HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση δρομολόγησης οχημάτων διανομής αγαθών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μουστάκα, Θεολογία el
dc.contributor.author Moustaka, Theologia en
dc.date.accessioned 2014-11-05T10:12:52Z
dc.date.available 2014-11-05T10:12:52Z
dc.date.issued 2014-11-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39484
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5787
dc.rights Default License
dc.subject Πρόβλημα δρομολόγησης οχημάτων el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Μεθευρετικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Γενετικοί αλγόριθμοι el
dc.subject Διανομή αγαθών el
dc.subject Vehicle Routing Problem(VPR) en
dc.subject Optimization en
dc.subject Metaheuristic algorithms en
dc.subject Genetic algorithms en
dc.subject Goods transport en
dc.title Βελτιστοποίηση δρομολόγησης οχημάτων διανομής αγαθών el
dc.title Vehicel routing optimization for the distribution of goods en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συνθήκες Βελτιστοποίησης el
heal.classification Μεταφορά el
heal.classificationURI http://localhost:8080/healp/data/2/29/2
heal.classificationURI http://localhost:8080/healp/data/18/4/6
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2-10-14
heal.abstract Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός ενός βέλτιστου δικτύου δρομολόγησης για έναν ομοιογενή στόλο οχημάτων στην πόλη της Αθήνας. Στόχος της είναι η ελαχιστοποίηση της συνολικής χρονικής διάρκειας διαδρομών και κατά συνέπεια του συνολικού κόστους διανομής. Οι περιορισμοί που τίθενται είναι η χωρητικότητα των οχημάτων, ο αριθμός των διαδρομών και ο χρόνος μετακίνησης, στοιχεία τα οποία κάνουν το κλασσικό Πρόβλημα Δρομολόγησης Οχημάτων (VRP) να πάρει τη μορφή του Προβλήματος Δρομολόγησης με Χρονικά Παράθυρα και μόνο Διανομές (VRPTWD). Για την επίλυση του προβλήματος χρησιμοποιείται η τεχνική των Μεθευρετικών Αλγορίθμων και πιο συγκεκριμένα οι Γενετικοί Αλγόριθμοι. Η εφαρμογή του αλγορίθμου που αναπτύσσεται για το συγκεκριμένο μοντέλο δρομολόγησης επαναλαμβάνεται για διάφορες τιμές των παραμέτρων του γενετικού αλγορίθμου και της χωρητικότητας των οχημάτων. Μέσα από όλες τις επαναλήψεις εξάγονται συγκεκριμένα συμπεράσματα για το πρόβλημα της παρούσας δρομολόγησης οχημάτων. el
heal.abstract The aim of this study is to design an optimal network routing for a homogeneous fleet of vehicles in the city of Athens. The objective is the minimization of the total duration of routes and as the result of the total cost of routes. The limitations that follow are the capacity of vehicles, the number of routes and the travelling time which lead the classical Vehicle Routing Problem (VRP) to the form of Vehicle Routing Problem with Time Windows and Delivery (VRPTWD). In order to solve the problem, the Metaheuristic Algorithm method is being used and specifically Genetic Algorithm. The implementation of the algorithm that is being developed for this particular model of routes is repeated for various rates in parameters of Genetic Algorithm and capacity of vehicles. Through all of these repetitions we are driven to specific conclusions. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Λαγαρός, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 82 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής