HEAL DSpace

Σχεδιασμός Εργοταξιακών Οδών Μεταφοράς με Χρήση του Δυναμικού Κωνικού Διεισδυτή - DCP

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παναγιώτου, Γεώργιος el
dc.contributor.author Παναγιώτου, Νικόλαος Δ. el
dc.contributor.author Panagiotou, Nikolaos D. en
dc.date.accessioned 2014-12-05T13:20:43Z
dc.date.available 2014-12-05T13:20:43Z
dc.date.copyright 2014-08-26 -
dc.date.issued 2014-12-05
dc.date.submitted 2014-08-26 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39832
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6796
dc.description 208 σ. el
dc.description.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται οι βέλτιστες τεχνικές για τον ορθό σχεδιασμό της οριζοντιογραφίας και της μηκοτομής μιας εργοταξιακής οδού, τα υλικά που είναι κατάλληλα για την κατασκευή της και τα χαρκτηριστικά που πρέπει να έχει η επιφάνεια κύλισής της ώστε να βελτιστοποιείται το σύστημα "φόρτωσης-μεταφοράς" των υλικών εξόρυξης. Κυρίως, όμως, διερευνάται ο σχεδιασμός της διατομής της με βάση τα στοιχεία που συλλέγονται από τις επί τόπου δοκιμές με τη μέθοδο του δυναμικού κωνικού διεισδυτή-DCP και την εφαρμογή της μεθόδου του καλιφορνιακού δείκτη CBR. Για το λόγο αυτό, πραγματοποιήθηκαν δοκιμές σε δύο διαφορετικούς τύπους εργοταξιακών οδών (μια με επιφανειακή στρώση αμμοχάλικου και στρώση βάσης από αργιλόχωμα και μια κατασκευασμένη αμιγώς από αργιλόχωμα) σε εν λειτουργία λατομείο αργιλοχώματος της Α.Ε. Τσιμέντων ΤΙΤΑΝ στη περιοχή Δερβενοχωρίων. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι μετρήσεις που προέκυψαν από τις επί τόπου δοκιμές και εξήχθησαν συμπεράσματα για τη δομική αντοχή των δύο οδοστρωμάτων. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν για την πρώτη οδό με αμμοχάλικο είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά όσον αφορά τη φέρουσα αντοχή της για φορτία τροχού ίσα με 12t. Από την άλλη, η οδός από αργιλόχωμα εμφάνισε καθαρή αστοχία της επιφανειακής στρώσης για φορτία τροχού 4t που ασκούν τα οχήματα που κινούνται στις οδούς του λατομείου και είναι μεικτού βάρους 33t. Η εργασία ολοκληρώνεται με την αναφορά ορισμένων προβλημάτων που είναι δυνατό να προκύψουν κατά την εκτέλεση της δοκιμής με χρήση της μεθόδου του δυναμικού κωνικού διεισδυτή-DCP και αξιολο΄γείται η εφαρμογή της μεθόδου για τον ορθό σχεδιασμό και κατασκευή της διατομής των εργοταξιακών οδών. el
dc.description.abstract In the present thesis, the optimum techniques of mine haul road's vertical and horizontal alignment design, construction materials and surface characteristics are presented in order to optimize the laod-haul cycle. Following that, the thesis focuses on the design of the mine haul road's cross-section, based on data collected from in situ tests with the Dynamic Cone Penetrometer (DCP) ana applying the method of the California Bearing Ratio (CBR). For this reason, tests have been made on two different types of road (one with surface layer constructed using well graded gravel and another one constructed using only the sub-base material-clay) in a clay-earth quarry exploited by the TITAN Cement Corporation. The data collected from the DCP tests were analyzed and the results of this analysis were used in order to estimate the structural durability of two road sections. The analysis indicate that for the first road section, with surface layer of well graded gravel, the bearing capability allowed it to withstand wheel loads up to 12t. On the other hand, the surface of the road section constructed solely of clay proved to be insufficient to withstand a wheel load of 4t applied to it by standard small size trucks with a GVW equal to 33t, as those used in the clay-earth quarry. The thesis concludes by mentioning some of the problems that might occur during the in situ tests using Dynamic Cone Penetrometer (DCP) and evaluating the apllication of this method, that consists of in situ testing using the DCP and design of the road's cross-section according to the CBR methodology, in the design and construction of sound mine haul roads. en
dc.description.statementofresponsibility Νικόλαος Δ. Παναγιώτου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Εργοαταξιακές οδοί el
dc.subject Σχεδιασμός εργοταξιακών οδών el
dc.subject Οριζοντιογραφία και μηκοτομή εργοταξιακών οδών el
dc.subject Υλικά κατασκευής εργοταξιακής οδού el
dc.subject Σχεδιασμός διατομής εργοταξιακής οδού el
dc.subject Μέθοδος Δυναμικού Κωνικού Διεισδυτή-DCP el
dc.subject MIne haul roads en
dc.subject Vertical and horizontal alignment of mine haul road en
dc.subject Mine haul road's Cross-section en
dc.subject Construction Materials of mine haul road en
dc.subject Dynamic Cone Penterometer-DCP method en
dc.title Σχεδιασμός Εργοταξιακών Οδών Μεταφοράς με Χρήση του Δυναμικού Κωνικού Διεισδυτή - DCP el
dc.title.alternative Mine Haul Road Design Using Dynamic Cone Penetrometer - DCP el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-08-23 -
dc.date.modified 2014-08-26 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Παναγιώτου, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Τσιαμπάος, Γεώργιος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Μιχαλακόπουλος, Θεόδωρος el
dc.contributor.committeemember Τσιαμπάος, Γεώργιος el
dc.contributor.committeemember Μιχαλακόπουλος, Θεόδωρος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-12-05 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-12-05 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής