HEAL DSpace

Μελέτη και Σχεδίαση Πλοίου Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου - LNG Carrier

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.author Σκαβάρας, Περικλής Σ. el
dc.contributor.author Skavaras, Periklis S. en
dc.date.accessioned 2014-11-14T10:37:32Z
dc.date.available 2014-11-14T10:37:32Z
dc.date.copyright 2014-07-29 -
dc.date.issued 2014-11-14
dc.date.submitted 2014-07-29 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39634
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3309
dc.description 189 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.description.abstract Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής αναζήτησης αποτελεί, μέσω της κατάλληλης διερεύνησης, η σχεδίαση πλοίου μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου. Τα εργαλεία που διατίθενται γι' αυτό το σκοπό, είναι το σχεδιαστικό και υπολογιστικό προγράμμα AVEVA Marine και η ικανοποίηση των απαιτούμενων κανονισμών ασφάλειας. Αρχικά με βάση πατρικό πλοίο της MARAN GAS ως αναφορά, θα εφαρμοστεί μια μεθοδολογία προμελέτης που θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του πλοιοκτήτη και των απαιτούμενων κανονισμών που αναφέρονται σε αυτόν τον τύπο πλοίου. Στην συνέχεια θα γίνει η σχεδίασή του στο AVEVA Marine και θα υλοποιηθούν οι διάφορες καταστάσεις φόρτωσης. Τέλος θα παρατεθούν τα χαρακτηριστικά του πλοίου. el
dc.description.abstract The objective of this diploma thesis is to design an LNG Carrier. The appropriate tools for this purpose are the AVEVA Marine software and the fullfillment of the appropriate Rules and Regulations for this type of ship. Based on a reference LNG Carrier owned by MARAN GAS Shipping Company, a method of preliminary ship design will be utilized that will take into account the Ship Owner's demands and the satisfaction of certain Rules and Regulations. Later the new ship is designed with AVEVA Marine software and various loading conditions are utilized. Finally the characteristics of the ship are presented. en
dc.description.statementofresponsibility Περικλής Σ. Σκαβάρας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο el
dc.subject Μελέτη el
dc.subject Σχεδίαση el
dc.subject Μεταφορά Φυσικού Αερίου el
dc.subject Φυσικό Αέριο el
dc.subject LNG en
dc.subject LNG Carrier en
dc.subject Ship Design en
dc.subject LNG Carrier Ship Design en
dc.subject LNG en
dc.title Μελέτη και Σχεδίαση Πλοίου Μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου - LNG Carrier el
dc.title.alternative Design of Ship Carrying Liquefied Natural Gas - LNG Carrier en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-07-25 -
dc.date.modified 2014-07-29 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.committeemember Παπανικολάου, Απόστολος el
dc.contributor.committeemember Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Φραγκόπουλος, Χρίστος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλασσίων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-11-14 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-11-14 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής