HEAL DSpace

Εκτίμηση Ρυθμού Έκλυσης Θερμότητας Κινητήρων Ντίζελ με Χρησή Ημι - Εμπειρικών Συσχετίσεων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Dzhayusi, Kays en
dc.contributor.author Τζαγιούσι, Καίς el
dc.date.accessioned 2015-01-29T09:18:27Z
dc.date.available 2016-02-08T12:32:14Z
dc.date.issued 2015-01-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40174
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11267
dc.rights Default License
dc.subject Wiebe el
dc.subject One zone en
dc.subject Diesel en
dc.title Εκτίμηση Ρυθμού Έκλυσης Θερμότητας Κινητήρων Ντίζελ με Χρησή Ημι - Εμπειρικών Συσχετίσεων el
dc.title Estimation of Diesel Engine Heat Release Rate Using Semi-Empirical Correlations en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές εσωτερικής καύσης el
heal.language el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-27
heal.abstract Στη παρούσα εργασία αναπτύσσεται αρχικά απλή μεθοδολογία εξαγωγής των τιμών των παραμέτρων των συναρτήσεων Wiebe ενός και δύο όρων που μοντελοποιούν τον από τη καύση καυσίμου ρυθμό έκλυσης θερμότητας σε έναν κινητήρα Diesel. Κατόπιν αυτές οι τιμές των παραμέτρων χρησιμοποιούνται σε απλό μονοζωνικό μοντέλο ανάλυσης της λειτουργίας του κλειστού κύκλου της λειτουργίας του κινητήρα για τη λήψη θεωρητικού δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων το οποίο συγκρίνεται με το πειραματικό δυναμοδεικτικό διάγραμμα πιέσεων. Είναι φανερό ότι οι δυνατότητες και τα οφέλη που δημιουργούνται από μια τέτοια επεξεργασία είναι μεγάλες γιατί αν γνωρίζουμε από την παραμετρική μελέτη που έχουμε κάνει το πως μεταβάλλονται οι τιμές των παραμέτρων Wiebe με τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα τότε μπορούμε με θεωρητικό μοντέλο να μελετήσουμε την επίδραση πολλών παραγόντων στη λειτουργία του κινητήρα. Επίσης η απόκλιση των τιμών των παραμέτρων Wiebe από τις αρχικά εξαχθείσες χωρίς μεταβολή των παραμέτρων επηρεασμού τους ή η σημαντική διαφοροποίηση των τιμών τους από κύλινδρο σε κύλινδρο του κινητήρα μπορεί να μαρτυρά ελαττωματική λειτουργία της έγχυσης ή άλλο ελάττωμα στη λειτουργία κάποιων κυλίνδρων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαγνωστικούς σκοπούς. Έτσι από την παρούσα εργασία δίνεται το πώς μπορούμε με απλό τρόπο από μετρήσεις να αποκτήσουμε τη δυνατότητα λήψης θεωρητικού δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων για διάφορες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα όπου αυτή η δυνατότητα θα μας βοηθήσει στην ανάλυση της λειτουργίας του κινητήρα και επιπλέον δίνεται πως από τις μετρήσεις μπορούμε να εξετάσουμε την λειτουργία του κινητήρα. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 124 σ.
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής