dc.contributor.advisor |
Λαγαρός, Νίκος |
el |
dc.contributor.author |
Κοντοδήμου, Κωνσταντία Η.
|
el |
dc.contributor.author |
Kontodimou, Konstantia I.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-12-10T09:27:40Z |
|
dc.date.available |
2014-12-10T09:27:40Z |
|
dc.date.copyright |
2014-08-29 |
- |
dc.date.issued |
2014-12-10 |
|
dc.date.submitted |
2014-08-29 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39895 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7198 |
|
dc.description |
93 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εύρεση ενός αλγορίθμου
βελτιστοποίησης, με εφαρμογή του οποίου θα προτείνεται η αντικατάσταση ή/ και
επισκευή των οχημάτων της Ο.ΣΥ. Α.Ε. (Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.), με σκοπό την
καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς
(MMM). Πιο συγκεκριμένα η αντικειμενική συνάρτηση η οποία βελτιστοποιείται,
περιλαμβάνει τη μεγιστοποίηση του σταθμισμένου απομένοντος χρόνου ζωής των
οχημάτων με ταυτόχρονη ελαχιστοποίηση των πόρων που θα διατεθούν για τη
συντήρηση του εξοπλισμού. Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν περιορισμούς που
πρέπει να ληφθούν υπόψη και αφορούν κατά πρώτον την κάλυψη της ζήτησης για
μετακινήσεις των πολιτών, και κατά δεύτερον τον προϋπολογισμό που διαθέτει το
κράτος για την Ο.ΣΥ. Α.Ε. Τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του συγκεκριμένου
αλγορίθμου καταδεικνύουν ότι όταν ο προϋπολογισμός είναι επαρκής κρίνεται
σκόπιμη η αντικατάσταση όσο το δυνατόν περισσότερων οχημάτων, ενώ στην
αντίθετη περίπτωση περιορισμένου προϋπολογισμού είναι προτιμότερη η επισκευή
του μεγαλύτερου αριθμού οχημάτων. Επίσης, σε υψηλά επίπεδα ζήτησης η επισκευή
οχημάτων είναι περιορισμένη, εφόσον βασικός στόχος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. είναι η
εξυπηρέτηση των αναγκών των χρηστών των ΜΜΜ. |
el |
dc.description.abstract |
This thesis aims in is the creation of an optimization algorithm, whose application will
propose the replacement and / or repairing of the vehicles of O.SY. SA (Road
Transport SA), in order to cover the needs of the users of public transport. More
specifically, the objective function which is being optimized includes the
maximization of the vehicle’s weighted remaining life, while minimizing the resources
which will be used for future maintenance of the equipment. All the above require
restrictions which should be taken into account and are firstly related to covering the
travel demand, and secondly being within the available budget. The results from the
application of this algorithm indicate that when the budget is enough it is advisable to
replace as many vehicles as possible, while otherwise, having limited budget, it is
preferable to repair the vast majority of vehicles. In addition, in occasions of high
travel demand, the repairing of vehicles is limited, since O.SY. SA’s main target is
covering the needs of the users of public transport. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Κωνσταντία Κοντοδήμου |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Κατανομή πόρων |
el |
dc.subject |
Βελτιστοποίηση |
el |
dc.subject |
Προγραμματισμός συντήρησης |
el |
dc.subject |
Γραμμικός προγραμματισμός |
el |
dc.subject |
Αλγόριθμος SIMPLEX |
el |
dc.subject |
Resource allocation |
en |
dc.subject |
Optimization |
en |
dc.subject |
Maintenance scheduling |
en |
dc.subject |
Linear programming |
en |
dc.subject |
SIMPLEX algorithm |
en |
dc.title |
Βέλτιστη κατανομή πόρων για προγραμματισμό συντήρησης |
el |
dc.title.alternative |
Optimal resource allocation for maintenance scheduling |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-08-29 |
- |
dc.date.modified |
2014-08-29 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λαγαρός, Νικόλαος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Φραγκιαδάκης, Μιχαήλ |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-12-10 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-12-10 |
- |