dc.contributor.author | Mοχάμαντ Πουρ, Σαμπνάμ | el |
dc.contributor.author | Mohammad Pour, Shabnam | en |
dc.date.accessioned | 2015-01-21T10:16:17Z | |
dc.date.available | 2015-01-21T10:16:17Z | |
dc.date.issued | 2015-01-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40065 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8249 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Επανάχρηση | el |
dc.subject | Δημοτική Αγορά | el |
dc.subject | Κυψέλη | el |
dc.subject | Σιρίν Νεσάτ | el |
dc.subject | Φύλο | el |
dc.subject | Re-use | en |
dc.subject | Municipal Market | en |
dc.subject | Kypseli | el |
dc.subject | Shirin Neshat | el |
dc.subject | Gender | el |
dc.title | Επανάχρηση δημοτικής αγοράς Κυψέλης- μετανάστες στην Κυψέλη: κοινωνικός, εθνοτικός, φυλετικός διαχωρισμός και διατομεακές σχέσεις.Μια αρχιτεκτονική ματιά με αφορμή το έργο της Shirin Neshat “Women without men” | el |
dc.title | Re-use of the municipla market in Kypseli neighbourhood. Immigrants in Kypseli: social, ethnic, gender segregation and the intersectional relationships. An architectural point of view through Shirin Neshat’s work “Women without men” | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πολεοδομία | el |
heal.classification | Κοινωνιολογία | el |
heal.classification | Τέχνη | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Architecture | en |
heal.classification | Sociology | el |
heal.classification | Art | el |
heal.classification | Urbanism | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-11-12 | |
heal.abstract | Η διπλωματική εργασία πραγματεύεται την επανάχρηση της διατηρητέας Δημοτικής Αγοράς της Κυψέλης με αφορμή το έργο ''γυναίκες δίχως άνδρες'' της Ιρανοαμερικανίδας καλλιτέχνιδος Shirin Neshat. Η κύρια θεματική στα έργα της βασίζεται στις συνθήκες ζωής των (μουσουλμάνων) γυναικών και το ασφυκτικό πλαίσιο κοινωνικών και πολιτικών προκαταλήψεων που αντιμετωπίζουν. Η περιοχή της Κυψέλης -ως η πλέον διαπολιτισμική συνοικία της Αθήνας- αποτελεί το ιδανικό σημείο ένταξης, συγχώνευσης και συνύπαρξης διαφορετικών πολιτισμικών ιδεολογιών περί θεμάτων φύλου, σεξουαλικότητας και γυναικείων δικαιωμάτων (μεταναστριών). Η Δημοτική Αγορά χωρίζεται σε τρεις εννοιολογικούς χώρους: την Κόλαση, το BARZAKH-Καθαρτήριο και τον Παράδεισο-Κήπο. Η είσοδος πραγματοποιείται επί της Φωκίωνος Νέγρη μέσω ραμπόσκαλας που κατεβαίνει στο υπόγειο. Στη συνέχεια οι επισκέπτες βάση των αντιλήψεών τους περί φύλου, σεξουαλικής ταυτότητας και σεξουαλικού προσανατολισμού, χωρίζονται σε ομάδες ανδρών και γυναικών. Ο τελευταίος μεταβατικός χώρος- Παράδεισος περιλαμβάνει τα κυρία στοιχεία των περσικών κήπων. Οι κατασκευαστικές παρεμβάσεις περιλαμβάνουν ένα μικρό υπόσκαφο αμφιθέατρο στο αίθριο και κλιμάκων που οδηγούν στα πατάρια τα οποία συνδέονται με το δώμα που θα χρησιμοποιηθεί ως χώρος αναψυχής. Επιπλέον ο χώρος θα δοθεί προς χρήση των κατοίκων μετά το πέρας της έκθεσης. Οι πολεοδομικές παρεμβάσεις περιλαμβάνουν την πεζοδρόμηση των οδών Ζακύνθου και Σποράδων, διαπλάτυνση του πεζοδρομίου σε όλη την έκταση της οδ. Σύρου και διαμόρφωση ποδηλατοδρόμου. | el |
heal.abstract | This final project handles the reuse of the preservable Municipal Market of Kypseli, based upon Shirin Neshat’s work “Women without men”. Shirin Neshat is an Iranian-American artist interested in the living conditions of (Muslim) women and the suffocating social and political prejudices they have to face. Kypseli, being Athens’ most intercultural neighbourhood, is the ideal spot regarding issues of inclusion and coexistence of different cultural beliefs about sex, sexuality and women’s rights (immigrant women). The Municipal Market is thus separated into three notional spaces: Hell, Barzakh-Purgatory and Paradise-Garden. Access is through a ramped stairway at Fokionos Negri str. which leads to the basement. Subsequently visitors are separated into groups of men and women according to their beliefs about gender, sexual identity and sexual orientation. The last transitional space-Paradise includes the basic elements of the Persian gardens. The structural interventions include a small caved auditorium on the patio and a flight of stairs that lead to the lofts which are connected to the roof to be used as a recreation area. After the exhibition’s completion, the space will be donated to Kypseli’s citizens. The urban interventions include pedestrianisation of Zakinthou and Sporadon str., widening of the sidewalk of Sirou str. and the creation of a cycle lane. | en |
heal.advisorName | Γρηγοριάδης, Ιωάννης | el |
heal.advisorName | Λυκογιάννη, Σταυρούλα | el |
heal.advisorName | Grigoriadis, Ioannis | en |
heal.advisorName | Lykogianni, Stavroula | el |
heal.advisorName | Charalampidou-Divani, Sofia | el |
heal.advisorName | Χαραλαμπίδου-Διβάνη, Σοφία | el |
heal.committeeMemberName | ||
heal.committeeMemberName | ||
heal.committeeMemberName | ||
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: