dc.contributor.author | Αλεξάνδρου, Ανδρέας | el |
dc.contributor.author | Alexandrou, Andreas | en |
dc.date.accessioned | 2015-02-05T08:40:07Z | |
dc.date.available | 2015-02-05T08:40:07Z | |
dc.date.issued | 2015-02-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40223 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8311 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μέθοδοι εκτίμησης ζώνης προστασίας | el |
dc.subject | Ακτίνα σύλληψης | el |
dc.subject | Απόσταση πρόσκρουσης | el |
dc.subject | Τάση διάσπασης | el |
dc.subject | Κανονική κατανομή | el |
dc.subject | Methods of lightning protection | en |
dc.subject | Attractive radius | en |
dc.subject | Striking distance | en |
dc.subject | Disruption voltage | el |
dc.subject | Normal distribution | el |
dc.title | Κεραυνοπληξία πλοίου: Πειραματική διερεύνηση, μέσω δοκιμών σε μοντέλα υπό κλίμακα | el |
dc.title | Ship lightning: experimental investigation by testing ship models | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Υψηλές τάσεις | el |
heal.classification | High voltage | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-11-07 | |
heal.abstract | Τα πλοία είναι δυνητικά επιρρεπή σε κεραυνικά πλήγματα τα οποία αποτελούν κίνδυνο ζημιάς του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, των συστημάτων πλοήγησης και επικοινωνίας. Για το λόγο αυτό κρίνεται απαραίτητη η ανάπτυξη νέων ή η βελτίωση υφιστάμενων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας. Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι η μελέτη συγκεκριμένων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας και η αποτελεσματικότητα της χρήσης τους σε πλοία. Στα πλαίσια αυτού του στόχου διεξήχθησαν πειραματικές μετρήσεις σε ένα μοντέλο πλοίου το οποίο είναι σχεδιασμένο σε κλίμακα 1:120 ενός πραγματικών διαστάσεων εμπορικού πλοίου. Ακολούθως, τα πειραματικά αποτελέσματα που προέκυψαν, συγκρίθηκαν με τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν κάποιες μεθόδους εκτίμησης ζώνης προστασίας. | el |
heal.abstract | Ships are potentially vulnerable to lightning strikes that constitute risk of damage to electronic equipment, navigation and communication systems. For this reason it is necessary to develop new or to improve current methods for the estimation of the protection zone. The purpose of this thesis is the study of specific methods regarding the estimation of the protection zone and the effectiveness of their use on ships. Within this objective, experimental measurements were performed on a mini replica of a merchant ship which is designed on a scale 1:120. Subsequently, the experimental results obtained were compared with the mathematical equations governing some methods for the evaluation of protection zone. | en |
heal.advisorName | Σταθόπουλος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Σταθόπουλος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Τοπαλής, Φραγκίσκος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόνος, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 121 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: