dc.contributor.advisor |
Θεολόγου, Kώστας |
el |
dc.contributor.author |
Γιαννακούλας, Ελευθέριος Α.
|
el |
dc.contributor.author |
Giannakoulas, Eleftherios A.
|
en |
dc.date.accessioned |
2011-05-06T07:10:23Z |
|
dc.date.available |
2011-05-06T07:10:23Z |
|
dc.date.copyright |
2011-03-21 |
|
dc.date.issued |
2011-05-06T07:10:23Z |
|
dc.date.submitted |
2011-03-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/3996 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6307 |
|
dc.description |
82 σ. |
el |
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί ο μετασχηματισμός της εμπορικής στοάς σε εμπορική νησίδα εξετάζοντας ειδικότερα τη περίπτωση του mall στο σταθμό μετρό Άγιος Δημήτριος της Αθήνας.Η εργασία αποτελείται απο τέσσερα κύρια μέρη και διαρθρώνεται ετσι ώστε ιστορικά αλλα και γεωγραφικά,απο το διεθνή χώρο που έχει μεγαλύτερη εμπειρία να περάσουμε στον εγχώριο και να καταλήξουμε στο υπο μελέτη αντικείμενο: Στο πρώτο μέρος παρακολουθούμε την ιστορική διαδρομή της αγοράς και των χώρων εμπορίου απο το μεσαίωνα μεχρι και σήμερα και ειδικότερα την εξέλιξη της εμπορικής στοάς στο σημερινό mall , εξετάζοντας και αναλύοντας ταυτόχρονα τους κοινωνικούς ,οικονομικούς και πολιτικούς λόγους της αντίστοιχης εποχής που οδήγησαν στις αντίστοιχες μορφές της αγοράς. Στο δεύτερο μέρος ,με τη βοήθεια άρθρων και μελετών περι των επιπτώσεων των mall στη σύγχρονη ζωή,αποπειράται μια ανάλυση – κριτική για την επίδραση αυτού του είδους χώρων εμπορίου στις σύγχρονες κοινωνίες ενώ παράλληλα εξετάζεται και η αρχιτεκτονική τους τυπολογία και πως αυτή συνδράμει στην εξυπηρέτηση των σκοπών της αγοράς. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η αντίστοιχη εξέλιξη της αγοράς στον ελλαδικό χώρο καθώς και τα στοιχεία απο τη μέχρι τώρα πορεία των εμπορικών κέντρων σε εγχώριο επίπεδο. Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος εξετάζεται η περίπτωση του mall στο σταθμό μετρό Άγιος Δημήτριος της Αθήνας.Μελετάται το θεσμικό καθώς και κοινωνικό πλαίσιο του δήμου που χωροθετείται το συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο όσο και του ευρύτερου περιβάλλοντος, η αρχιτεκτονική του και οι συνέπειες της λειτουργίας του. |
el |
dc.description.abstract |
Object of present work constitutes the transformation of commercial gallery in commercial island examining more specifically the case mall in the station underground Saint Dimitrios of Athinas.The work is constituted by four main parts and it is structured so historical but also geographically, from the international space that has bigger experience we pass in domestic and we lead in under study object: In the first part we watch the historical way of market and spaces of trade from mesaiona up to and today and more specifically the development of commercial gallery in current mall, examining and analyzing simultaneous social, economic and political reasons of corresponding season where they led to the corresponding forms of market. In the second part, with the help of articles and studies about the repercussions mall in the modern life,we make an analysis - criticism for the effect of this good of spaces of trade in the modern societies while at the same time is examined also their architectural typology and that this contributes in the service of aims of market. In the third part are presented the corresponding development of market in the hellenic space as well as the elements from up to now course of commercial centres in domestic level. In the fourth and last part is examined the case mall in the station underground Saint Dimitrios of AthinaWe study his institutional as well as social frame municipality that is being placed at the particular commercial centre as the wider environment, his architecture and the consequences of his operation. |
en |
dc.description.statementofresponsibility |
Ελευθέριος Α. Γιαννακούλας |
el |
dc.format.extent |
175 bytes |
|
dc.format.mimetype |
text/xml |
|
dc.language.iso |
el |
en |
dc.rights |
ETDFree-policy.xml |
en |
dc.subject |
Εμπορική στοά |
el |
dc.subject |
Εμπορική νησίδα |
el |
dc.subject |
Επιχειρηματική πόλη |
el |
dc.subject |
Αγορά |
el |
dc.subject |
Κατανάλωση |
el |
dc.subject |
Mall |
en |
dc.subject |
Arcade |
en |
dc.subject |
Consumption |
en |
dc.subject |
Consumer society |
en |
dc.subject |
Market |
en |
dc.title |
O μετασχηματισμός της εμπορικής στοάς σε εμπορική νησίδα: η περίπτωση του mall στο σταθμό "Άγιος Δημήτριος" της Αθήνας |
el |
dc.type |
bachelorThesis |
el (en) |
dc.date.accepted |
2011-03-07 |
|
dc.date.modified |
2011-03-21 |
|
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Κουτούγκος, Άρης |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Σαγιάς, Ίων |
el |
dc.contributor.advisorcommitteemember |
Καρασμάνης, Βασίλης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Θεολόγου, Kώστας |
el |
dc.contributor.committeemember |
Κουτούγκος, Άρης |
el |
dc.contributor.committeemember |
Σαγιάς, Ίων |
el |
dc.contributor.committeemember |
Καρασμάνης, Βασίλης |
el |
dc.contributor.department |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
dc.date.recordmanipulation.recordcreated |
2011-05-06 |
|
dc.date.recordmanipulation.recordmodified |
2011-05-06 |
|