dc.contributor.author |
Μπαφατάκης, Λουκάς
|
el |
dc.contributor.author |
Bafatakis, Loukas
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-01-28T13:09:07Z |
|
dc.date.available |
2015-01-28T13:09:07Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40162 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6741 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αναγεννητική πέδηση |
el |
dc.subject |
Θερμικά οχήματα |
en |
dc.subject |
Υβριδικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Ανάκτηση ενέργειας |
el |
dc.subject |
Regenerative braking |
en |
dc.subject |
I.C.E cars |
en |
dc.subject |
Hybrid cars |
en |
dc.subject |
Electric cars |
en |
dc.subject |
Energy regeneration |
en |
dc.title |
Ανάκτηση ενέργειας μέσω αναγεννητικής πεδήσεως σε επιβατικά οχήματα |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αναγεννητική πέδηση οχημάτων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-29 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται το ζήτημα της αναγεννητικής πεδήσεως στα οχήματα. Στο κεφάλαιο 2 μελετάται η εφαρμογή της αναγεννητικής πεδήσεως στους διαφόρους τύπους οχημάτων και ειδικότερα στα αμιγώς θερμικά, στα υβριδικά και στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Εξετάζονται οι τύποι των υβριδικών οχημάτων που υφίστανται και πως υλοποιείται η αναγεννητική πέδηση στον καθέναν από αυτούς, ενώ επίσης παρουσιάζονται και οι τύποι των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με διάκριση στην μονάδα προώθησης. Στο κεφάλαιο 3 εξετάζεται η γενική αρχή λειτουργίας της αναγεννητικής πεδήσεως και οι νόμοι που την διέπουν. Αρχικά μελετώνται με χρήση νόμων κλασικής μηχανικής, οι δυνάμεις που ασκούνται σε ένα όχημα κατά την πέδηση και αναφέρονται τα είδη της αναγεννητικής πέδησης και πως αυτά επηρεάζουν την ανάκτηση ενέργειας, ενώ μελετάται και η δυνατότητα των ηλεκτροκινητήρων στην εξομοίωση του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών. Στο κεφάλαιο 4 παρουσιάζονται οι μέθοδοι αποθήκευσης της ανακτηθείσας ενέργειας μέσω αναγεννητικής πεδήσεως για κάθε τύπο οχήματος, μελετώνται οι εγγενείς τους ιδιότητες και επιχειρείται μια σύγκριση μεταξύ τους. Το κεφάλαιο 5 πραγματεύεται την επίδραση της εφαρμογής συστήματος αναγεννητικής πεδήσεως στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και αυτονομία των οχημάτων, ανάλογα με τον τύπο τους και το μέσο αποθήκευσης που χρησιμοποιείται, ενώ στο κεφάλαιο 6 εκτίθενται τα συμπεράσματα και οι προοπτικές από την εφαρμογή της αναγεννητικής πεδήσεως στα οχήματα. |
el |
heal.advisorName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης,Χριστόφορος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών & Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων. |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
99 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|