dc.contributor.author | Βλαντής, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Vlantis, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2015-01-12T10:00:16Z | |
dc.date.available | 2015-01-12T10:00:16Z | |
dc.date.issued | 2015-01-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40021 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7272 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μη-επανδρωμένα εναέρια οχήματα | el |
dc.subject | Προβλεπτικός έλεγχος | el |
dc.subject | Έλεγχος με οπτική ανατροφοδότηση | el |
dc.subject | Ρομποτική | el |
dc.subject | Αναγνώριση συστήματος | el |
dc.subject | Unmanned aerial vehicles | en |
dc.subject | Model predictive control | en |
dc.subject | Visual servoing | en |
dc.subject | Robotics | en |
dc.subject | System identification | en |
dc.title | Προσγείωση τετραπτέρυγου εναέριου οχήματος σε κεκλιμένη πλατφόρμα επίγειου κινούμενου οχήματος | el |
dc.title | Quadrotor landing on an inclined platform of a moving ground vehicle | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Προβλεπτικός έλεγχος | el |
heal.classification | Ρομποτική | el |
heal.classification | Αυτόματος Ελεγχος | el |
heal.classification | Ελεγχος με οπτική ανατροφοδότηση | el |
heal.classification | Model predictive control | en |
heal.classification | Robotics | en |
heal.classification | Control theory | en |
heal.classification | Visual servoing | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-17 | |
heal.abstract | Σε αυτή την διπλωματική εργασία μελετάμε το πρόβλημα της προσγείωσης ενός τετραπτέρυγου εναέριου οχήματος πάνω σε μια κεκλιμένη κινούμενη πλατφόρμα. Το τετραπτέρυγο όχημα χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη κάμερα που κοιτάζει προς τα εμπρός για να εντοπίσει την πλατφόρμα προσγείωσης, την οποία φέρει ένα επίγειο όχημα που κινείται ανεξάρτητα πάνω σε κεκλιμένο έδαφος. Η πλατφόρμα μπορεί επίσης να βρίσκεται υπό κλίση ως προς το επίγειο όχημα. Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο σχεδιασμός των εισόδων του εναέριου οχήματος ώστε αρχικά να προσεγγίσει την πλατφόρμα κρατώντας την εντός του οπτικού πεδίου της κάμερας και τελικά να προσγειωθεί πάνω της με τέτοιο τρόπο ώστε τα σφάλματα θέσης, προσανατολισμού και ταχυτήτων να ελαχιστοποιηθούν χωρίς να υπάρξει σύγκρουση των δύο. Εξαιτίας του κεκλιμένου εδάφους και πλατφόρμας, η επιθυμητή τελική κατάσταση του εναέριου οχήματος δεν είναι κατάσταση ισορροπίας του συστήματος, το οποίο περιπλέκει σημαντικά τον σχεδιασμό του ελεγκτή. Δεδομένου του παραπάνω προβλήματος, σχεδιάστηκε ένας μη-γραμμικός προβλεπτικός ελεγκτής διακριτού χρόνου, ο οποίος υπολογίζει την βέλτιστη τροχιά και χρονική διάρκεια αυτής που επιτυγχάνει τους προαναφερθέντες στόχους ενώ σέβεται επιπλέον περιορισμούς στις εισόδους. Ολοκληρώνοντας, μια εκτενής πειραματική μελέτη, χρησιμοποιώντας ένα Pioneer επίγειο όχημα και ένα Parrot ARDrone εναέριο όχημα επιβεβαιώνει τα θεωρητικά αποτελέσματα. | el |
heal.abstract | In this work we study the problem of landing a quadrotor on an inclined moving platform. The aerial robot employs an forward looking on-board camera to detect and observe the landing platform, which is carried by a mobile robot moving independently on an inclined surface. The platform may also be tilted with respect to the mobile robot. The overall goal is to design the aerial robot's control inputs such that it initially approaches the platform, while maintaining it within the camera's field of view and finally lands on it, in a way that minimizes the errors in position, attitude and velocity, while avoiding collision. Owing to the inclined ground and landing surface, the desired final state of the aerial robot is not an equilibrium state, which complicates significantly the control design. In that respect, a discrete-time non-linear model predictive controller was developed that optimizes both the trajectories and the time horizon, towards achieving the aforementioned objectives while respecting the input constraints as well. Finally, an extensive experimental study, with a Pioneer mobile robot and a Parrot ARDrone quadrotor, clarifies and verifies the theoretical findings. | en |
heal.advisorName | Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών.Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Αυτομάτου Ελέγχου και Ρυθμίσεως Μηχανών & Εγκαταστάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 46 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: