήθηκε ο κώδικας SIMULIA-ABAQUS. el
dc.description.abstract The use of Finite Element Method has been extended and generalized to include the analysis of naval structures in non-linear region. The aim of this thesis is to investigate the effect of the selected material model on the simulation results and the sensitivity of these results to the parameters related with the discretization process of the construction, the type and size of the elements as well as the model of the material. There have been examined alternative methodologies for the determination of the stress-strain curves, which have been inserted as parameters of the material model in non-linear finite element codes, derived from experimental tensile tests. The adequacy and the methodology applied in the simulations were evaluated by comparing the computational results of the simulations with experimental results of: • Uniaxial tensile tests. • Static and dynamic stresses of enhanced thin-walled structure, resembling lateral build of double-hull tanker, subjected to impact and pseudo-static load. The SIMULIA-ABAQUS software has been used for the modeling purposes of this thesis. en
dc.description.statementofresponsibility Ασημίνα Ν. Δήμα el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μέθοδος των Πεπερασμένων Στοιχείων el
dc.subject κώδικας Abaqus el
dc.subject δεξαμενόπλοιο διπλού τοιχώματος el
dc.subject σύγκρουση el
dc.subject προσομοίωση el
dc.subject Finite Element Method en
dc.subject Abaqus code en
dc.subject double hulll tanker en
dc.subject collision en
dc.subject simulation en
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης του μοντέλου του υλικού στην προσομοίωση της μη γραμμικής απόκρισης ναυπηγικών κατασκευών σε ακραία φορτία el
dc.title.alternative Investigation of the influence of the material model on the simulation of the non linear response of naval structures under extreme loads en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-03-24 -
dc.date.modified 2014-03-28 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Πέτρος, Καρύδης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βασίλης, Παπάζογλου el
dc.contributor.committeemember Σαμουηλίδης, Μανώλης el
dc.contributor.committeemember Καρύδης, Πέτρος el
dc.contributor.committeemember Παπάζογλου, Βασίλης el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-10-16 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-10-16 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής