dc.contributor.author | Λαδάς, Παύλος | el |
dc.contributor.author | Ladas, Pavlos | |
dc.date.accessioned | 2014-11-05T10:06:24Z | |
dc.date.available | 2014-11-05T10:06:24Z | |
dc.date.issued | 2014-11-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39478 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5447 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αεροδρόμιο | el |
dc.subject | Επιφάνειες περιορισμού εμποδίων | el |
dc.subject | Υψόμετρα εμποδίων | el |
dc.subject | Airport | en |
dc.subject | Obstacle limitation surfaces | en |
dc.subject | Imaginary surfaces | en |
dc.title | Ανάπτυξη προγράμματος Η/Υ για τον έλεγχο υψομέτρων στην περιοχή αεροδρομίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός Αεροδρομίων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-30 | |
heal.abstract | Τα αεροδρόμια αποτελούν έναν από τους κύριους συντελεστές στη μεταφορά αγαθών και προσώπων. Η κατασκευή, η μελέτη και η λειτουργία τους διέπονται από αρκετούς παράγοντες. Ειδικότερα, ο καθορισμός της θέσης του αεροδρομίου γίνεται μέσω της ανάλυσης στοιχείων όπως ο εναέριος χώρος, οι επιφάνειες περιορισμού εμποδίων, η πρόσβαση στο αεροδρόμιο, οι καιρικές συνθήκες, η διαθεσιμότητα και το κόστος γης. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία βρίσκει εφαρμογή στις επιφάνειες περιορισμού εμποδίων ήδη κατασκευασμένων αεροδρομίων, όπου ορίζει και ελέγχει τα υψόμετρα εμποδίων ή και μελλοντικών κατασκευών. Για λόγους ασφαλείας, στις προσγειώσεις και στις απογειώσεις των αεροσκαφών, επιβάλλεται συγκεκριμένη έκταση γύρω από τον διάδρομο του αεροδρομίου να είναι ελεύθερη εμποδίων ή να υφίστανται περιορισμοί για τυχόν μη αφαιρούμενα εμπόδια. Οι οριακές επιφάνειες που ορίζουν την έκταση αυτή λέγονται (οριακές) επιφάνειες (προσέγγισης - απογείωσης) περιορισμού εμποδίων. Όσον αφορά τον έλεγχο των υψομέτρων στις επιφάνειες περιορισμού εμποδίων, αυτός γίνεται μετά το σχεδιασμό του αεροδρομίου, με δεδομένο μόνο τις ήδη ορισμένες συντεταγμένες του κέντρου του διαδρόμου και τον προσανατολισμό (αζιμούθιο) αυτού. Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία (Δ.Ε.) σχεδιάζονται οι εν λόγω επιφάνειες για τις εκάστοτε ανάγκες και δεδομένα, και υπολογίζονται τα μέγιστα επιτρεπόμενα υψόμετρα για τα σημεία των επιφανειών αυτών. Πρέπει να τονίσουμε πως σε κάθε περίπτωση απαιτείται να λάβει χώρα επι τόπου αεροναυτιλιακός έλεγχος, τα αποτελέσματα του οποίου είναι κρίσιμα για την τελική απόφαση έγκρισης ή απόρριψης μιας κατασκευής ή ενός εμποδίου λόγω των επιφανειών περιορισμού εμποδίων. | el |
heal.abstract | Airports comprise one of the main common means of the transportation of goods and people. Their construction, design and operation are related to many elements. The determination of airport position considers several aspects such as the airspace, the obstacle limitation surfaces, the airport access, the weather conditions and the value of the land. This Thesis’ objective, is the examination of the heights of the ground and the obstacles, in the obstacle limitation surfaces. The area around the airport should be maintained free from obstacles for the safety of landing and takeoff operations, though there are exceptions for possible non-removable objects. The surfaces which define this airspace are named as obstacle limitation surfaces (approach – takeoff). Regarding the examination of the heights in the obstacle limitation surfaces, this can be done after the design of the airport, given the coordinates of the runway center and the runway’s orientation (azimuth) . In this Thesis, we design the obstacle limitation surfaces for the given needs and we calculate the maximum heights for every point in them. It should be noted that the mandatory in situ investigation | en |
heal.advisorName | Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Σταθόπουλος, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 211 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: