HEAL DSpace

H συνδυασμένη επιρροή της οικονομικής κρίσης, της κυκλοφορίας κι των καιρικών συνθηκών στην οδική ασφάλεια στην Αθήνα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.advisor Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.author Ζιάκα, Ελένη Π. el
dc.contributor.author Ziaka, Eleni P. en
dc.date.accessioned 2014-12-08T09:48:05Z
dc.date.available 2014-12-08T09:48:05Z
dc.date.copyright 2014-08-26 -
dc.date.issued 2014-12-08
dc.date.submitted 2014-08-26 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39837
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5891
dc.description 135 σ. el
dc.description.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η συνδυαστική μακροσκοπική διερεύνηση της επιρροής των καιρικών συνθηκών, των κυκλοφοριακών μεγεθών και της οικονομικής κρίσης στους παθόντες από τα οδικά ατυχήματα, στην Αθήνα. Για την επίτευξη του στόχου αυτού συλλέχθηκαν στοιχεία σε μηνιαία βάση για την περίοδο 2006-2011 στο λεκανοπέδιο Αττικής για τους παθόντες στα οδικά ατυχήματα (σύνολο μοτοσικλετιστών, πεζοί) για τη βροχόπτωση και τη θερμοκρασία, για τον κυκλοφοριακό φόρτο και την ταχύτητα σε επιλεγμένους άξονες και για τις παραβάσεις της Τρχοαίας (χρήση ζώνης, κράνους, οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ και ταχύτητας) και ανπτύχθηκαν έξι μοντέλα λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Από την εφαρμογή των μοντέλων προέκυψε στατιστικά σημαντική επιρροή του κυκλοφοριακού φόρτου σε όλα τα μοντέλα και της ταχύτητας μόνο στα μοντέλα των σοβαρά τραυματιών και νεκρών. Επίσης καταδείχθηκε ότι με αύξηση της θερμοκρασίας και μείωση της βροχόπτωσης αυξάνονται οι παθόντες και κυρίως οι βαριά τραυματίες και οι νεκροί. Επιπλέον, βρέθηκε στατιστικά σημαντική επιρροή των παραβάσεων ταχύτητας και οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Τέλος, φάνηκε μία καθαρή τάση μείωσης των παθόντων στα ατυχήματα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. el
dc.description.abstract The aim of this thesis is to macroscopically investigate the effect of weather conditions, traffic characteristics and economic crisis to the victims of road accidents in Athens. In order to achieve this, data was collected on a monthly basis for the period 2006-2011 in Attica for victims in road accidents (motorcyclists & pedestrians) including rainfall and temperature, traffic volume and speed in selected arterials and police reports (use of seatbelt and helmet, driving under the influence of alcohol and speed limit violations) and six lognormal regression models were developed. Results show that congestion is statistically significant in every model and speed is statistically significant only in models with severely wounded and dead. Also, it is seen that an increase in temperature and decrease in rainfall increases the victims and especially the seriously injured and the dead. Moreover, influence of speed limit violations and driving under the influence of alcohol is statistically significant. Finally, it is seen that there is a reducing trend in casualties during the economic crisis. en
dc.description.statementofresponsibility Ελένη Π. Ζιάκα el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Κυκλοφοριακά μεγέθη el
dc.subject Καιρικές συνθήκες el
dc.subject Οικονομική κρίση el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Roads accidents en
dc.subject Road safety en
dc.subject Traffic characteristics en
dc.subject Weather conditions en
dc.subject Economic crisis en
dc.subject Lognormal regression en
dc.title H συνδυασμένη επιρροή της οικονομικής κρίσης, της κυκλοφορίας κι των καιρικών συνθηκών στην οδική ασφάλεια στην Αθήνα el
dc.title.alternative Τhe combined effect of the economic crisis and the holder of weathering on road safety in road safety in Athens en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-08-25 -
dc.date.modified 2014-08-26 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.committeemember Καρλαύτης, Ματθαίος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Mεταφορών και Συγκοινωνιακής Yποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-12-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-12-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής