HEAL DSpace

Συγκριτική Ανάλυση Συμπεριφοράς Νέων Οδηγών σε Συνθήκες Κανονικές και Προσομοίωσης σε Υπεραστική Οδό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.author Νίκας, Μάριος Π. el
dc.contributor.author Nikas, Marios P. en
dc.date.accessioned 2014-12-08T10:04:36Z
dc.date.available 2014-12-08T10:04:36Z
dc.date.copyright 2014-08-25 -
dc.date.issued 2014-12-08
dc.date.submitted 2014-08-25 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39839
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5885
dc.description 157 σ. el
dc.description.abstract Ο στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η σύγκριση της συμπεριφοράς των νέων οδηγών σε πραγματικές και προσομοιωμένες συνθήκες οδήγησης. Για την επίτευξη του στόχου αυτού συλλέχθηκαν δεδομένα μέσω πειραματικής διαδικασίας σε προσομοιωτή οδήγησης αλλά και σε ερευνητικό όχημα, όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης σε υπεραστική οδό. Αναπτύχθηκαν πρότυπα λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής του περιβάλλοντος οδήγησης (προσομοιωτής, οδός), των βασικών χαρακτηριστικών του οδηγού (π.χ. διανυόμενα χιλιόμετρα εβδομαδιαίως, ηλικία, φύλο) καθώς και του τρόπου οδήγησής του (π.χ. μέσος όρος επιταχύνσεων, επιβραδύνσεων και τυπικών αποκλίσεων αυτών) στη μεταβολή της μέσης ταχύτητας οδήγησης. Από την εφαρμογή των προτύπων προκύπτει ότι οι απόλυτες τιμές των κυκλοφοριακών επιδόσεων των οδηγών διαφέρουν σε συνθήκες πραγματικές και προσομοίωσης. Αντίθετα, οι σχετικές διαφορές της συμπεριφοράς των οδηγών στα δύο περιβάλλοντα οδήγησης παραμένουν στην πλειοψηφία τους οι ίδιες. Δηλαδή, η διαφορά των ταχυτήτων ανάμεσα στους γρήγορους και στους αργούς οδηγούς είναι η ίδια στα δύο περιβάλλοντα οδήγησης, όπως άλλωστε παρατηρείται και η ίδια διαφορά ταχυτήτων στα δύο περιβάλλοντα οδήγησης ανάμεσα στους οδηγούς που συνομιλούν και δεν συνομιλούν με τον συνοδηγό τους. el
dc.description.abstract This Diploma Thesis aims to compare the behavior of young drivers in normal and simulated driving conditions. In order to achieve this objective, data were collected through an experimental process on a driving simulator but also in a real car, in which all the participants drove in different driving scenarios at an interurban road. Lognormal regression methods were developed for the identification of the impact of driving environment (simulated and real road conditions), basic driver characteristics (mileage, age, gender), as well as the driving style (average acceleration, deceleration and standard deviations of them) to the average vehicle speed change. Through model implementation, it was revealed that absolute values of drivers' traffic performance varies between simulated and real driving conditions. On the contrary, relative differences of driver behaviour at the two driving environments remain mostly the same. More precisely, speed difference between fast and slow drivers is the same at the two driving environments, as is also speed difference the same at the two driving environments between drivers talking and not talking to the co-driver. en
dc.description.statementofresponsibility Μάριος Π. Νίκας el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Πείραμα στην οδό el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Οδηγική συμπεριφορά el
dc.subject Απόσπαση προσοχής el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Υπεραστική οδό el
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Road experiment en
dc.subject Speed en
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Driving behavior en
dc.subject Distraction en
dc.subject Young drivers en
dc.subject Speed difference en
dc.subject Normal and simulated driving conditions en
dc.subject Interurban road en
dc.title Συγκριτική Ανάλυση Συμπεριφοράς Νέων Οδηγών σε Συνθήκες Κανονικές και Προσομοίωσης σε Υπεραστική Οδό el
dc.title.alternative Comparative Analysis Of Young Drivers Behaviour in Normal and Simulated Conditions in Interurban Road en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-02-07 -
dc.date.modified 2014-08-25 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.advisorcommitteemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γιαννής, Γιώργος el
dc.contributor.committeemember Γκόλιας, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Βλαχογιάννη, Ελένη el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-12-08 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-12-08 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής