HEAL DSpace

Βαθμονόμηση αλγορίθμων πρόβλεψης του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Πλατή, Χριστίνα el
dc.contributor.author Τσιαμασιώτης, Κωνσταντίνος Χ. el
dc.contributor.author Tsiamasiotis, Konstantinos C. en
dc.date.accessioned 2014-12-17T09:50:01Z
dc.date.available 2014-12-17T09:50:01Z
dc.date.copyright 2014-09-03 -
dc.date.issued 2014-12-17
dc.date.submitted 2014-09-03 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39953
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7172
dc.description 105 σ. el
dc.description.abstract Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται διερεύνηση των αλγορίθμων πρόβλεψης του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας ασφαλτομιγμάτων και αξιολόγηση της εφαρμοσιμότητάς τους σε ασφαλτόμιγματα που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό παρασκευάστηκαν στο Εργαστήριο Οδοποιίας ΕΜΠ, δοκίμια ασφαλτομίγματος ισοπεδωτικής και αντιολισθηρής στρώσης ποικίλης κοκκομετρικής και ογκομετρικής σύστασης, με τη γυροσκοπική μέθοδο. Το δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας των υπόψη δοκιμίων προσδιορίστηκε εργαστηριακά και εκτιμήθηκε μέσω των διεθνώς αναγνωρισμένων αλγορίθμων πρόβλεψης Witczak 1-37A, Witczak 1-40D και Hirsch. Κατόπιν της επεξεργασίας και ανάλυσης των στοιχείων, προέκυψε η ανάγκη βαθμονόμησης των αλγορίθμων με στόχο τη μείωση των σφαλμάτων και κατ'επέκταση τη δυνατότητα επιτυχούς εφαρμογής τους στα ασφαλτομίγματα που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην παρούσα διπλωματική εργασία. el
dc.description.abstract In the present diploma thesis, dynamic modulus predictive algorithms are investigated. Also, their applicability on asphalt mixes used in Greece is evaluated. For this purpose, specimens of asphalt base and wearing (antiskid) course were prepared with the gyratory compactor at the Laboratory of Pavement Engineering of NTUA, with varying granulometric and volumetric composition. Dynamic modulus was determined through laboratory testing and estimated through the most widely used prediction algorithms, Witczak 1-37A, Witczak 1-40D and Hirsch. Following the data processing and analysis, the need for calibration of the current algorithms emerged, aiming at error minimization and consequently at their successful applicability on asphalt mixes used in Greece. The results and conclusions are included in this diploma thesis. en
dc.description.statementofresponsibility Κωνσταντίνος Χ. Τσιαμασιώτης el
dc.language.iso el en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Δυναμικό μέτρο δυσκαμψίας el
dc.subject Αλγόριθμοι πρόβλεψης el
dc.subject Ασφαλτομίγματα el
dc.subject Βαθμονόμηση el
dc.subject Εφαρμοσιμότητα el
dc.subject Dynamic modulus en
dc.subject Prediction algorithms en
dc.subject Asphalt mixes en
dc.subject Calibration en
dc.subject Applicability en
dc.title Βαθμονόμηση αλγορίθμων πρόβλεψης του δυναμικού μέτρου δυσκαμψίας el
dc.title.alternative Calibration of dynamic modulus prediction algorithms en
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-08-26 -
dc.date.modified 2014-09-03 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Λοΐζος, Ανδρέας el
dc.contributor.advisorcommitteemember Καλτσούνης, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Λοΐζος, Ανδρέας el
dc.contributor.committeemember Καλτσούνης, Αντώνιος el
dc.contributor.committeemember Πλατή, Χριστίνα el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Μεταφορών & Συγκοινωνιακής Υποδομής. Τομέας Οδοποιίας. el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2014-12-17 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2014-12-17 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής