dc.contributor.author | Πασπαράκης, Αλέξανδρος - Μύρων | el |
dc.contributor.author | Pasparakis, Alexandros - Myron | en |
dc.date.accessioned | 2015-01-23T08:52:25Z | |
dc.date.available | 2015-01-23T08:52:25Z | |
dc.date.issued | 2015-01-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40109 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5619 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μοντελοποίηση ροής επιβατών | el |
dc.subject | Ανάλυση κτηρίου επιβατών αεροδρομίου | el |
dc.subject | Μικροσκοπική προσομοίωση | el |
dc.subject | Διεθνής αερολιμένας Αθηνών | el |
dc.subject | Σελφ-σέρβις έλεγχος εισιτηρίων | el |
dc.subject | Σελφ-σέρβις παράδοση αποσκευών | el |
dc.subject | Passenger flow modeling | en |
dc.subject | Microscopic simulation | en |
dc.subject | Airport terminal analysis | en |
dc.subject | Athens international airport | en |
dc.subject | Self-service check-In | en |
dc.subject | Self-service bag drop | en |
dc.title | Διερεύνηση επιπτώσεων εφαρμογής νέων τεχνολογιών στα αεροδρόμια με τεχνικές προσομοίωσης. Εφαρμογή: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» | el |
dc.title | Investigating the effects of implementing new technologies at airports with simulation techniques. Application: Athens International Airport "Eleftherios Venizelos" | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός Αεροδρομίων | el |
heal.classification | Airports--Planning | en |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85002983 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-30 | |
heal.abstract | Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών ηλεκτρονικού και σελφ-σέρβις ελέγχου εισιτηρίων, καθώς και σελφ-σέρβις παράδοσης αποσκευών στα αεροδρόμια, αποτελεί μια αναπόφευκτη πραγματικότητα στην οποία κάθε σύγχρονο αεροδρόμιο θα κληθεί αργά ή γρήγορα να ανταποκριθεί. Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στο να διερευνήσει το πώς ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» μπορεί να ανταποκριθεί στο κάλεσμα αυτό, εκμεταλλευόμενος τις αλλαγές προς όφελος του ιδίου, των συνεργαζόμενων αεροπορικών εταιριών και των επιβατών του. Η εν λόγω διερεύνηση πραγματοποιήθηκε μέσω της ανάπτυξης ενός μοντέλου μικροσκοπικής προσομοίωσης σε περιβάλλον CAST Terminal και της εκτέλεσης πειραματικών σεναρίων που προσομοιώνουν τη διαχρονική μεταβολή της επιβατικής κίνησης και τη στροφή των επιβατών σε επιλογές ηλεκτρονικών και σελφ-σέρβις υπηρεσιών. Μέσω της παρακολούθησης των κρίσιμων μεγεθών που είναι επίφοβα για την υποβάθμιση της ποιότητας λειτουργίας του κτηρίου επιβατών, συντίθεται η περιβάλλουσα των συνθηκών που επικρατούν στον ΔΑΑ διαχρονικά και διασεναριακά. Η διερεύνηση καταλήγει στη βαθύτερη κατανόηση των προκλήσεων κατά την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στα αεροδρόμια και σε προτάσεις προσαρμοσμένες στα δεδομένα της πραγματικότητας του ΔΑΑ. | el |
heal.abstract | The implementation of new technologies considering self-service check-in and self-service bag drop options in airport formalities is a reality every modern airport will eventually have to correspond to. This diploma thesis is aiming to investigate how the Athens International Airport "Eleftherios Venizelos" may respond to this call, taking advantage of the changes for the benefit of the same, the partner airlines and the passengers. The investigation is carried out through the development of a micro - simulation model in CAST Terminal environment and the execution of experimental scenarios that simulate the temporal evolution of passenger traffic and shifting in passenger choices for online and self-service services. Through the monitoring of critical factors dreaded to degrade the main terminals’ operational level of service, an outline of the conditions prevailing in AIA terminal through time and scenarios is produced. The investigation leads to a deeper understanding considering the challenges in the implementation of new technologies at airports and recommendations tailored to the unique reality of AIA. | en |
heal.advisorName | Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.advisorName | Psaraki - Kalouptsidi, Paraskevi | en |
heal.committeeMemberName | Σταθόπουλος, Αντώνης | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Stathopoulos, Antony | en |
heal.committeeMemberName | Mpallis, Athanasios | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 196 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: