dc.contributor.author | Σπυροπούλου, Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Spyropoulou, Dimitra | en |
dc.date.accessioned | 2015-02-05T11:31:52Z | |
dc.date.available | 2015-02-05T11:31:52Z | |
dc.date.issued | 2015-02-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40236 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8014 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ταξί | el |
dc.subject | Μετακινήσεις | el |
dc.subject | Οικονομική κρίση | el |
dc.subject | Παρεχόμενες υπηρεσίες | el |
dc.subject | Λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Ανάλυση διατεταγμένων δεδομένων | el |
dc.subject | Taxi | en |
dc.subject | Trips | en |
dc.subject | Economic crisis | en |
dc.subject | Taxi services | en |
dc.subject | Logistic regression | en |
dc.subject | Ordered data analysis | en |
dc.title | Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις μετακινήσεις με ταξί | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | The impact of economic crisis on Greek taxi market | en |
heal.classification | Συγκοινωνιακή ανάλυση | el |
heal.classificationURI | http://localhost:8080/healp/data/11/18/15 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-30 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την ανάλυση και εκτίμηση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στις μετακινήσεις με ταξί. Για το σκοπό αυτό συλλέχτηκαν στοιχεία μέσω κατάλληλα διαμορφωμένων ερωτηματολογίων από τους οδηγούς και χρήστες του μέσου. Τον έλεγχο και τη στατιστική επεξεργασία των ερωτηματολογίων ακολούθησε η κωδικοποίησή τους σε κατάλληλη βάση δεδομένων και η ανάπτυξη μαθηματικών προτύπων. Από τα αποτελέσματα της επεξεργασίας του προτύπου σχετικά με τον περιορισμό ή μη της χρήσης ταξί, προκύπτει ότι η συχνότητα και ο σκοπός της μετακίνησης καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το πρότυπο. Αντιστοίχως, η αύξηση των χιλιομέτρων που διανύουν καθημερινά οι οδηγοί ταξί εξαρτάται κυρίως από την ημερήσια είσπραξή τους ,ενώ, στο πρότυπο για τη μείωση του κομίστρου ως απαραίτητη δυνατότητα βελτίωσης, ο στατιστικά σημαντικός παράγοντας με τη μεγαλύτερη επίδραση, είναι η διανυόμενη απόσταση. Η αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθορίζεται κυρίως από την καθαριότητα των οχημάτων και την κυκλοφοριακή αγωγή των οδηγών. Στο τέλος της εργασίας, παρουσιάζονται υλοποιήσιμες προτάσεις και συστάσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την επανάκαμψη του κλάδου των ταξί. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is to analyze and evaluate the impact of economic crisis on Greek taxi market. To achieve this goal, adequate evidence was gathered through conducting questionnaires to taxi drivers and passengers. Data, after being checked and statistically processed, were used in mathematical models. A binary logit model was developed to analyze the effect of financial recession on taxi use. According to the results, the purpose and frequency of trip are the main factors that influence the possibility of reducing taxi use. Respectively, the increase of the kilometers daily made by the drivers mainly depends on their daily income, whereas, the factor with the greatest impact on the model concerning the reduction of taxi fare as a necessary improvement, is the driven distance. To evaluate taxi services an ordered model was developed. Cleanliness of the vehicles and drivers' traffic education, principally determine the model. Finally, efficient management actions that could be taken to mitigate the negative impacts of financial recession in the taxi industry, are presented. | en |
heal.advisorName | Καρλαύτης, Ματθαίος | el |
heal.advisorName | Σταθόπουλος, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Σταθόπουλος, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: