HEAL DSpace

Κεραυνοπληξία πλοίου: Πειραματική διερεύνηση, μέσω δοκιμών σε μοντέλα υπό κλίμακα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αλεξάνδρου, Ανδρέας el
dc.contributor.author Alexandrou, Andreas en
dc.date.accessioned 2015-02-05T08:40:07Z
dc.date.available 2015-02-05T08:40:07Z
dc.date.issued 2015-02-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40223
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8311
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μέθοδοι εκτίμησης ζώνης προστασίας el
dc.subject Ακτίνα σύλληψης el
dc.subject Απόσταση πρόσκρουσης el
dc.subject Τάση διάσπασης el
dc.subject Κανονική κατανομή el
dc.subject Methods of lightning protection en
dc.subject Attractive radius en
dc.subject Striking distance en
dc.subject Disruption voltage el
dc.subject Normal distribution el
dc.title Κεραυνοπληξία πλοίου: Πειραματική διερεύνηση, μέσω δοκιμών σε μοντέλα υπό κλίμακα el
dc.title Ship lightning: experimental investigation by testing ship models en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Υψηλές τάσεις el
heal.classification High voltage en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-11-07
heal.abstract Τα πλοία είναι δυνητικά επιρρεπή σε κεραυνικά πλήγματα τα οποία αποτελούν κίνδυνο ζημιάς του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, των συστημάτων πλοήγησης και επικοινωνίας. Για το λόγο αυτό κρίνεται απαραίτητη η ανάπτυξη νέων ή η βελτίωση υφιστάμενων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας. Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι η μελέτη συγκεκριμένων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας και η αποτελεσματικότητα της χρήσης τους σε πλοία. Στα πλαίσια αυτού του στόχου διεξήχθησαν πειραματικές μετρήσεις σε ένα μοντέλο πλοίου το οποίο είναι σχεδιασμένο σε κλίμακα 1:120 ενός πραγματικών διαστάσεων εμπορικού πλοίου. Ακολούθως, τα πειραματικά αποτελέσματα που προέκυψαν, συγκρίθηκαν με τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν κάποιες μεθόδους εκτίμησης ζώνης προστασίας. el
heal.abstract Ships are potentially vulnerable to lightning strikes that constitute risk of damage to electronic equipment, navigation and communication systems. For this reason it is necessary to develop new or to improve current methods for the estimation of the protection zone. The purpose of this thesis is the study of specific methods regarding the estimation of the protection zone and the effectiveness of their use on ships. Within this objective, experimental measurements were performed on a mini replica of a merchant ship which is designed on a scale 1:120. Subsequently, the experimental results obtained were compared with the mathematical equations governing some methods for the evaluation of protection zone. en
heal.advisorName Σταθόπουλος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Σταθόπουλος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Τοπαλής, Φραγκίσκος el
heal.committeeMemberName Γκόνος, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 121 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα