HEAL DSpace

Βέλτιστη κατανομή πόρων για προγραμματισμό συντήρησης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Λαγαρός, Νίκος el
dc.contributor.author Κοντοδήμου, Κωνσταντία Η. el
dc.contributor.author Kontodimou, Konstantia I. en
dc.date.accessioned 2014-12-10T09:27:40Z
dc.date.available 2014-12-10T09:27:40Z
dc.date.copyright 2014-08-29 -
dc.date.issued 2014-12-10
dc.date.submitted 2014-08-29 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39895
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7198
dc.description 93 σ. el
dc.description.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εύρεση ενός αλγορίθμου βελτιστοποίησης, με εφαρμογή του οποίου θα προτείνεται η αντικατάσταση ή/ και επισκευή των οχημάτων της Ο.ΣΥ. Α.Ε. (Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.), με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς (MMM). Πιο συγκεκριμένα η αντικειμενική συνάρτηση η οποία βελτιστοποιείται, περιλαμβάνει τη μεγιστοποίηση του σταθμισμένου απομένοντος χρόνου ζωής των οχημάτων με ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση των πόρων που θα διατεθούν για τη συντήρηση του εξοπλισμού. Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν περιορισμούς που πρέπει να ληφθούν υπόψη και αφορούν κατά πρώτον την κάλυψη της ζήτησης για μετακινήσεις των πολιτών, και κατά δεύτερον τον προϋπολογισμό που διαθέτει το κράτος για την Ο.ΣΥ. Α.Ε. Τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του συγκεκριμένου αλγορίθμου καταδεικνύουν ότι όταν ο προϋπολογισμός είναι επαρκής κρίνεται σκόπιμη η αντικατάσταση όσο το δυνατόν περισσότερων οχημάτων, ενώ στην αντίθετη περίπτωση περιορισμένου προϋπολογισμού είναι προτιμότερη η επισκευή του μεγαλύτερου αριθμού οχημάτων. Επίσης, σε υψηλά επίπεδα ζήτησης η επισκευή οχημάτων είναι περιορισμένη, εφόσον βασικός στόχος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. είναι η εξυπηρέτηση των αναγκών των χρηστών των ΜΜΜ. el
dc.description.abstract This thesis aims in is the creation of an optimization algorithm, whose application will propose the replacement and / or repairing of the vehicles of O.SY. SA (Road Transport SA), in order to cover the needs of the users of public transport. More specifically, the objective function which is being optimized includes the maximization of the vehicle’s weighted remaining life, while minimizing the resources which will be used for future maintenance of the equipment. All the above require restrictions which should be taken into account and are firstly related to covering the travel demand, and secondly being within the available budget. The results from the application of this algorithm indicate that when the budget is enough it is advisable to replace as many vehicles as possible, while otherwise, having limited budget, it is preferable to repair the vast majority of vehicles. In addition, in occasions of high travel demand, the repairing of vehicles is limited, since O.SY. SA’s main target is covering the needs of the users of public transport. en
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντία Κοντοδήμου el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Κατανομή πόρων el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Προγραμματισμός συντήρησης el
dc.subject Γραμμικός προγραμματισμός el
dc.subject Αλγόριθμος SIMPLEX el
dc.subject Resource allocation en
dc.subject Optimization en
dc.subject Maintenance scheduling en
dc.subject Linear programming en
dc.subject SIMPLEX algorithm en
dc.title Βέλτιστη κατανομή πόρων για προγραμματισμό συντήρησης el
dc.title.alternative Optimal resource allocation for maintenance scheduling en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-08-29 -
dc.date.modified 2014-08-29 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ el
dc.contributor.advisorcommitteemember Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.committeemember Λαγαρός, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ el
dc.contributor.committeemember Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-12-10 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-12-10 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής