dc.contributor.author |
Μαραθοκαμπίτης, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Marathokampitis, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-01-12T10:19:07Z |
|
dc.date.available |
2015-01-12T10:19:07Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-12 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40036 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8227 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αντικεραυνική προστασία |
el |
dc.subject |
Σχέδια πλοίων |
el |
dc.subject |
Μέθοδος κυλιόμενης σφαίρας |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρογεωμετρικό μοντέλο |
el |
dc.subject |
Πρόγραμμα προσομοίωσης |
el |
dc.subject |
Lightning protection |
en |
dc.subject |
Electrogeometrical model |
en |
dc.subject |
WIN IGS program |
el |
dc.subject |
Methods of protection |
en |
dc.subject |
Lightning shielding analysis |
en |
dc.title |
Συμβολή στη μελέτη της αντικεραυνικής προστασίας πλοίου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
en |
heal.classification |
Υψηλές τάσεις |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-11-07 |
|
heal.abstract |
Η αντικεραυνική προστασία σε πλοία είναι ένα ζήτημα του οποίου η μελέτη χρήζει βελτίωσης. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, σε πρώτη φάση παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του κεραυνού και αντικεραυνικής προστασίας. Στη συνέχεια περιγράφονται οι απαιτήσεις που δίνονται από τα διεθνή πρότυπα καθώς και οι μέθοδοι αντικεραυνικής προστασίας. Κατόπιν περιγράφεται ο τρόπος λειτουργίας του προγράμματος WIN IGS με το οποίο πραγματοποιήθηκαν οι προσομοιώσεις και παρουσιάζονται τα μοντέλα των πλοίων που εξετάστηκαν. Ακολουθούν τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων με τις διάφορες μεθόδους υπολογισμού της ζώνης προστασίας (ηλεκτρογεωμετρικό μοντέλο, κυλιόμενη σφαίρα, κώνος προστασίας). Γίνεται επίσης συγκριτική ανάλυση η οποία αποσκοπεί στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την καταλληλότητα της κάθε μεθόδου και προτείνονται λύσεις για πιθανά προβλήματα. |
el |
heal.abstract |
Lightning protection in ships is a matter that needs further investigation. This diploma thesis firstly presents the fundamental principles of lightning and lightning protection. Then the demands of the international standards and the methods of lightning protection are described. The layout and function of the WINIGS program which was used for the simulations of lightning shielding analysis is analytically described. Furthermore, the examined ship models along with the simulation results (electrogeometrical model, rolling sphere method, protection cone method) are presented. Finally, a comparative analysis is held in order to conclude about the appropriateness of each method and propose solutions. |
en |
heal.advisorName |
Σταθόπουλος, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Τοπαλής, Φραγκίσκος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόνος, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Υψηλών Τάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
177 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|