dc.contributor.author |
Παπαγαλάνης, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Papagalanis. Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-01-28T13:08:58Z |
|
dc.date.available |
2015-01-28T13:08:58Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40161 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7924 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων |
el |
dc.subject |
Οδηγοί |
el |
dc.subject |
Απόκριση |
el |
dc.subject |
Διερεύνηση |
el |
dc.subject |
Εναλλακτική διαδρομή |
el |
dc.subject |
Variable message sign |
en |
dc.subject |
Route |
en |
dc.subject |
Drivers |
en |
dc.subject |
Investigate |
en |
dc.subject |
Route |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της απόκρισης των οδηγών στα μηνύματα των Πινακίδων Μεταβλητών Μηνυμάτων με χρήση μετρήσεων πεδίου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ |
el |
heal.classificationURI |
http://localhost:8080/healp/data/11/18/15 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-30 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της απόκρισης των οδηγών στα μηνύματα των πινακίδων μεταβλητών μηνυμάτων με χρήση μετρήσεων πεδίου. Αρχικά, θεσπίστηκαν τα κριτήρια των παραμέτρων για την επιλογή των πινακίδων και των μηνυμάτων προς διερεύνηση. Οι πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων που επιλέχθηκαν ήταν οι Ν.5 στηΛεωφόρουΚηφισού, Ν.17 στη λεωφόρο Μεσογείων και Ν.23 στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας με τις αντίστοιχες θέσεις μέτρησης. Στη συνέχεια έγινε κατηγοριοποίηση των μηνυμάτων, με βάση τα αίτια του συμβάντος, τις επιπτώσεις στο οδικό δίκτυο, την ημέρα, την ώρα και τη χρονική περίοδο προβολής τους. Ακολούθησε η επιλογή 20 μηνυμάτων προς διερεύνηση τα οποία ήταν αντιπροσωπευτικά των επιμέρους κατηγοριών που προσδιορίστηκαν καθώς και των αντίστοιχων ημερών βάσης για κάθε μήνυμα. Από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Αττικής συλλέχθηκαν κατάλληλα κυκλοφοριακά στοιχεία για τις μέρες των μηνυμάτων και για τις ημέρες βάσης. Αυτά ήταν: ο κυκλοφοριακός φόρτος, η ταχύτητα και η κατάληψη. Ακολούθησε η σύγκριση των στοιχείων για τις ημέρες που εμφανίστηκε το κάθε μήνυμα με το μέσο όρο των ημερών που επιλέχθηκαν σαν ημέρες βάσης ξεχωριστά σε κάθε θέση μέτρησης. Διαπιστώθηκε πως ανάλογα με το είδος του μηνύματος, με την ημέρα, την ώρα και τις επιπτώσεις στο οδικό δίκτυο οι οδηγοί επηρεάζονται διαφορετικά από τα προβαλλόμενα μηνύματα. |
el |
heal.abstract |
The subject of this thesis is to study the response of drivers to the messages of Variable Message Signs (VMS), using field measurements. Initially, the criteria of the parameters for selecting the appropriate VMS study were established. The variable message signs that were selected are N.5 on Kifissos Avenue, N. 17 in Mesogeion Avenue and N. 23 on Alexandra’s Avenue at the same time the corresponding detectors were determined. Furthermore, messages were classified according to the incident causing them, the impacts on the road networkas well as the day, the time and the period that they were transmitted. Subsequently, 20 representative messages of the aforementioned categories were chosen along with representative base days. Base day data were compared with data involving the day the message was transmitted. Results indicated that drivers’ response varies depending on the cause of the incident, the date, the time and the impact on the road network. |
en |
heal.advisorName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνίου, Κώστας |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής. |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
138 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|