HEAL DSpace

Non linear modelling of a single piston diesel engine with symbolic mathematics

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γεωργίου, Ιωάννης el
dc.contributor.author Τζάνος, Παναγιώτης Σ. el
dc.contributor.author Tzanos, Panagiotis S. en
dc.date.accessioned 2015-01-09T12:43:50Z
dc.date.available 2015-01-09T12:43:50Z
dc.date.copyright 2014-09-11 -
dc.date.issued 2015-01-09
dc.date.submitted 2014-09-11 -
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/39999
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7744
dc.description 125 σ. el
dc.description.abstract Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυναμικής κινητήρων. Συγκεκριμένα προσεγγίζεται η κίνηση ενός μονοκύλινδρου πετρελαιοκινητήρα, ελαστικά εδρασμένου σε μια άκαμπτη βάση. Η ανάλυση βασίζεται σε μια απλοποιημένη, αφαιρετική και μη γραμμική μοντελοποίηση του κινητήρα, με χρήση συμβολικών μαθηματικών, σαν ένα ανάστροφο και περιορισμένο διπλό εκκρεμές στο οποίο εφαρμόζονται σταδιακά αποσβέσεις και κρουστικά φορτία. Από τα αποτελέσματα συνάγεται ότι η ευρύτερη ταλαντωτική συμπεριφορά του συστήματος εξαρτάται τόσο από το μέγεθος των συντελεστών απόσβεσης όσο και από την σύζευξη μεταξύ του εκκρεμούς (κινητήρα) και της έδρασης. el
dc.description.abstract The dynamics of rotating systems is the topic of this thesis. As a familiar example of a simple rotating device, which can be used to demonstrate well-known features, the motion of a mono-cylinder reciprocating engine, flexible mounted in a rigid surface is analysed. Based on the abstract modelling as a double pendulum damping and periodic parametric impacts given by impulses are introduced step by step and various forms are derived. In particular, it is shown that not only the size of the ‘coupling’ between the engine and the mounting but also damping factors, govern the resulting oscillations. Besides the specific results concerning the motion of the system, the example can serve as a simple illustration of complicated dynamics in the presence of wave impacts or defects. en
dc.description.statementofresponsibility Παναγιώτης Σ. Τζάνος el
dc.language.iso en en
dc.rights ETDFree-policy.xml en
dc.subject Μη-γραμμική μοντελοποίηση el
dc.subject Συμβολικά μαθηματικά el
dc.subject Αναλλοίωτες πολλαπλότητες el
dc.subject Συζευγμένοι ταλαντωτές el
dc.subject Ιδιόμορφες διαταραχές el
dc.subject Non-linear modelling en
dc.subject Singular perturbation en
dc.subject Invariant manifolds en
dc.subject Double pendulum en
dc.subject Lagrangian en
dc.subject Stiff-soft systems en
dc.subject Damping and coupling factors en
dc.subject Single-piston engine en
dc.title Non linear modelling of a single piston diesel engine with symbolic mathematics en
dc.title.alternative Μη γραμμική μοντελοποίηση μονοκύλινδρου πετρελαιοκινητήρα με συμβολικά μαθηματικά el
dc.type bachelorThesis el (en)
dc.date.accepted 2014-09-01 -
dc.date.modified 2014-09-11 -
dc.contributor.advisorcommitteemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Σπύρου, Κωσταντίνος el
dc.contributor.advisorcommitteemember Γεωργίου, Ιωάννης el
dc.contributor.committeemember Κυρτάτος, Νικόλαος el
dc.contributor.committeemember Σπύρου, Κωσταντίνος el
dc.contributor.department Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας el
dc.date.recordmanipulation.recordcreated 2015-01-09 -
dc.date.recordmanipulation.recordmodified 2015-01-09 -


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής