HEAL DSpace

Ελεγχος ασφαλούς διελεύσεως πρότυπων στρατιωτικών οχημάτων απο τις γέφυρες των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζάννες, Γεώργιος el
dc.contributor.author Tzannes, George en
dc.date.accessioned 2014-10-21T07:51:41Z
dc.date.available 2014-10-21T07:51:41Z
dc.date.issued 2014-10-21
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39247
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9467
dc.rights Default License
dc.subject Γέφυρες el
dc.subject Στρατιωτικά οχήματα el
dc.subject Κλασικοποίηση el
dc.subject Ελεγχος διέλευσης οχημάτων el
dc.subject Προβολοδόμηση el
dc.subject Bridge en
dc.subject Military vehicle en
dc.subject Stanag 2021 en
dc.subject Can deliver method bridge en
dc.subject Precast beam en
dc.title Ελεγχος ασφαλούς διελεύσεως πρότυπων στρατιωτικών οχημάτων απο τις γέφυρες των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Δομική μηχανική el
heal.classificationURI http://localhost:8080/healp/data/11/5/14
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-09-29
heal.abstract Τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα έχουν γίνει μεγάλοι οδικοί άξονες όπως η Εγνατία οδός, ο αυτοκινητόδρομος Τρίπολη - Καλαμάτα, η Ιωνία οδός o αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδας (Ε65) κλπ. Στους οδικούς άξονες αυτούς έχουν κατασκευαστεί πληθώρα γεφυρών (στην πλειονότητα τους από οπλισμένο σκυρόδεμα) διαφόρων τύπων και ανοιγμάτων. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι πιο σημαντικοί τύποι είτε εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά ολοκληρωτικά στην Ελλάδα (σταδιακή προώθηση εικ.1.1(β)) είτε βρήκαν εφαρμογή σε ακραία ανοίγματα (πχ προβολοδόμηση εικ.1.1(α)). Oι περισσότερες γέφυρες έχουν σχεδιαστεί με τους γερμανικούς κανονισμούς DIN 1072. Οι παραπάνω όμως άξονες ενδέχεται να εξυπηρετήσουν και τη διέλευση στρατιωτικών οχημάτων τόσο σε περίοδο ειρήνης όσο και σε εμπόλεμη περίοδο. Τα στρατιωτικά οχήματα αποτελούν ιδιαίτερη κατηγορία οχημάτων που ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες συνθήκες κυκλοφορίας και σε ορισμένες περιπτώσεις το φορτίο τους φτάνει τους 105 τόνους έναντι των 60+30 τόνων της κατηγορίας SLW 60/30 του DIN 1072. Προκύπτει λοιπόν το ερώτημα της ασφαλούς διέλευσης στρατιωτικών συρμών από τις υφιστάμενες γέφυρες των Ελληνικών αυτοκινητοδρόμων. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάπτυξη μεθοδολογίας ελέγχου της επάρκειας υφισταμένων γεφυρών έναντι διελεύσεως υπέρβαρων οχημάτων τόσο του ελληνικού στρατού όσο και των συμμαχικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ. Στα παραδείγματα που εξετάζονται γίνεται χρήση του δυσμενέστερου σύγχρονου συνδυασμού φορτιών του ελληνικού στρατού που είναι ο αρματοφορέας STEYER 40 M 60/S40/6X6 (εικ.1.2(α)) με ρυμουλκού ΝΚ 1000-76 κατά τη μεταφορά του άρματος μάχης LEOPARD 2A6HELL συνολικού βάρους συρμού 105 τόνων και συνδυασμού κινήσεων του άρματος μάχης LEOPARD 2A6 HELL βάρους 63 τόνων (εικ.1.2(β)). Η μέθοδος ελέγχου που εφαρμόστηκε για την διερεύνηση είναι η σύγκριση των εντατικών μεγεθών που αναπτύσσονται στο φορέα μιας γέφυρας, υπό των ανωτέρω συρμών και τα φορτία του DIN 1072 για κλάση 60/30. Παράλληλα γίνεται περιγραφή της ισχύουσας μεθόδου κλασικοποίησης γεφυρών και οχημάτων του ΝΑΤΟ (STANAG 2021) όπου διαπιστώνονται τα κενά και η αναγκαιότητα εφαρμογής πιο αναλυτικών και σύγχρονων μεθόδων. el
heal.advisorName Βιντζηλαίου, Ελισάβετ el
heal.committeeMemberName Τρέζος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 65 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής