dc.contributor.advisor |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.author |
Παπαβασιλείου, Βασίλειος Δ.
|
el |
dc.contributor.author |
Papabvasileiou, Vasileios D.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-11-18T11:17:44Z |
|
dc.date.available |
2014-11-18T11:17:44Z |
|
dc.date.copyright |
2014-07-25 |
- |
dc.date.issued |
2014-11-18 |
|
dc.date.submitted |
2014-07-25 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39657 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3508 |
|
dc.description |
97 σ. |
el |
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Δομοστατικός Σχεδιασμός και Ανάλυση των Κατασκευών” |
|
dc.description.abstract |
Η γέφυρα Bailey είναι μεταλλική δικτυωτή και αποτελείται απο προκατασκευασμένα τμήματα τα οποία συναρμολογούνται επί τόπου με κοχλίες και με πείρους. Σχεδιάστηκε, μελετήθηκε και αναπτύχθηκε στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο για να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες των Συμμάχων για τη γεφύρωση κωλυμάτων μεταβλητού ανοίγματος και ταυτόχρονα μεταβλητής φέρουσας ικανότητας των εδαφών.[1]
Η δυνατότητα κάλυψης μεγάλων ανοιγμάτων, κατασκευής και καθέλκυσης μόνο με τα χέρια την κατέστησαν δημοφιλή και η χρήση της επεκτάθηκε μέχρι τις μέρες μας σε πολλές χώρες για τη κάλυψη αναγκών εθνικών οδικών δικτύων.
Υπάρχουν γέφυρες οι οποίες έχουν καθελκυθεί τη δεκαετία του 80’ και παραμένουν σε χρήση μέχρι και σήμερα χωρίς να έχει πραγματοποιηθεί καμία επέμβαση και συντήρηση. Ταυτόχρονα η αύξηση των φορτίων τα οποία διέρχονται από αυτές έχουν αυξηθεί με το πέρασμα του χρόνου και την εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αποτέλεσμα είναι η αύξηση αυτή να προκαλεί και τα ανάλογα αποτελέσματα επί των φορεών όπως είναι η αύξηση των δυναμικών μετακινήσεων με τις συνέπειες της.
Η αδυναμία αύξησης της φέρουσας ικανότητας στις περισσότερες περιπτώσεις, με την αύξηση της ακαμψίας της γέφυρας, οδήγησε στη αναζήτηση προτάσεων μείωσης των δυναμικών φαινομένων. |
el |
dc.description.abstract |
The Bailey bridge is a steel truss bridge composed of prefabricated parts which are assembled in situ with bolts and pins. Was Designed, studied and developed during the Second World War for the operational needs of the Allies in bridging barriers with variable span and simultaneously variable bearing capacity of soil.
The ability to bridging large spans, the construction and the launching only with hands made the bridge popular and its use was extended until today in many countries in order to cover the needs of National road networks.
There are bridges that have launched at the 80's and were remained in use until today without any intervention and maintenance. At the same time the increase of cargo that pass over them have increased with the passage of time and the evolution of the automobile. The result is this case is a magnification of the causes and effects depending on the structure such as the increase of dynamic response.
The weakness of the increase of the bearing capacity, in most cases, by increasing the rigidity of the bridge, led the researchers to searching proposals to reduce the dynamic phenomena. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Βασίλειος Δ. Παπαβασιλείου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Μεταλλικές Γέφυρες |
el |
dc.subject |
Δικτυωτές Δοκοί |
el |
dc.subject |
Αποσβεστήρες |
el |
dc.subject |
Βαθμονόμηση Καταγραφέων |
el |
dc.subject |
Συνδέσεις Πείρων |
el |
dc.subject |
Truss Bridges |
en |
dc.subject |
Bailey Bridge |
en |
dc.subject |
MEMS |
en |
dc.subject |
Calibration IMU |
en |
dc.subject |
Dynamic Response |
en |
dc.title |
Εκτίμηση Δυναμικών Χαρακτηριστικών Γέφυρας Bailey και Διερεύνηση Μεθόδων Μείωσης των Επιδράσεων στο Φορέα |
el |
dc.title.alternative |
Estimation of Dynamic Characteristics of Bailey Bridge and Investigation of the Methods for the Reduction of Dynamic Response on the Structure |
en |
dc.type |
masterThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-07-18 |
- |
dc.date.modified |
2014-07-25 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Γαντές, Χαράλαμπος |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Αβρααμ, Τάσος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Γαντές, Χαράλαμπος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Αβρααμ, Τάσος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-11-18 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-11-18 |
- |