HEAL DSpace

Ανάπτυξη λογισμικού αυτοματοποίησης δοκιμών ελικοπτέρου ΑΒ212

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπρέκης, Βασίλειος el
dc.contributor.author Brekis, Vasileios en
dc.date.accessioned 2014-11-24T11:39:47Z
dc.date.available 2016-02-08T12:28:05Z
dc.date.issued 2014-11-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39736
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10620
dc.rights Default License
dc.subject Ελικόπτερο el
dc.subject Αυτοματοποίηση el
dc.subject Δοκιμές el
dc.subject Λογισμικό el
dc.subject Βλάβες el
dc.subject Helicopter en
dc.subject Automated el
dc.subject Tests el
dc.subject Software el
dc.subject Faults el
dc.title Ανάπτυξη λογισμικού αυτοματοποίησης δοκιμών ελικοπτέρου ΑΒ212 el
dc.title Development of software to automate testing procedures for helicopter AB212 en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Δοκιμές ελικοπτέρου el
heal.language el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-17
heal.abstract Οι δοκιμές απόδοσης της πτητικής ικανότητας ενός ελικοπτέρου είναι πάρα πολλές φορές μία χρονοβόρα, κοστοβόρα και επίπονη διαδικασία για τους τεχνικούς, αλλά και γενικότερα για όλο το πλήρωμα που συμμετέχει. Ο κύριος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός λογισμικού, με το οποίο, ο χρήστης θα έχει την δυνατότητα να εκτελέσει με μεγάλη ακρίβεια την διαδικασία δοκιμών ενός ελικοπτέρου στο έδαφος αλλά και στον αέρα, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα την διάρκειά της και συνεπώς το απαιτούμενο κόστος. Το ελικόπτερο που επιλέχτηκε, στο οποίο θα μπορούσε να εφαρμοστεί το συγκεκριμένο λογισμικό, είναι το AB212ASW του Πολεμικού Ναυτικού. Έτσι, αναπτύχθηκε μια μέθοδος για την αυτοματοποίηση της διαδικασίας των δοκιμών του συγκεκριμένου ελικοπτέρου και υλοποιήθηκε σε μορφή κατάλληλου λογισμικού. Χρησιμοποιώντας δεδομένα εισόδου όπως το είδος ελικοπτέρου, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του, το βάρος, τις συνθήκες πτήσης και τις ενδείξεις οργάνων, το λογισμικό καθοδηγεί τον τεχνικό στην εκτέλεση των απαιτούμενων δοκιμών (όπως καθορίζονται από την κατασκευάστρια εταιρεία του συγκεκριμένου ελικοπτέρου) και εξαγάγει τα αποτελέσματα μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας υπολογισμών. Με τη χρήση του λογισμικού, θα μπορεί να εξαχθεί μια ολοκληρωμένη εικόνα για την πτητική ικανότητα του μέσου σε οποιεσδήποτε συνθήκες πτήσεως. Επίσης, το συγκεκριμένο λογισμικό κάνει χρήση ενός διαγνωστικού εργαλείου επίλυσης πιθανών βλαβών του κινητήρα με την επωνυμία “Fault Isolation”. Πρόκειται για λογικά διαγράμματα παρεχόμενα από τον κατασκευαστή, με τα οποία μπορεί να προσδιοριστεί η απαιτούμενη ενέργεια για την αντιμετώπιση της βλάβης. Αυτή η διαδικασία υλοποιήθηκε με τη μορφή κατάλληλου κώδικα και ενσωματώθηκε στο αναπτυχθέν λογισμικό, με αποτέλεσμα να παρέχει στον τεχνικό άμεσα λύσεις (ακόμα και στον αέρα) για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Επίσης, το λογισμικό μπορεί να εμπλουτιστεί με επιπλέον βλάβες, που δεν έχουν προβλεφθεί από τον κατασκευαστή και προέρχονται από την πολυετή τριβή του προσωπικού με το αντικείμενο. Εν κατακλείδι το λογισμικό αυτό αποτελεί, θα λέγαμε, ένα εργαλείο για τον δοκιμαστή τεχνικό ελικοπτέρου, με το οποίο καθοδηγείται αξιόπιστα στην εκτέλεση των απαιτούμενων κάθε φορά δοκιμών και τα αποτελέσματα εξάγονται από το ίδιο το λογισμικό μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών. el
heal.abstract The performance tests of airworthiness of a helicopter is often a time-consuming, arduous and costly process, not only for the technical stuff, but for all the crew involved too. The main purpose of this thesis is the development of software, with which, the user has the ability to execute with great precision the test procedure on the ground and in the air, while minimizing its duration and cost. The helicopter selected, which could be implemented this software, is the Navy's AB212ASW. So, a method and its appropriate software, was developed in order to automate the testing procedure of the specific type of helicopter. Using input data such as the type of helicopter, the geometric characteristics, the weight, the flight conditions and the instruments’ indications, the software guides the technician through the testing process (as standardized by the helicopter's manufacturer) and by an automated procedure, gives the results as output. With the use of this software, a complete picture of the flying ability of the helicopter, at any flight condition, is provided. Also, this software uses a diagnostic tool for resolving possible faults of the engine under the name "Fault Isolation". It regards logical diagrams provided by manufacturer, which give the appropriate action to confront the fault. This procedure was programmed and embedded in the software and it gives the immediate technical solutions even in the air and can be enriched with additional cases, which were not provided by the manufacturer, and are derived from the multi-year personnel interaction with the object. In conclusion, this software is a Helicopter Technician’s Tester Tool, with which the technician is guided through the testing process. Also, this software gives the results of the testing procedures as output by automated means. en
heal.advisorName Αρετάκης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Γιαννάκογλου, Κυριάκος el
heal.committeeMemberName Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Αρετάκης, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 115 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής