dc.contributor.author |
Καραγιάννης, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Karagiannis, George
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-10-23T07:49:59Z |
|
dc.date.available |
2014-10-23T07:49:59Z |
|
dc.date.issued |
2014-10-23 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39362 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5820 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Mητροπολιτικός αστικός σιδηρόδρομος |
el |
dc.subject |
Αστικά σιδηροδρομικά δίκτυα |
el |
dc.subject |
Μετρό Αθηνών |
el |
dc.subject |
Επιδράσεις στο περιβάλλον |
el |
dc.subject |
Urban rail networks |
en |
dc.subject |
Environmental impact |
en |
dc.subject |
Athens metro |
en |
dc.subject |
Effects |
en |
dc.title |
Μετρό Αθηνών και περιβαλλοντικές επιπτώσεις |
el |
dc.title |
Athens metro and environmental impact |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Περιβαλλοντική υγεία |
el |
heal.classificationURI |
http://localhost:8080/healp/data/10/12/13 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-07-30 |
|
heal.abstract |
Το φαινόμενο της αστικοποίησης και η κατακόρυφη αύξηση του πληθυσμού στις πόλεις, δημιούργησαν νέες ανάγκες για μετακινήσεις Για να αντιμετωπιστούν οι νέες αυτές ανάγκες αναπτύχθηκαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα τα αστικά σιδηροδρομικά μέσα, όπως το μετρό. Έτσι λοιπόν τα αστικά σιδηροδρομικά μέσα γρήγορα επεκτάθηκαν και επικράτησαν σε παγκόσμιο επίπεδο, εξαιτίας κυρίως των πολλών και σημαντικών πλεονεκτημάτων που συγκεντρώνουν. Σήμερα τα αστικά σιδηροδρομικά δίκτυα έφτασαν σε σημείο να διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο στην λειτουργία αλλά και στην ανάπτυξη των σύγχρονων πόλεων.
Στην παρούσα εργασία Επιδιώκεται η διερεύνηση των περιβαλλοντικών επιδράσεων (θετικών και αρνητικών) του μετρό Αθηνών. Η διερεύνηση αυτή γίνεται τόσο για τη φάση της κατασκευής, όσο και για τη φάση λειτουργίας. Βασικός στόχος της εργασίας αποτελεί μέσα από την εξέταση και ανάλυση των περιβαλλοντικών επιδράσεων του μετρό Αθηνών, να διατυπωθούν προτάσεις μέτρων για την αντιμετώπιση των αρνητικών επιδράσεων.
Η εργασία δομείται σε έξι βασικές ενότητες, οι τρεις πρώτες αποτελούν το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας, οι δυο επόμενες την μελέτη περίπτωση που είναι το μετρό Αθηνών και η τελευταία τα συμπεράσματα της εργασίας. |
el |
heal.abstract |
The phenomenon of urbanization and the rapid increase of
population in cities have created new needs of transfer. To face
these new requirements public transport was developed,
especially in the urban rail, such as subways. So the urban rail has been rapidly spread and prevalence worldwide, mainly because of the important benefits accruing. Today the urban rail network reached a leading role in the functioning and development of modern cities.
In this paper we look for the investigation of environmental effects.
The investigation was carried out both for the construction phase
and the operational phase. The main purpose of the survey is
through the examination and analysis of environmental effects of
the Athens Metro, to be formulated proposals for measures to
counter the negative effects. The project is structured into six main sections, the first three are the theoretical background work, the two next are a study for Athens Metro and the final the conclusions of the study. |
en |
heal.advisorName |
Ρεντεντζή, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαδοπούλου, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
98 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|