dc.contributor.advisor |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
dc.contributor.author |
Τσιαμασιώτης, Κωνσταντίνος Χ.
|
el |
dc.contributor.author |
Tsiamasiotis, Konstantinos C.
|
en |
dc.date.accessioned |
2014-12-17T09:50:01Z |
|
dc.date.available |
2014-12-17T09:50:01Z |
|
dc.date.copyright |
2014-09-03 |
- |
dc.date.issued |
2014-12-17 |
|
dc.date.submitted |
2014-09-03 |
- |
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39953 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7172 |
|
dc.description |
105 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται διερεύνηση των αλγορίθμων πρόβλεψης του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτομιγμάτων και αξιολόγηση της εφαρμοσιμότητάς τους σε ασφαλτόμιγματα που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό παρασκευάστηκαν στο Εργαστήριο Οδοποιίας ΕΜΠ, δοκίμια ασφαλτομίγματος ισοπεδωτικής και αντιολισθηρής στρώσης ποικίλης κοκκομετρικής και ογκομετρικής σύστασης, με τη γυροσκοπική μέθοδο. Το δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας των υπόψη δοκιμίων προσδιορίστηκε εργαστηριακά και εκτιμήθηκε μέσω των διεθνώς αναγνωρισμένων αλγορίθμων πρόβλεψης Witczak 1-37A, Witczak 1-40D και Hirsch. Κατόπιν της επεξεργασίας και ανάλυσης των στοιχείων, προέκυψε η ανάγκη βαθμονόμησης των αλγορίθμων με στόχο τη μείωση των σφαλμάτων και κατ'επέκταση τη δυνατότητα επιτυχούς εφαρμογής τους στα ασφαλτομίγματα που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην παρούσα διπλωματική εργασία. |
el |
dc.description.abstract |
In the present diploma thesis, dynamic modulus predictive algorithms are investigated. Also, their applicability on asphalt mixes used in Greece is evaluated. For this purpose, specimens of asphalt base and wearing (antiskid) course were prepared with the gyratory compactor at the Laboratory of Pavement Engineering of NTUA, with varying granulometric and volumetric composition. Dynamic modulus was determined through laboratory testing and estimated through the most widely used prediction algorithms, Witczak 1-37A, Witczak 1-40D and Hirsch. Following the data processing and analysis, the need for calibration of the current algorithms emerged, aiming at error minimization and consequently at their successful applicability on asphalt mixes used in Greece. The results and conclusions are included in this diploma thesis. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Κωνσταντίνος Χ. Τσιαμασιώτης |
el |
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας |
el |
dc.subject |
Αλγόριθμοι πρόβλεψης |
el |
dc.subject |
Ασφαλτομίγματα |
el |
dc.subject |
Βαθμονόμηση |
el |
dc.subject |
Εφαρμοσιμότητα |
el |
dc.subject |
Dynamic modulus |
en |
dc.subject |
Prediction algorithms |
en |
dc.subject |
Asphalt mixes |
en |
dc.subject |
Calibration |
en |
dc.subject |
Applicability |
en |
dc.title |
Βαθμονόμηση αλγορίθμων πρόβλεψης του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας |
el |
dc.title.alternative |
Calibration of dynamic modulus prediction algorithms |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2014-08-26 |
- |
dc.date.modified |
2014-09-03 |
- |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Καλτσούνης, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καλτσούνης, Αντώνιος |
el |
dc.contributor.committeemember |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Μεταφορών & Συγκοινωνιακής Υποδομής. Τομέας Οδοποιίας. |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2014-12-17 |
- |
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2014-12-17 |
- |