HEAL DSpace

Εκτίμηση Δυναμικών Χαρακτηριστικών Γέφυρας Bailey και Διερεύνηση Μεθόδων Μείωσης των Επιδράσεων στο Φορέα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.author Παπαβασιλείου, Βασίλειος Δ. el
dc.contributor.author Papabvasileiou, Vasileios D. en
dc.date.accessioned 2014-11-18T11:17:44Z
dc.date.available 2014-11-18T11:17:44Z
dc.date.copyright 2014-07-25 -
dc.date.issued 2014-11-18
dc.date.submitted 2014-07-25 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39657
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3508
dc.description 97 σ. el
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Δομοστατικός Σχεδιασμός και Ανάλυση των Κατασκευών”
dc.description.abstract Η γέφυρα Bailey είναι μεταλλική δικτυωτή και αποτελείται απο προκατασκευασμένα τμήματα τα οποία συναρμολογούνται επί τόπου με κοχλίες και με πείρους. Σχεδιάστηκε, μελετήθηκε και αναπτύχθηκε στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο για να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες των Συμμάχων για τη γεφύρωση κωλυμάτων μεταβλητού ανοίγματος και ταυτόχρονα μεταβλητής φέρουσας ικανότητας των εδαφών.[1] Η δυνατότητα κάλυψης μεγάλων ανοιγμάτων, κατασκευής και καθέλκυσης μόνο με τα χέρια την κατέστησαν δημοφιλή και η χρήση της επεκτάθηκε μέχρι τις μέρες μας σε πολλές χώρες για τη κάλυψη αναγκών εθνικών οδικών δικτύων. Υπάρχουν γέφυρες οι οποίες έχουν καθελκυθεί τη δεκαετία του 80’ και παραμένουν σε χρήση μέχρι και σήμερα χωρίς να έχει πραγματοποιηθεί καμία επέμβαση και συντήρηση. Ταυτόχρονα η αύξηση των φορτίων τα οποία διέρχονται από αυτές έχουν αυξηθεί με το πέρασμα του χρόνου και την εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αποτέλεσμα είναι η αύξηση αυτή να προκαλεί και τα ανάλογα αποτελέσματα επί των φορεών όπως είναι η αύξηση των δυναμικών μετακινήσεων με τις συνέπειες της. Η αδυναμία αύξησης της φέρουσας ικανότητας στις περισσότερες περιπτώσεις, με την αύξηση της ακαμψίας της γέφυρας, οδήγησε στη αναζήτηση προτάσεων μείωσης των δυναμικών φαινομένων. el
dc.description.abstract The Bailey bridge is a steel truss bridge composed of prefabricated parts which are assembled in situ with bolts and pins. Was Designed, studied and developed during the Second World War for the operational needs of the Allies in bridging barriers with variable span and simultaneously variable bearing capacity of soil. The ability to bridging large spans, the construction and the launching only with hands made the bridge popular and its use was extended until today in many countries in order to cover the needs of National road networks. There are bridges that have launched at the 80's and were remained in use until today without any intervention and maintenance. At the same time the increase of cargo that pass over them have increased with the passage of time and the evolution of the automobile. The result is this case is a magnification of the causes and effects depending on the structure such as the increase of dynamic response. The weakness of the increase of the bearing capacity, in most cases, by increasing the rigidity of the bridge, led the researchers to searching proposals to reduce the dynamic phenomena. en
dc.description.statementofresponsibility Βασίλειος Δ. Παπαβασιλείου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μεταλλικές Γέφυρες el
dc.subject Δικτυωτές Δοκοί el
dc.subject Αποσβεστήρες el
dc.subject Βαθμονόμηση Καταγραφέων el
dc.subject Συνδέσεις Πείρων el
dc.subject Truss Bridges en
dc.subject Bailey Bridge en
dc.subject MEMS en
dc.subject Calibration IMU en
dc.subject Dynamic Response en
dc.title Εκτίμηση Δυναμικών Χαρακτηριστικών Γέφυρας Bailey και Διερεύνηση Μεθόδων Μείωσης των Επιδράσεων στο Φορέα el
dc.title.alternative Estimation of Dynamic Characteristics of Bailey Bridge and Investigation of the Methods for the Reduction of Dynamic Response on the Structure en
dc.type masterThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-07-18 -
dc.date.modified 2014-07-25 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γαντές, Χαράλαμπος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Αβρααμ, Τάσος el
dc.contributor.committeemember Γαντές, Χαράλαμπος el
dc.contributor.committeemember Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Αβρααμ, Τάσος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-11-18 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-11-18 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής