HEAL DSpace

Διερεύνηση επιπτώσεων εφαρμογής νέων τεχνολογιών στα αεροδρόμια με τεχνικές προσομοίωσης. Εφαρμογή: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πασπαράκης, Αλέξανδρος - Μύρων el
dc.contributor.author Pasparakis, Alexandros - Myron en
dc.date.accessioned 2015-01-23T08:52:25Z
dc.date.available 2015-01-23T08:52:25Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40109
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5619
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μοντελοποίηση ροής επιβατών el
dc.subject Ανάλυση κτηρίου επιβατών αεροδρομίου el
dc.subject Μικροσκοπική προσομοίωση el
dc.subject Διεθνής αερολιμένας Αθηνών el
dc.subject Σελφ-σέρβις έλεγχος εισιτηρίων el
dc.subject Σελφ-σέρβις παράδοση αποσκευών el
dc.subject Passenger flow modeling en
dc.subject Microscopic simulation en
dc.subject Airport terminal analysis en
dc.subject Athens international airport en
dc.subject Self-service check-In en
dc.subject Self-service bag drop en
dc.title Διερεύνηση επιπτώσεων εφαρμογής νέων τεχνολογιών στα αεροδρόμια με τεχνικές προσομοίωσης. Εφαρμογή: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» el
dc.title Investigating the effects of implementing new technologies at airports with simulation techniques. Application: Athens International Airport "Eleftherios Venizelos" en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σχεδιασμός Αεροδρομίων el
heal.classification Airports--Planning en
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85002983
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-30
heal.abstract Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών ηλεκτρονικού και σελφ-σέρβις ελέγχου εισιτηρίων, καθώς και σελφ-σέρβις παράδοσης αποσκευών στα αεροδρόμια, αποτελεί μια αναπόφευκτη πραγματικότητα στην οποία κάθε σύγχρονο αεροδρόμιο θα κληθεί αργά ή γρήγορα να ανταποκριθεί. Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στο να διερευνήσει το πώς ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» μπορεί να ανταποκριθεί στο κάλεσμα αυτό, εκμεταλλευόμενος τις αλλαγές προς όφελος του ιδίου, των συνεργαζόμενων αεροπορικών εταιριών και των επιβατών του. Η εν λόγω διερεύνηση πραγματοποιήθηκε μέσω της ανάπτυξης ενός μοντέλου μικροσκοπικής προσομοίωσης σε περιβάλλον CAST Terminal και της εκτέλεσης πειραματικών σεναρίων που προσομοιώνουν τη διαχρονική μεταβολή της επιβατικής κίνησης και τη στροφή των επιβατών σε επιλογές ηλεκτρονικών και σελφ-σέρβις υπηρεσιών. Μέσω της παρακολούθησης των κρίσιμων μεγεθών που είναι επίφοβα για την υποβάθμιση της ποιότητας λειτουργίας του κτηρίου επιβατών, συντίθεται η περιβάλλουσα των συνθηκών που επικρατούν στον ΔΑΑ διαχρονικά και διασεναριακά. Η διερεύνηση καταλήγει στη βαθύτερη κατανόηση των προκλήσεων κατά την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στα αεροδρόμια και σε προτάσεις προσαρμοσμένες στα δεδομένα της πραγματικότητας του ΔΑΑ. el
heal.abstract The implementation of new technologies considering self-service check-in and self-service bag drop options in airport formalities is a reality every modern airport will eventually have to correspond to. This diploma thesis is aiming to investigate how the Athens International Airport "Eleftherios Venizelos" may respond to this call, taking advantage of the changes for the benefit of the same, the partner airlines and the passengers. The investigation is carried out through the development of a micro - simulation model in CAST Terminal environment and the execution of experimental scenarios that simulate the temporal evolution of passenger traffic and shifting in passenger choices for online and self-service services. Through the monitoring of critical factors dreaded to degrade the main terminals’ operational level of service, an outline of the conditions prevailing in AIA terminal through time and scenarios is produced. The investigation leads to a deeper understanding considering the challenges in the implementation of new technologies at airports and recommendations tailored to the unique reality of AIA. en
heal.advisorName Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.advisorName Psaraki - Kalouptsidi, Paraskevi en
heal.committeeMemberName Σταθόπουλος, Αντώνης el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Stathopoulos, Antony en
heal.committeeMemberName Mpallis, Athanasios en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 196 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα