HEAL DSpace

Ανάπτυξη προγράμματος Η/Υ για τον έλεγχο υψομέτρων στην περιοχή αεροδρομίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λαδάς, Παύλος el
dc.contributor.author Ladas, Pavlos
dc.date.accessioned 2014-11-05T10:06:24Z
dc.date.available 2014-11-05T10:06:24Z
dc.date.issued 2014-11-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39478
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5447
dc.rights Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ *
dc.subject Αεροδρόμιο el
dc.subject Επιφάνειες περιορισμού εμποδίων el
dc.subject Υψόμετρα εμποδίων el
dc.subject Airport en
dc.subject Obstacle limitation surfaces en
dc.subject Imaginary surfaces en
dc.title Ανάπτυξη προγράμματος Η/Υ για τον έλεγχο υψομέτρων στην περιοχή αεροδρομίου el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σχεδιασμός Αεροδρομίων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-30
heal.abstract Τα αεροδρόμια αποτελούν έναν από τους κύριους συντελεστές στη μεταφορά αγαθών και προσώπων. Η κατασκευή, η μελέτη και η λειτουργία τους διέπονται από αρκετούς παράγοντες. Ειδικότερα, ο καθορισμός της θέσης του αεροδρομίου γίνεται μέσω της ανάλυσης στοιχείων όπως ο εναέριος χώρος, οι επιφάνειες περιορισμού εμποδίων, η πρόσβαση στο αεροδρόμιο, οι καιρικές συνθήκες, η διαθεσιμότητα και το κόστος γης. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία βρίσκει εφαρμογή στις επιφάνειες περιορισμού εμποδίων ήδη κατασκευασμένων αεροδρομίων, όπου ορίζει και ελέγχει τα υψόμετρα εμποδίων ή και μελλοντικών κατασκευών. Για λόγους ασφαλείας, στις προσγειώσεις και στις απογειώσεις των αεροσκαφών, επιβάλλεται συγκεκριμένη έκταση γύρω από τον διάδρομο του αεροδρομίου να είναι ελεύθερη εμποδίων ή να υφίστανται περιορισμοί για τυχόν μη αφαιρούμενα εμπόδια. Οι οριακές επιφάνειες που ορίζουν την έκταση αυτή λέγονται (οριακές) επιφάνειες (προσέγγισης - απογείωσης) περιορισμού εμποδίων. Όσον αφορά τον έλεγχο των υψομέτρων στις επιφάνειες περιορισμού εμποδίων, αυτός γίνεται μετά το σχεδιασμό του αεροδρομίου, με δεδομένο μόνο τις ήδη ορισμένες συντεταγμένες του κέντρου του διαδρόμου και τον προσανατολισμό (αζιμούθιο) αυτού. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία (Δ.Ε.) σχεδιάζονται οι εν λόγω επιφάνειες για τις εκάστοτε ανάγκες και δεδομένα, και υπολογίζονται τα μέγιστα επιτρεπόμενα υψόμετρα για τα σημεία των επιφανειών αυτών. Πρέπει να τονίσουμε πως σε κάθε περίπτωση απαιτείται να λάβει χώρα επι τόπου αεροναυτιλιακός έλεγχος, τα αποτελέσματα του οποίου είναι κρίσιμα για την τελική απόφαση έγκρισης ή απόρριψης μιας κατασκευής ή ενός εμποδίου λόγω των επιφανειών περιορισμού εμποδίων. el
heal.abstract Airports comprise one of the main common means of the transportation of goods and people. Their construction, design and operation are related to many elements. The determination of airport position considers several aspects such as the airspace, the obstacle limitation surfaces, the airport access, the weather conditions and the value of the land. This Thesis’ objective, is the examination of the heights of the ground and the obstacles, in the obstacle limitation surfaces. The area around the airport should be maintained free from obstacles for the safety of landing and takeoff operations, though there are exceptions for possible non-removable objects. The surfaces which define this airspace are named as obstacle limitation surfaces (approach – takeoff). Regarding the examination of the heights in the obstacle limitation surfaces, this can be done after the design of the airport, given the coordinates of the runway center and the runway’s orientation (azimuth) . In this Thesis, we design the obstacle limitation surfaces for the given needs and we calculate the maximum heights for every point in them. It should be noted that the mandatory in situ investigation en
heal.advisorName Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Σταθόπουλος, Αντώνιος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 211 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα