HEAL DSpace

Βέλτιστη δομική ενίσχυση πλαστικών οδοντωτών τροχών με χρήση προεντεταμένων ανθρακονημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κανελλόπουλος, Ιωάννης el
dc.contributor.author Kanellopoulos, Ioannis en
dc.date.accessioned 2014-11-24T11:48:12Z
dc.date.available 2014-11-24T11:48:12Z
dc.date.issued 2014-11-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39742
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6821
dc.rights Default License
dc.subject Carbon en
dc.subject Ανθρακόνημα el
dc.subject Prestressed en
dc.subject Plastic gears en
dc.subject Reinforced en
dc.subject Προένταση el
dc.subject Πλαστικοί οδοντωτοί τροχοί el
dc.subject Eνίσχυση el
dc.title Βέλτιστη δομική ενίσχυση πλαστικών οδοντωτών τροχών με χρήση προεντεταμένων ανθρακονημάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Composite materials el
heal.classification Gears el
heal.classificationURI http://lod.nal.usda.gov/138048
heal.classificationURI http://skos.um.es/unesco6/331309
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-29
heal.abstract Η συνεχόμενη αύξηση των απαιτήσεων στα συστήματα μετάδοσης κίνησης και μεταφορά ισχύος οδηγεί στην ανάγκη για σχεδιασμό και κατασκευή πιο στιβαρών αλλά παράλληλα ελαφριών κατασκευών. Όσον αφορά τα στοιχεία μηχανών και ειδικότερα τους οδοντωτούς τροχούς, έχουν γίνει πολλές προσπάθειες αντικατάστασης των μεταλλικών με αντίστοιχους κατασκευασμένους από σύνθετα υλικά. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η αντοχή τους, μειώνεται το κόστος παραγωγής και βελτιώνεται η μηχανική συμπεριφορά τους. Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται βέλτιστος σχεδιασμός, μελέτη και κατασκευή πλαστικών μετωπικών οδοντωτών τροχών με ευθεία οδόντωση ενισχυμένους στην επικίνδυνη διατομή ποδός από προεντεταμένες ίνες. Ο σχεδιασμός τους γίνεται στο εμπορικό CAD πρόγραμμα Solidworks ενώ η στατική ανάλυση στο ANSYS WORKBENCH. Η καταπόνηση των οδοντωτών τροχών γίνεται σε στατικό φορτίο που ασκείται στο Υψηλότερο Σημείο Μονής Επαφής. Υπολογίζεται η μέγιστη εφελκυστική τάση στην πόδα του οδόντος, όπου ευρίσκεται η επικίνδυνη διατομή, η όποια τίθεται προς ελαχιστοποίηση. Βάσει αυτού του βέλτιστου σχεδιασμού κατασκευάζεται γύψινος οδοντωτός τροχός ενισχυμένος με λινάρι για να ληφθούν κάποια αρχικά ποιοτικά συμπεράσματα και να διαμορφωθεί η στρατηγική κατασκευής καλουπιού χύτευσης PET από αλουμίνιο. Σε αυτό το τελικό καλούπι που κατασκευάζεται, η γύψινη μήτρα αντικαθίσταται από την πολυεστερική ρητίνη, ενώ η ενίσχυση γίνεται με προεντεταμένα ανθρακονήματα. Στην συνέχεια γίνεται η κατασκευή δύο πλαστικών οδοντωτών τροχών, ενός ενισχυμένου και ενός άνευ ενίσχυσης, ώστε να ελεχγθούν σε δοκιμή στατικής αντοχής. el
heal.advisorName Σπιτάς, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 99 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής