dc.contributor.author |
Πυργολιός, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Pyrgolios, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-10-30T08:09:45Z |
|
dc.date.available |
2014-10-30T08:09:45Z |
|
dc.date.issued |
2014-10-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39420 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4501 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αποκοπή υπερπληρωτή |
el |
dc.subject |
Αργή πλεύση |
el |
dc.subject |
Δίχρονος ναυτικός κινητήρας |
el |
dc.subject |
Χαμηλά φορτία |
el |
dc.subject |
Μερικά φορτία |
el |
dc.subject |
Low load |
en |
dc.subject |
Partial load |
en |
dc.subject |
T/C cut out |
en |
dc.subject |
Two stroke marine diesel engine |
en |
dc.subject |
Slow steaming |
en |
dc.title |
Μελέτη δίχρονου ναυτικού κινητήρα σε μερικά φορτία
και διερεύνηση της επίδρασης που έχει η αποκοπή
υπερπληρωτή στις παραμέτρους λειτουργίας του
κινητήρα |
el |
dc.title |
Research of two stroke marine diesel engine in partial loads
and investigation of the impact that turbocharger cut-out
system has on the engine’s parameters |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανές Εσωτερικής Καύσεως |
el |
heal.classification |
Internal combustion engines--Thermodynamics |
en |
heal.classificationURI |
http://localhost:8080/healp/data/11/14/3 |
|
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2008007555 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης που έχει η αποκοπή του ενός έκ των δύο υπερπληρωτών του μελετούμενου ναυτικού κινητήρα στις λειτουργικές
παραμέτρους της μηχανής όντας σε μερικά φορτία, καθώς και στην βελτίωση των τεχνικών προβλημάτων που προκύπτουν από την πλεύση σε μικρές ταχύτητες. Η εφαρμογή του slow steaming στη ναυτιλία πέρα από τα σημαντικά οικονομικά οφέλη που προσφέρει έχει προκαλέσει κάποια τεχνικά προβλήματα τα οποία χρήζουν εύρεσης λύσεων. Επιπροσθέτως λόγω του παραδοσιακού σχεδιασμού της μηχανής η βέλτιστη απόδοση εμφανίζεται σε φορτία πολύ μεγαλύτερα από αυτά που χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια της πλεύσης σε αργές ταχύτητες με αποτέλεσμα να ανοίγει ένα παράθυρο για τροποποιήσεις της κύρια μηχανής που θα έχουν σκοπό να ρίξουν την ειδική κατανάλωση καυσίμου αισθητά στα
ευρέος χρησιμοποιούμενα μερικά ή χαμηλά φορτία. Η μελέτη διεξήχθη με την χρησιμοποίηση ενός προγράμματος προσομοίωσης κινητήρων ντίζελ. Το εξεταζόμενο εύρος φορτίου
ήταν το (15 50%) και η μελέτη χωρίστηκε σε δύο μέρη, το ένα ήταν συγκριτική μελέτη των δυναμοδεικτικών διαγραμμάτων, των διαγραμμάτων εκλύσεως θερμότητας καύσης και των
διαγραμμάτων μέσης θερμοκρασίας και το άλλο ήταν συγκριτική μελέτη των βασικών λειτουργικών παραμέτρων του κινητήρα. Και στα δύο κομμάτια της έρευνας τις συγκρινόμενες τιμές των διάφορων παραμέτρων της κανονικής λειτουργίας αλλά και της λειτουργίας με αποκομμένο τον έναν υπερπληρωτή τις αντλήσαμε από το πρόγραμμα προσομοίωσης. Τέλος πραγματοποιήθηκε εξέταση της προβλεπτικής ικανότητας του προγράμματος προσομοίωσης με άμεση σύγκριση των προκυπτόντων από την προσομοίωση τιμών με τις εργοστασιακές δοκιμές της μηχανής. |
el |
heal.abstract |
A study regarding the effects that turbocharger cut-out system has on the engine’s operational parameters under partial loads has been conducted. The application of slow steaming in the
maritime industry aside from the significant economic benefits has caused technical problems which require attention as well as treatment. Additionally due to the traditional design of marine engines optimal performance appears in the higher end of the load whereas loads utilized during slow steaming are significantly lower, this fact opens a window on modifing the main engine in order to reduce the specific fuel consumption in that low load area. The study was completed using a diesel engine simulation program. The test load range was (15 - 50 %) and the research was divided into two parts, the first part was a comparative study of indicator, heat releash rate and mean temperature diagrams whereas the other part was a comparative study of basic operational parameters of the engine. In both parts of the research we extracted the various parameter values regarding normal and T/C cut-out operation directly from the
simulation program. Finally an examination of the predictive power the simulation program offers took place, with direct comparison of the resulting values from the simulation against
shop test’s corresponding values. |
en |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
106 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|