dc.contributor.advisor |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.author |
Μπέης, Ηλίας Ε.
|
el |
dc.contributor.author |
Beis, Ilias E.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-10-30T07:41:24Z |
|
dc.date.available |
2014-10-30T07:41:24Z |
|
dc.date.copyright |
2014-05-14 |
- |
dc.date.issued |
2014-10-30 |
|
dc.date.submitted |
2014-05-14 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39414 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5563 |
|
dc.description |
69 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στη διπλωματική αυτή εργασία θα διερευνήσουμε τους μαθηματικούς τύπους που ανακύπτουν από το 2ο Κεφάλαιο της εργασίας, το θεωρητικό δηλαδή μέρος της, το οποίο και αποτελεί τμήμα του βιβλίου ‘’εναλλαγή αερίων και υπερπλήρωση M.E.K.’’ γραμμένο υπό τους Κ.Δ. ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ και Ε.Γ. ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ. Θα αναφέρουμε όλους τους σχετικούς τύπους υπολογισμού των μεγεθών που μας ενδιαφέρουν γύρω από την πτώση πίεσης της στραγγαλιστικής δικλείδας, τύπους που έχουν να κάνουν κυρίως με τον υπολογισμό της επιφάνειας ροής διαμέσου της ρυθμιστικής δικλείδας και τύπους υπολογισμού της παροχής μάζας του εισερχόμενου αέρα σε αυτήν. Θα υπολογίσουμε τα αποτελέσματα των τύπων αυτών για τις διάφορες παραμέτρους τους, όπως οι μοίρες γωνίας ανοίγματος της πεταλούδας και οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα. Στην συνέχεια θα αποδώσουμε τα αποτελέσματα αυτά με την μορφή γραφημάτων για εποπτικότερη μελέτη αλλά και για το συσχετισμό τους, καθώς επίσης και για σύγκριση με αυτά του θεωρητικού μέρους. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί ότι για την επεξεργασία των σχετικών τύπων και την εξαγωγή των αποτελεσμάτων γίνεται χρήση γλώσσας προγραμματισμού σε προσωπικό Η/Υ. Ο κώδικας που χρησιμοποιήθηκε εδώ είναι η Visual Fortran 6.5. |
el |
dc.description.abstract |
In this diploma thesis we will probe the mathematic equations that exist in the second chapter of this thesis, which is actually the theoretic part out of three chapters in total, and also co-exists as part of the book ‘Gas Exchange and Supercharging of Internal Combustion Engines ’ written by K. D. RAKOPOULOS and E. G. GIAKOUMIS. We will describe all the equations which allow the calculation of every relative value that will help us to understand the drop of the pressure around the throttle valve, as an intake system of an internal combustion engine, equations that mostly calculate the surface of the flow and the mass air flow through the throttle valve itself. We will find the results of these equations for a number of variables, like the degrees of the throttle valve opening and the rounds per minute of the internal combustion engine operation. Then we will presentate these results in the form of diagrams, for the ease of studying them, comparing them with each other of them, and furthermore comparing them with the theoretic diagrams given in the theoretic second chapter of this thesis as already has being told. At this point we must comment that for the need of processing all these mathematic equations and the extraction of their results we used visual Fortran 6.5 as a programming language in a personal computer. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ηλίας Ε. Μπέης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Εναλλαγές αερίων |
el |
dc.subject |
|
el |
dc.subject |
Στραγκαλιστική δικλείδα |
el |
dc.subject |
|
el |
dc.subject |
Οττο |
el |
dc.subject |
|
en |
dc.subject |
Gas exchange |
en |
dc.subject |
Throttle |
en |
dc.subject |
Valves |
en |
dc.subject |
Otto |
en |
dc.title |
Μελέτη ροής διαμέσου ρυθμιστικής δικλείδας κινητήρα otto |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-05-14 |
- |
dc.date.modified |
2014-05-14 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Ενεργειακός. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-10-30 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-10-30 |
- |