dc.contributor.author |
Μουστάκα, Θεολογία
|
el |
dc.contributor.author |
Moustaka, Theologia
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-11-05T10:12:52Z |
|
dc.date.available |
2014-11-05T10:12:52Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39484 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5787 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Μεθευρετικοί αλγόριθμοι |
el |
dc.subject |
Γενετικοί αλγόριθμοι |
el |
dc.subject |
Διανομή αγαθών |
el |
dc.subject |
Vehicle Routing Problem(VPR) |
en |
dc.subject |
Optimization |
en |
dc.subject |
Metaheuristic algorithms |
en |
dc.subject |
Genetic algorithms |
en |
dc.subject |
Goods transport |
en |
dc.title |
Βελτιστοποίηση δρομολόγησης οχημάτων διανομής αγαθών |
el |
dc.title |
Vehicel routing optimization for the distribution of goods |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συνθήκες Βελτιστοποίησης |
el |
heal.classification |
Μεταφορά |
el |
heal.classificationURI |
http://localhost:8080/healp/data/2/29/2 |
|
heal.classificationURI |
http://localhost:8080/healp/data/18/4/6 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2-10-14 |
|
heal.abstract |
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός βέλτιστου δικτύου δρομολόγησης για έναν ομοιογενή στόλο οχημάτων στην πόλη της Αθήνας. Στόχος της είναι η ελαχιστοποίηση της συνολικής χρονικής διάρκειας διαδρομών και κατά συνέπεια του συνολικού κόστους διανομής. Οι περιορισμοί που τίθενται είναι η χωρητικότητα των οχημάτων, ο αριθμός των διαδρομών και ο χρόνος μετακίνησης, στοιχεία τα οποία κάνουν το κλασσικό Πρόβλημα Δρομολόγησης Οχημάτων (VRP) να πάρει τη μορφή του Προβλήματος Δρομολόγησης με Χρονικά Παράθυρα και μόνο Διανομές (VRPTWD). Για την επίλυση του προβλήματος χρησιμοποιείται η τεχνική των Μεθευρετικών Αλγορίθμων και πιο συγκεκριμένα οι Γενετικοί Αλγόριθμοι. Η εφαρμογή του αλγορίθμου που αναπτύσσεται για το συγκεκριμένο μοντέλο δρομολόγησης επαναλαμβάνεται για διάφορες τιμές των παραμέτρων του γενετικού αλγορίθμου και της χωρητικότητας των οχημάτων. Μέσα από όλες τις επαναλήψεις εξάγονται συγκεκριμένα συμπεράσματα για το πρόβλημα της παρούσας δρομολόγησης οχημάτων. |
el |
heal.abstract |
The aim of this study is to design an optimal network routing for a homogeneous fleet of vehicles in the city of Athens. The objective is the minimization of the total duration of routes and as the result of the total cost of routes. The limitations that follow are the capacity of vehicles, the number of routes and the travelling time which lead the classical Vehicle Routing Problem (VRP) to the form of Vehicle Routing Problem with Time Windows and Delivery (VRPTWD). In order to solve the problem, the Metaheuristic Algorithm method is being used and specifically Genetic Algorithm. The implementation of the algorithm that is being developed for this particular model of routes is repeated for various rates in parameters of Genetic Algorithm and capacity of vehicles. Through all of these repetitions we are driven to specific conclusions. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λαγαρός, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
82 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|