dc.contributor.author |
Dzhayusi, Kays
|
en |
dc.contributor.author |
Τζαγιούσι, Καίς
|
el |
dc.date.accessioned |
2015-01-29T09:18:27Z |
|
dc.date.available |
2016-02-08T12:32:14Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40174 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11267 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Wiebe |
el |
dc.subject |
One zone |
en |
dc.subject |
Diesel |
en |
dc.title |
Εκτίμηση Ρυθμού Έκλυσης Θερμότητας Κινητήρων Ντίζελ με Χρησή Ημι - Εμπειρικών Συσχετίσεων |
el |
dc.title |
Estimation of Diesel Engine Heat Release Rate Using Semi-Empirical Correlations |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανές εσωτερικής καύσης |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-27 |
|
heal.abstract |
Στη παρούσα εργασία αναπτύσσεται αρχικά απλή μεθοδολογία εξαγωγής των τιμών των παραμέτρων των συναρτήσεων Wiebe ενός και δύο όρων που μοντελοποιούν τον από τη καύση καυσίμου ρυθμό έκλυσης θερμότητας σε έναν κινητήρα Diesel.
Κατόπιν αυτές οι τιμές των παραμέτρων χρησιμοποιούνται σε απλό μονοζωνικό μοντέλο ανάλυσης της λειτουργίας του κλειστού κύκλου της λειτουργίας του κινητήρα για τη λήψη θεωρητικού δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων το οποίο συγκρίνεται με το πειραματικό δυναμοδεικτικό διάγραμμα πιέσεων.
Είναι φανερό ότι οι δυνατότητες και τα οφέλη που δημιουργούνται από μια τέτοια επεξεργασία είναι μεγάλες γιατί αν γνωρίζουμε από την παραμετρική μελέτη που έχουμε κάνει το πως μεταβάλλονται οι τιμές των παραμέτρων Wiebe με τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα τότε μπορούμε με θεωρητικό μοντέλο να μελετήσουμε την επίδραση πολλών παραγόντων στη λειτουργία του κινητήρα.
Επίσης η απόκλιση των τιμών των παραμέτρων Wiebe από τις αρχικά εξαχθείσες χωρίς μεταβολή των παραμέτρων επηρεασμού τους ή η σημαντική διαφοροποίηση των τιμών τους από κύλινδρο σε κύλινδρο του κινητήρα μπορεί να μαρτυρά ελαττωματική λειτουργία της έγχυσης ή άλλο ελάττωμα στη λειτουργία κάποιων κυλίνδρων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαγνωστικούς σκοπούς.
Έτσι από την παρούσα εργασία δίνεται το πώς μπορούμε με απλό τρόπο από μετρήσεις να αποκτήσουμε τη δυνατότητα λήψης θεωρητικού δυναμοδεικτικού διαγράμματος πιέσεων για διάφορες συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα όπου αυτή η δυνατότητα θα μας βοηθήσει στην ανάλυση της λειτουργίας του κινητήρα και επιπλέον δίνεται πως από τις μετρήσεις μπορούμε να εξετάσουμε την λειτουργία του κινητήρα. |
el |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
124 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
false |
|