dc.contributor.advisor |
Καρλαύτης, Ματθαίος |
el |
dc.contributor.author |
Πουλιάση, Αλίκη Σ.
|
el |
dc.contributor.author |
Pouliasi, Aliki S.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-10-30T08:03:09Z |
|
dc.date.available |
2014-10-30T08:03:09Z |
|
dc.date.copyright |
2014-05-30 |
- |
dc.date.issued |
2014-10-30 |
|
dc.date.submitted |
2014-05-30 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39417 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5538 |
|
dc.description |
113 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εκτίμηση των βασικών παραγόντων που επιδρούν στους χρόνους διαδρομής και στις καθυστερήσεις της Λεωφορειακής Γραμμής 3 των Αστικών Συγκοινωνιών στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τη βάση δεδομένων αποτέλεσαν μετρήσεις από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, οι οποίες προήλθαν από δελτία κίνησης οχήματος και μετρήσεις κυκλοφοριακών στοιχείων. Οι στατιστικοί έλεγχοι των χρόνων διαδρομής πραγματοποιήθηκαν με χρήση γραμμικών προτύπων παλινδρόμησης και προέκυψαν οι στατιστικά σημαντικότερες μεταβλητές, ενώ οι καθυστερήσεις μελετήθηκαν με λογιστικά πρότυπα. Και στις δυο παραπάνω περιπτώσεις ερευνήθηκαν ξεχωριστά η συνολική διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής και η διαδρομή εντός του κέντρου. Τα αποτελέσματα για τους χρόνους άφιξης και τις καθυστερήσεις στην κάθε στάση έδειξαν ότι παράγοντες όπως η μέση ταχύτητα, ο καιρός, ο φόρτος, ο αριθμός των διασταυρώσεων και η απόσταση μεταξύ των στάσεων σχετίζονται άμεσα με τους χρόνους διαδρομής και την εμφάνιση καθυστερήσεων. |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of this study is to estimate the main factors affecting on bus travel time and delay, for the Bus Route 3 in the town of Thessaloniki. The data base consists of real time data and traffic data that were collected by the Organization of Urban Transportation of Thessaloniki. There were conducted statistical tests, using linear regression, to predict all the statistically significant parameters that impact on bus travel time, while delays were approached with logistic regression models to conclude in the statistically significant parameters that cause delays. In both cases the whole route and the route into the center of the town were researched separately. The results of the models show that factors such speed, volume, number of intersections and distance between bus stops are related to the bus travel time and the delay. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Αλίκη Σ. Πουλιάση |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Χρόνος διαδρομής |
el |
dc.subject |
Καθυστέρηση |
el |
dc.subject |
Λεωφορείο |
el |
dc.subject |
Γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Bus travel time |
en |
dc.subject |
Delay |
en |
dc.subject |
Bus |
en |
dc.subject |
Linear regression |
en |
dc.subject |
Logistic regression |
en |
dc.title |
Παράγοντες που επηρεάζουν το χρόνο άφιξης λεωφορείου στη στάση |
el |
dc.title.alternative |
Factors affecting on bus travel time and delay |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-05-06 |
- |
dc.date.modified |
2014-05-30 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Ματθαίος Καρλαύτης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καρλαύτης, Ματθαίος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-10-30 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-10-30 |
- |